Miksi miehet ei halua musta mitään vakavaa?

162838

Olen jo kaksi kertaa joutunut pettymään tosi pahasti kun lupaavan tapailun jälkeen huomaankin ettei mies halua musta muuta kuin seksiä. Pitävät kyllä tiiviisti muhun yhteyttä mutta todellakin vain seksi mielessä. Eikä nää miehet ole mitään isämmaam pillumiehiä vaan ihan fiksuja koulutettuja ihmisiä. Tosin mua hieman vanhempia, mutta luulis että miehet haluaakin nuoremman naisen..

Lisäksi olen itsekin siis akateeminen nainen, keksivertoa selkeästi kauniimpi yms. Ja mulla on myös korkea taso siinä millaisen miehen haluan. Oikeasti harmittaa kun en ymmärrä miksi mun tapailusuhteet muuttuu aina seksisuhteiksi :(

Oisko kellään mitää vinkkejä mulle?

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Uusi termi minulle tuo 'isämmään pillumies'. Eiköhän älykkyys vain helpota sitä pelimieheksi ryhtymistä eikä päinvastoin.

-Mies 29v +1v-

Pointti oli se ettei nämä miehet todellakaan vaikuta sellasilta pelureilta. Sori ilmaisin itseäni epäselvästi

Vierailija

Ei sun tarvitse muuta kuin tavata se yksi, joka haluaa. Ja tietysti et tunne on molemmin puolinen. Itellä tähän meni aikaa kauan, mutta odotus palkittiinkin sitten melkoisen kivasti.

Vierailija

Miksi suostut seksiin. Miksi et ensin kato onko mies tosissaan kanssasi. Se vanha sanonta. Miksi maksaa kun saa ilmankin. Sopii tilanteeseesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Uusi termi minulle tuo 'isämmään pillumies'. Eiköhän älykkyys vain helpota sitä pelimieheksi ryhtymistä eikä päinvastoin.

-Mies 29v +1v-

Pointti oli se ettei nämä miehet todellakaan vaikuta sellasilta pelureilta. Sori ilmaisin itseäni epäselvästi

"Eivät vaikuta pelureilta" mutta vähän vain pyörittelevät naisia seksiä saadakseen. Hiljaisen puoleisia ja nörttimäisiä? Moni nainen menee tuohon halpaan.

Et ole tarpeeksi kaunis ja vaikka olet akateeminen, niin et oikealta alalta, kuten lääkäri, kauppatieteet tai oikeustiede.

Vierailija

Eivät olleet oikeita sinulle. Jos käy itsetunnon päälle, niin kannattaa alkaa tietoisesti vain tutustumaan vakavassa mielessä ainakin minimissään sen kuukauden ennen seksiä.

Itse tosin en ole saanut suodatettua vain seksiä halunneita miehiä edes kuukauden ajassa, joten oikea aika on varmaan paljon korkeampi... Miehet kun jaksaa odottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v +1v-

Eihän hyvä vakoojakaan vaikuta vakoojalta...

Terveisin Naispelko22

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat