Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähihoitajat. Jos lääkelaskut ei mene kuudennella kerralla läpi!

Vierailija

Miten työpaikalla käy jos vakituinen paikka.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Itse olen vasta opiskelija, mutta yhdellä työpaikalla oli puhetta aiheesta ja joku heitti että mahdollisesti palkanalennus ja ei saa olla tekemisissä lääkkeiden kanssa. Mutta kyllä ne laskut saa läpi harjoittelemalla tarpeeksi. Onhan ne laskut saanut läpi opiskellessakin. Omasta viitseliäisyydestä kiinni.

Vierailija

Olen suunnittelemassa 3 tunnin lääkelaskukoulutusta niille, joille asia on vaikea. Ei harjoituksia vaan ymmärtämistä. Olisiko tarvetta?

Vierailija

Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa? kirjoitin pitkän matikan ja tollaset menee lennosta kun kerran katsoin esimerkkilaskuja enkä edes ole lähihoitaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähäreille ne laskut on todella helppoja 😃 Miten niitä ei muka voi saada läpi?!

Koska lähärit on aika simppeliä porukkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähäreille ne laskut on todella helppoja 😃 Miten niitä ei muka voi saada läpi?!

Koska lähärit on aika simppeliä porukkaa.

Jotkut on jotkut ei. Alalla olleena täytyy todeta, että porukassa on todella yksinkertaista sakkia, jotka eivät tajua alkeellisiakaan asioita. En haluaisi, että sellainen hoitaisi itseäni tai läheisiäni.

Vierailija

Missä koulussa saa muka yrittää noin monta kertaa suorittaa yhtä ja samaa kurssia? Eikö jo viimeistään kolmannen kerran jälkeen aleta keskustella vakavasti alan vaihdosta, jos se matikka ei kerran suju? Pelottaisi kyllä joutua tuollaisen hoitajan kynsiin, kun ei olisi mitään takeita, millaisia annoksia hän jakelisi potilaille. Taitaisi olla osastoavustajan työt sopivampia, jos nyt täytyy hoitoalalla olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti: