Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Ihanasti saa legionellaa tällä tavalla ruokaan <3
Jauhelihan peseminen on järjetöntä. Vain täydellinen city-tumpelo voi noin tehdä. Ei ihme että viemärit on tukossa, jos ihmiset pesee jauhelihansa.
Olen tosi kiitollinen tästä ketjusta; täältä olen saanut niin monta hyvää niksiä miten jauhenlihan pesemisen voisi suorittaa, mitä apuvälineitä ja pesuaineita voisi käyttää. Vain testaamalla voi löytää juuri itselleen sopivimman tavan jauhenlihan laadun siitä kärsimättä.
Ei muuta kuin hyvää pääsiäistä kaikille, pesemisiin ja hymyä huuleen!
Teksti vaikuttaa keinoälyn tuotokselta. Todista, että olet jauhenlihaa ahmiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihan peseminen on järjetöntä. Vain täydellinen city-tumpelo voi noin tehdä. Ei ihme että viemärit on tukossa, jos ihmiset pesee jauhelihansa.
Viimeinkin ketjuun tuli tosikko diplomi-insinööri, kiitos, viimeinkin!
Vierailija kirjoitti:
Teksti vaikuttaa keinoälyn tuotokselta. Todista, että olet jauhenlihaa ahmiva ihminen.
En tarvitse keinoälyä kirjoituksiini, joku muu saattaa tarvita! Eikä tapanani ole ahmia jauhenlihaa sen paremmin kuin mitään muutakaan. Kohtuus kaikessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse keinoälyä kirjoituksiini, joku muu saattaa tarvita! Eikä tapanani ole ahmia jauhenlihaa sen paremmin kuin mitään muutakaan. Kohtuus kaikessa!
Et sä voi olematonta ainetta ahmiakaan.
Yleensä pesen saunassa. Vatiin paketti jauhenlihaa, pieni luraus mietoa pesuainetta, loput vettä. Löylyä heitellessä samalla puristelen jauhenlihaa. Muutaman kerran käyn suihkun puolella vaihtamassa vedet. Tulee tosi meheviä jauhenliha palleroita.
Laitan jauhenlihan siivilään, lorautan fairya tilkan ja sitten hanan alla pesen puhtaaksi. Lopuksi kaadan kulhoon ja päälle 1 dl etikkaa, että lähtee Fairyn ynnä muun jäämät. Tämän jälkeen valutan etikan pois. Seuraavaksi kuivaan hiuskuivaimella, koska kosteudessa ne pöpöt muhii. Sitten on valmis poistettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Laitan jauhenlihan siivilään, lorautan fairya tilkan ja sitten hanan alla pesen puhtaaksi. Lopuksi kaadan kulhoon ja päälle 1 dl etikkaa, että lähtee Fairyn ynnä muun jäämät. Tämän jälkeen valutan etikan pois. Seuraavaksi kuivaan hiuskuivaimella, koska kosteudessa ne pöpöt muhii. Sitten on valmis poistettavaksi.
*paistettavaksi
Vierailija kirjoitti:
Olethan huomannut olevasi aivan totisesti väärässä ketjussa? Tämä on jauhenlihaketju!
Tänään suuntaan taas markettiin ostamaan esipestyä jauhenlihaa.
Voisin tehdä perheelle jauhenlihakeittoa, nams
Vierailija kirjoitti:
Kuka on jauhelihasta puhunut tai kirjoittanut tässä ketjussa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on jauhelihasta puhunut tai kirjoittanut tässä ketjussa mitään?
jauhelihasta voi halukkaat tehdä oman ketjun. täällä puhutaan Jauhenlihasta isolla J:llä
Pesetkö aivot ennen ajattelua, hohhoijaa.
Minkä kokoinen on se jauhe? Voisko semmosen pyydystää itse? Onko,sillä silmälasit?
Johan mä tätä kerkisin odottaakin...
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen on se jauhe? Voisko semmosen pyydystää itse? Onko,sillä silmälasit?
Pitääkö tähän keskusteluun jauhekin sotkea? Monille täällä tuntuu olevan epäselvää vielä sekin, mikä on jauhi ja mistä sellaisia saa ja miten sen lihaa pitää käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ole todennut astianpesukoneen näppärimmäksi. Jauhenliha tietenkin leviää pitkin konetta, mutta päätyy kuitenkin sinne siivilään, josta se näppärä kerätä pois ja levittää pelillille kuivumaan ennen paistamista. Kuivatus on tärkeää, joska jos jauhenlihan pinnassa on vettä, kärvennys ei ala ennen kuin vesi on keitetty pois.
En pese, mutta otan mukaan saunaan. Kuumassa pöpöt kuolee!