Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12-vuotiaan kaveri sovitellut omin lupineen korujani ja kokeillut meikkejäni (oli meillä viemässä postit sisään kun olimme lomalla)

Vierailija

Korut olivat eri paikoillaan ja peitevoiteessa selkeitä sormen painaumia, huulipuna tasoittunut. Kysyin häneltä suoraa ja hän myönsi että oli nähnyt koruni ja meikkini wc:n kaapissa kun oli hätä yllättänyt.

En osannut suuttuakaan, sanoin vain että ei ole sopivaa koskea toisten tavaroihin ilman lupaa. Sai silti tuliaisensa.

Kommentit (6)

Vierailija

Itse olisin sanonut napakasti, ettei toisten tavaroihin saa koskea. En myöskään enää ottaisi lasta kotiamme hoitamaan.

Vierailija

Jaa, viimeksi se ratsasi teidän kaapit vei teidän vahingossa kotiin unohtuneet lomarahat. Mitähän se tekee seuraavassa provossa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olisin sanonut napakasti, ettei toisten tavaroihin saa koskea. En myöskään enää ottaisi lasta kotiamme hoitamaan.

Ai, koska sinulle itsellesi piti puhua noin kun olit nuori, että uskoit jotain? Olet nolo. Toimit ap fiksusti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai, koska sinulle itsellesi piti puhua noin kun olit nuori, että uskoit jotain? Olet nolo. Toimit ap fiksusti.

"Napakasti"? Sanoisin vaan suoraan, ettei muiden tavaroihin koskeminen ole hyväksyttävää, sen enempää lasta solvaamatta tai huutamatta.
-edellinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

"Napakasti"? Sanoisin vaan suoraan, ettei muiden tavaroihin koskeminen ole hyväksyttävää, sen enempää lasta solvaamatta tai huutamatta.
-edellinen

No voi ääliö, niinhän se aloittajakin toimi. Eikä menettänyt kerrasta luottamustaan lapseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat