Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Huljuttelen tiskialtaassa kevyesti.
Jauhenliha?
Kevyenlevite
Pepperoninmakkara
Keskenolut
Irronkarkki
Ruisnleipä
Laknritsi
Jauhenlihan pesetys senkun jatkuu vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Huljuttelen tiskialtaassa kevyesti.
Kullias? On tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Siis... mitä...? Oletko koskaan kokeillut ruuanlaittoa...?
RUOANLAITTOA
Herättää suurta ihmetystä, että jotkut ihmiset voivat ottaa tämän ketjun tosissaan. Tulevat huutelemaan, kuinka vain kahjot puhuvat jauhenlihasta ja pesevät sitä. Miten voi mennä yli ymmärryksen, että nyt heitetään tosi suurta läppää.
Ihan oikeastiko nämä "viisaat" kuvittelevat, että joku oikeasti pesee jauhelihan lipeällä tai tärpätillä? Ei helvetti! Sitä vastoin jauhenlihan toki pesemme näillä kunnon aineilla! Se on vissi!
(P.S. Pelottavaa tämä maailman meno, kun jotkut lukevat tällaisetkin tekstit vailla mitään ymmärrystä, mikä voisi olla totta ja mikä ei.)
Vierailija kirjoitti:
Ai että, alkoipas tehdä mieli jauhenliha makarooni laatikkoa.
Jälkiruaksi voisin leipasta hyyde kakun.
Minä söin juuri laatikkoa, mutta oli JAUHELIHA-makaronilaatikkoa. Yhdestä vuoasta söin kolme kertaa, oli erittäin edullista ruokaa. Koirakin tykkäsi. Lisäksi kurkkua, tomaattia ja ketsuppia.
Toki olen laittanut, en vain kokeillut.
Olen laittanut suuhun, olen laittanut jääkaappiin, olen laittanut pakastimeen, olen laittanut roskiin, siis elop. Olen laittanut evääksi, olen laittanut kaupassa ostoskärryyn, olen laittanut muovikassiin, olen laittanut lautaselle, joko sanoin että suuhun.
Otatko nyt minuun yhteyttä että voimme tavata, erosin n. 3 vuotta sitten, voin sitten myöhemmin laittaa. Kerro mihin kirjoitan, soitan, huudan, swappaan, tekstaan, lähetän savumerkkejä, isken silmää. Terv mies laiton puolelta. Älä sinä ole mies, kaunis saat olla.
Se on jauhem liha! -palsta läski
Tästä asiasta on nyt jauhettu täällä vuosikausia. Ottakaa nyt järki käteen: ei jauhenlihaa tiskikoneessa tai pyykkikoneessa pestä. Minä ostin pienen jauhenlihanpesukoneen jo kymmenen vuotta sitten. Kyllä kannatti. Ostin muuten Kiinasta. Onnistunut ostos.
Vierailija kirjoitti:
Tästä asiasta on nyt jauhettu täällä vuosikausia. Ottakaa nyt järki käteen: ei jauhenlihaa tiskikoneessa tai pyykkikoneessa pestä. Minä ostin pienen jauhenlihanpesukoneen jo kymmenen vuotta sitten. Kyllä kannatti. Ostin muuten Kiinasta. Onnistunut ostos.
Mä pesen tiskikoneessa, kyllä sekin puhdistaa sen lihan ihan hyvin.
Ei tarvitse Temusta tilata erikseen jauhelihanpesukonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Ja jauhenlihan pyykkikoneessa ollessa kuullostan sipulit valmiiksi.
Ei sipulia mitään kuullosteta, vaan kuulotetaan!
Ärsyttää,kun ei osata Suomen kieltä.
Kyllä Sipulia pitää kuullostella. Se tirisee sopivasti kun on kypsää.
Jauhenien metsästyskausi alkaa syyskuussa.
AP, painu jauheN lihoines hevon sinne mihin aurinko ei paista. Opettele Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei anoppi räävi, jos teet aronia hyyde kaakkua
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Homo taidat olla
Hauska otsikko, tosin moni palsta läs ki puhuu jauheN lihasta!