Sain tietää että mies on piirtänyt exästään alastonkuvan kun olivat mökillä porukalla

Vierailija

Sitten muut olivat painuneet ylämökkiin nukkumaan ja he olivat jääneet vielä alamökkiin/saunalle siivoilemaan jälkiä.

Mies vannoi että tämä ex oli myös lähtenyt pian sen jälkeen nukkumaan ylämökkiin ja muut vahvistivat tämän. Kuitenkin paras ystäväni nyt kysyi etteikö minua häirinnyt se kuva yhtään. Ihmettelin mikä kuva ja mies oli siis maalannut hänestä siellä saunan jälkilämmöissä hiilipiirroksen exästään alasti. Näinkin kuvan siitä piirroksesta kun ystäväni otti kännykällä kuvan siitä.

Ei tuossa ajassa olisi mitenkään ehtinyt pettämään (n.15 min) ? Voinko uskoa että maalasi hänestä vain kuvan? Mies vakuuttaa että näin on.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mikset sä ollut siellä mökillä? No itelleni riittäis totaaliraivoon jo se et äijä olis nähny exänsä alasti saati nyt viel tuherrellu jotai piirustuksia siitä. Vaihtoon!

Vierailija

Mitä väliä, panivatko vai ei? Samaan konkurssiinhan se tuossa menee kuin exän kanssa mökkeily, saunominen ja ajan viettäminen alasti.

Vierailija

En tykkäis, vaikkei paneskelusta oliskaan kyse.

Ei miehen tarvii kenenkään kanssa hengailla ilkosillaan ja vielä keskittyä hänen kroppaansa, että piirustelee... tai niin en osaa suhtautua, kun mieheni ei taiteile. No, ainakaan tuommoisissa intiimeissä mökkitilanteissa.

Vierailija

Kyseessä on ollut herkkä ja eroottinen hetki. Miehesi paisuvaiskudos on täyttynyt verellä ja kulli on ollut kivikova. Sen takia eivät luultavasti naineet kun mies tuli housuihinsa.

Vierailija

Töissä olin tuolloin ja ex kuuluu aika olennaisesti porukkaan kun miehellä on exänsä kanssa yhteinen 4v tyttö.

Olen itsekin aivan raivoissani tuosta. Joku sekasauna nyt olisi ollut ok muttei se että kahdestaan jäivät nyhväämään. Lapsi oli tuolloin mummullaan hoidossa eli hänellä ei ollut mitään hätää.

Kuvan karvat nyt ei mielestäni liity asiaan mutta sen mitä kännykän kuvasta näki niin mustaa hiilituhrua. Kuva tosiaan näyttää siltä että nopeasti sutaistun näköinen.

ap

Vierailija

Miten maalataan hiilellä? Siis oliko se hiilipiirros vai maalaus? Kaksi aivan eri asiaa.

Oli miten oli, en minäkään tuommosesta tykkäis. Eikä siihen edes seksiä tarvita, ei tuo vain kuulosta hyvältä minun korviin. Ex on ex ja sellaisena se saa myös pysyä. Jos haluaa alkaa keskittymään hänen alastomuuteensa niin voi tulla sanomaan hyvästit minulle ensin. Hyi s*atana että ällöttää ajatuskin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ollut herkkä ja eroottinen hetki. Miehesi paisuvaiskudos on täyttynyt verellä ja kulli on ollut kivikova. Sen takia eivät luultavasti naineet kun mies tuli housuihinsa.

Ja yleensä näiden herkkien tulohetkien päätteeksi on tapana ottaa hiili ja ruveta taiteilemaan exän kuvia. Ihan normihommaa, kuten exän kanssa kahden mökillä alastomana hihhulointi. Siivoaminenkin saa jo ihan uuden merkityksen :D Aika nipoa ja suorastaan tosikkomaista todellakin , jos ei tätä autereista herkkyyttä ymmärrä?

Vierailija

Alkaako miehesi etunimi kirjaimella H? Jos on sama "hiilitaiteilija" minkä tiedän niin tyyppi tekee muutakin kuin vain taiteilee, eikä ihan muutaman ihmisen kanssa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat