Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3444)
Itse laitan paketissa suoraan astianpesukoneeseen pitkään pesuohjelmaan, jonka jälkeen onkin mukavasti ruskistunut syömäkelpoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan paketissa suoraan astianpesukoneeseen pitkään pesuohjelmaan, jonka jälkeen onkin mukavasti ruskistunut syömäkelpoiseksi.
IDIOOTTI
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta pakko ihmetellä, miten oikeasti voi olla olemassa aikuisia ihmisiä, jotka eivät ollenkaan tajua tämän ketjun ideaa. Huumorintaju ja perusälykkyys nollassa. :D
Se siitä, nyt jauhenlihaa pesemään!
Samaa ihmettelen, miltei viikoittain ketjuun ilmestyy ihmettelijöitä😠
Sama on se Ukko Nooan laukkuketju, on yks parhaista, tai tamponinnarukorut😉😉😉
Mieheni, toimitusjohtaja, ostaa tänään vuorostaan esipestyä jauhenlihaa.
Teemme hampurilaisia :)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni, toimitusjohtaja, ostaa tänään vuorostaan esipestyä jauhenlihaa.
Teemme hampurilaisia :)
Olivat erityisen maukkaita, onneksi meillä on varaa ostaa jauhenliha esipestynä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, jauhenliha on pakko pestä. Jauhelihaa ei.
mitä on jauhenliha?
Lukaisepa ketju kaikessa rauhassa alusta loppuun. Jos ei sittenkään selviä niin taidat olla avun ulottumattomissa.
Nyt on oiva ilma grillata esipestyä jauhenlihaa. Pihvit hampurilaisiin, maukasta :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oiva ilma grillata esipestyä jauhenlihaa. Pihvit hampurilaisiin, maukasta :)
On kyllä köyhälle liian kallista ostaa pestynä, ei ole enään tarjouksessakaan usein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä on jauhenliha?
Aivottomien av-mammojen älyvapaa "keksintö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä köyhälle liian kallista ostaa pestynä, ei ole enään tarjouksessakaan usein
Lässyn, lässyn, idiootti.
Kape Aihinen täs turuust. Ite pidän vetisestä lihasta ja usein lisäänkin vettä lihaan. Lihaa pitää vispata ja se pitää ol vetistä. OLE niin kova kokki etten tiedä mitään lihan riiputtamisesta ja liha pitä keittää ainas.
Jauhi on siisti eläin, ei tarvii lihoja erikseen pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä on jauhenliha?
Itse aloitan lauseen isolla kirjaimella, "Mitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, se on kuitenkin parasta niin
Ohjeet oli epäselvät ketjussa, nyt on vaimo tiskikoneessa ja jauhenliha perseessä.
Käyn yleensä jo teurastamolla kylvettämässä sian ja sitten lähetän lihatehtaalle ohjeet mihin minulle kuuluva jauhelihapaketti tulee toimittaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn yleensä jo teurastamolla kylvettämässä sian ja sitten lähetän lihatehtaalle ohjeet mihin minulle kuuluva jauhelihapaketti tulee toimittaa.
Tässä ketjussa puhutaan jauhenlihasta! Jauheliha on jo ihan toinen ruoka-aine.
Vierailija kirjoitti:
väärässä ketjussa olet!😠
Tämä on j a u h e n lihaketju
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta pakko ihmetellä, miten oikeasti voi olla olemassa aikuisia ihmisiä, jotka eivät ollenkaan tajua tämän ketjun ideaa. Huumorintaju ja perusälykkyys nollassa. :D
Se siitä, nyt jauhenlihaa pesemään!
Päin vastoin. Tämä paskaa vähä-älyisten av-lehmien huumoria. Pieruhuumori-osastoa.
mitä on jauhenliha?