Teemu Selänteen pojan opintoaineet yliopistossa, viittomakieli ja tähtitiede

Vierailija

Minkähänlaiset tutkinnon aikoo saada kasaan kun jo alussa on noin ihmeellinen ainekombo...

Eemil opiskelee paikallisessa yliopistossa ja asuu vielä toistaiseksi kotona.

- Saatiin pidettyä yksi poika vähän pitempään kotona. Se otti nyt ekana vuonna kaksi ainetta. Toinen on tähtitiede ja toinen on viittomakieli. Aika yllättävät valinnat, Teemu naurahti.

- Eemil halusi San Diego Universityyn, mutta ei vielä päässyt sinne. Nyt se odottelee, että pääsee jossain vaiheessa siirtymään sinne, hän tarkensi.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2015111120647819_jk.shtml

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Tähtitiede on itseasiassa hyvin ajateltu aine. Ehkä hän pyrkii Nasaan myöhemmin. Suomessa toki tähtitieteellä ei ole sellaista arvoa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähtitiede on itseasiassa hyvin ajateltu aine. Ehkä hän pyrkii Nasaan myöhemmin. Suomessa toki tähtitieteellä ei ole sellaista arvoa. 
No katellaan sitä Nasaa opiskelujen jälkeen, luulen ettei niihin hommiin ihan joka Jamppa pääse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usalainen leikkiopisto vastaa suomen lukiota

Collegea varmaan tarkoitat. Eiköhän tuokin sellaisessa ole.

USAssa colleget ja universityt ovat yliopistoja kaikki.  College on pienempi yksikkö. Yliopisto voi koostua useasta collegesta. Isossa yliopistossa voi olla yli 100 000 opiskelijaa.

Tähtitieteessä pitää olla tosi lahjakas mm. matematiikassa, joten virnuilkaa rauhassa Selänne juniorin alavalinnoille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tähtitieteessä pitää olla tosi lahjakas mm. matematiikassa, joten virnuilkaa rauhassa Selänne juniorin alavalinnoille.

Siinä yksi jolta meni avauksen pointti ohi kokonaan. Sun kannattaa treenata vielä luetunymmärtämistä, voit sitten paremmin osallistua keskusteluihin kun ensin ymmärrät mistä keskustellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään väliä mitä opiskelee, vaikka paskalla maalaamista, kun iskällä on rahaa.

Aijaa, mun isällä on tilillä 700 tuhatta euroa mutta ei se mun elämää rikastuta pätkän vertaa, paskan maalaamisesta kun ei saa rahaa ruokaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usalainen leikkiopisto vastaa suomen lukiota

Collegea varmaan tarkoitat. Eiköhän tuokin sellaisessa ole.

USAssa colleget ja universityt ovat yliopistoja kaikki.

Nope. Esim. kaksivuotinen college on aika pirun kaukana yo:sta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään väliä mitä opiskelee, vaikka paskalla maalaamista, kun iskällä on rahaa.

Aijaa, mun isällä on tilillä 700 tuhatta euroa mutta ei se mun elämää rikastuta pätkän vertaa, paskan maalaamisesta kun ei saa rahaa ruokaan.

No kuule oliskohan Teemulla pikkaisen enemmän kuin 700 tuhatta euroa omaisuutta...?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat