Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Pitkäsen uudet huulet :'D

Vierailija
11.11.2015 |

Kuolen nauruun, ei voi enää olla totta! http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1447178855743.html

Kommentit (188)

Vierailija
41/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo alimmassa kuvassa oleva burberryn huivi edes aito? näyttää thaimaan tuliaiselta.....

Vierailija
42/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi nykynaiset haluaa näyttää joltain Pete Burnsiltä!!! Eikö tässä hänen huulipumpatussa jne. naamassa ole jo tarpeeksi varoitussignaaleja tulevasta?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/72/57/09/725709cb9c6ddf64c924…

https://msbehaveddotcom.files.wordpress.com/2013/07/600full-pete-burns…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on näillä turhake julkkiksilla pahasti vääristyny kehon kuva, eivät enää edes huomaa sitä itse. minua ei edes naurata vaan säälittää, inhoan tuollaista tekemällä tehtyä, muovista "kauneutta". mikä ihme saa naisen tunkemaan kehoonsa vaikka mitä lähes myrkkyjä? juu, tiedän, "kauneusihanteet", mutta ainaki tuollainen "ihanne" on niin kaukana minun ihanteista kun olla ja voi.

Vierailija
44/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla ja etenkin rapakon takana luomu on taas kovassa huudossa ja monet lakanneet ottamasta fillereitä, botoksia, rintaimplantteja jne. ja senkin takia koska ihmiset allergisoituneet niille. Rasvansiirto esim reisistä kasvoihin on suosiossa koska se on ihmisen oma luomutuote ja sille ei voi olla allerginen tai saada siitä luonnotonta muovimaista lopputulosta.

Playboy-lehtikin kuulemma peräänkuuluttaa silikonittomia naisia koska yleisö kyllästynyt muovisuuteen.

Vierailija
45/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat! Täällä palstalla pyörii harmaavarpusia jotka ei ymmärrä kv-luokan kauneustrendeistä ja -ihanteista hölkäsen pöläystä. Eloveena on niin boring, pitää olla näyttävyyttä ja sähäkkyyttä.

Trendi on semmonen että tyhmiltä rahat parempiin taskuihin.

Vierailija
46/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää miltä näyttää muutaman vuoden päästä.

Tiina Jylhältä. Näyttää kyllä nyt jo.

Vierailija
47/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvansiirto esim reisistä kasvoihin on suosiossa koska se on ihmisen oma luomutuote ja sille ei voi olla allerginen tai saada siitä luonnotonta muovimaista lopputulosta.

Minä en ihan luottaisi tuohonkaan. Ei välttämättä se, että "tuote" on omaa tarkoita, että sen voi siirtää paikasta A paikkaan B. Toisekseen, jos tekijä ei osaa työtään, niin eiköhän lopputulos voi olla omallakin rasvalla muhkurainen ja ruma.

Vierailija
48/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä vielä lapsi? Asuu varmaan isällään? Vai sysätäänkö kreikkalaiseen päiväkotiin, kun äiti muikistelee peilin edessä ja leikkii, että alkaa lääkäriksi.

Vierailija
49/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että avoimessa opiskelemassa lääketieteen perusopintoja ja oikea lääketieteellinen tähtäimessä... Noh ihan hyvä ilmeisesti että Kreikkaan menossa, Suomen lääkikseen sisään päästäkseen pitää ihan oikeasti lukea ja paljon.

Kreikkaan aikoo mennä lääkikseen, mutta silti vasta pohtii kreikan kielen opiskelua, koska kielen ymmärtäminen "helpottaisi elämää Kreikassa." 

Eivät nuo avoimen opinnot vie askeltakaan lähemmäs lääkäriyttä tai lääketieteellistä tiedekuntaa.

Vierailija
50/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus...eihän toi näytä ihmiseltäkään enää...

Vierailija
51/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä vielä lapsi? Asuu varmaan isällään? Vai sysätäänkö kreikkalaiseen päiväkotiin, kun äiti muikistelee peilin edessä ja leikkii, että alkaa lääkäriksi.

Niin, mites siinä erossa kävi? Olivat oikeudessakin taistelemassa, asuuko lapsi nyt isällä vai äidillä, vai jossain muualla? Äitien sota-jakson perusteella en kyllä lämmennyt kumpaankaan vanhempaan..

Vierailija
52/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että avoimessa opiskelemassa lääketieteen perusopintoja ja oikea lääketieteellinen tähtäimessä... Noh ihan hyvä ilmeisesti että Kreikkaan menossa, Suomen lääkikseen sisään päästäkseen pitää ihan oikeasti lukea ja paljon.

Kreikkaan aikoo mennä lääkikseen, mutta silti vasta pohtii kreikan kielen opiskelua, koska kielen ymmärtäminen "helpottaisi elämää Kreikassa." 

Tietäänköhän rouva miten vaikeaa ko kieli on?

Vierailija
53/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siellä läääkis jossa opetetaan englanniksi?  En tiiä, tuli vain mieleen.

Vierailija
54/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo kun minun ei tee mieli haukkua muita naisia? Vai onko mulla vaan itsetunto kunnossa?

Vierailija
55/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. naisella on äärimmäisen huono itsetunto ja epävarmuus siitä, että hänet hyväksytään. Se selittää nämä tyhmyydet. Harva mies kehtaisi liikkua hänen kanssaan tuon näköisenä. Vanhempana katuu sitten kun käteen jää pelkkä tyhjä botox-ampulli ja hyväksikäytetty olo.

Vierailija
56/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvansiirto esim reisistä kasvoihin on suosiossa koska se on ihmisen oma luomutuote ja sille ei voi olla allerginen tai saada siitä luonnotonta muovimaista lopputulosta.

Minä en ihan luottaisi tuohonkaan. Ei välttämättä se, että "tuote" on omaa tarkoita, että sen voi siirtää paikasta A paikkaan B. Toisekseen, jos tekijä ei osaa työtään, niin eiköhän lopputulos voi olla omallakin rasvalla muhkurainen ja ruma.

Minun jenkkikaverin alle kuuskymppinen täti kävi tuollaisessa pari vuotta sitten, kun asuin siellä vähän aikaa. Se rasvahan käsitellään ensin siihen muotoon että se voidaan injektoida kasvoihin ja ohennetaan ettei muhkuroita tule. Plastikkakirurgi tai kirurgian erikoislääkärihän tuon tekee muistaakseni nukutuksessa, ei mitkään sairaanhoitajat tai kosmetologit :D

Hänen kasvot oli turvonneet ja mustelmilla melkein pari viikkoa mutta sen jälkeen näytti todella hyvältä ja raikkaalta ja levänneeltä, kuitenkin niin ettei kasvojen piirteet muuttuneet miksikään "maaoravamaisiksi" kuten geelimäisillä fillereillä tehdään niin että "teko"posket nousevat niin korkealle että silmät muuttuu ihan pieniksi viirumaisiksi tihruiksi. Monella hollywoodtähdellä näkyi tätä maaoravanaamamuotia vielä noin 5 vuotta sitten, nyt sitä näkee valitettavasti täällä Suomessa.

Vierailija
57/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä muuten monissa paikoissa eivät edes ruiskuta botoxeja alle kolmekymppisille, koska sitä ei ole koskaan tutkittu että jos aloittaa esimerkiksi parikymppisenä niin miltä naama saattaisi näyttää neljäänkymppiin mennessä jos sitä jähmettelee jatkuvasti ja säännöllisesti. Ne joilla botoxia aletttu ruiskuttamaan naamaan nelikymppisinä, ovat nyt kuuskymppisiä ja tuon ikäisillä hoito todettu toimivaksi.  Ovat olleet niin sanottuja koekaniineja.

Olen toki itse sitä mieltä että botoxi olisi pitänyt pysyä siinä käytössä johon se tehtiin eli neurologiassa, kuten vaikean migreenin hoidossa otsan seutuun ja niskaan ruiskutettaessa.

Vierailija
58/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lapsi niin pelästyisin jos minun äiti tulisi kotiin turvonneiden huulten ja jähmettyneen botuliininaaman kanssa :-o Luulisin että joku olisi hakannut äitiä ja että äitiin sattuu. :-(

Vierailija
59/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäänköhän rouva miten vaikeaa ko kieli on?

Niinpä, turistiseuduilla nyt pärjää muutaman sanan avuin kuten kalimera, jassu ja parakalo ja tottakai mia bira eli yksi olut :D

Lääkiksessä pitäisi nyt vielä osata sen lisäksi latinaa.

Vierailija
60/188 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, entäs nuo kulmakarvat?! Vähän taitaa olla mesolangat kireällä, kohta ovat kulmat otsan hiusrajassa asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan