Saamarin MARRASKUU, aina tää masennus iskee

Vierailija

Vaikka kuinka yrittäisi estää niin kaamosmasennusta pukkaa väkisinkin.

Kun olis varaa lentää johonkin aurinkoon.

Kommentit (12)

Vierailija

Vähän aikaa sitten tulin Kyprokselta (oli 30 lämmintä joka päivä) ja seuraava matka on joulukuussa jo.

Näin!

Ei tätä yliverotettua holhousyhteiskuntaa muuten kestäisi.

Vierailija

Kaverini antoi lapselleen nimeksi Kaamos. Mua masentaa jo pelkkä nimen kuuleminen. Auttaakohan kirkasvalolamppu oikeasti? Väsyttää kokoajan, eikä ulos tee mieli lähteä enää töiden jälkeen.

Vierailija

Terveellinen ja säännöllinen syönti ja ulkoilu siitä huolimatta, vaikka tuntuisi, ettei huvita. Siitä saa virtaa. Ja kunnon yöunet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten tulin Kyprokselta (oli 30 lämmintä joka päivä) ja seuraava matka on joulukuussa jo.

Näin!

Miten saat noin paljon lomaa? Olisipa mullaki varaa, Huoh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaverini antoi lapselleen nimeksi Kaamos. Mua masentaa jo pelkkä nimen kuuleminen. Auttaakohan kirkasvalolamppu oikeasti? Väsyttää kokoajan, eikä ulos tee mieli lähteä enää töiden jälkeen.

Mulle tulee ainakin kirkasvalolampusta sellainen olo, että tekisi mieli hyppiä seinille. Suoraan sanottuna tuun siis hulluksi siitä valon keinotekoisesta kirkkaudesta ja varmasti joutuisin psykoosiin, jos oleskelisin sen loisteessa kauan. Kokeile, voihan se sinulle auttaakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin!

Kuulostaa ihanalta. Kun pääsiskin. .

Kiitos muillekin vastauksista. Hyviä kommentteja. 👍

-ap

Vierailija

Joka päivä ulkoilua valoisaan aikaan (auringonnousu parasta, jos mahdollista), herätys samaan aikaan niin arkena kuin viikonloppunakin, vähemmän alkoholia ja sokeria, b-vitamiinikuuri, uuden harrastuksen aloittaminen. Siinä muutama itseäni auttanut konsti.

Vierailija

Olen nyt viikon kokeillut kirkasvalolamppua.  Tuntuisi vähän jo auttavan.  Kannattaa kokeilla, millä etäisyydellä ja kuinka kauan on itselle paras valossa oleskella.  Ainakin itsellä parina ensimmäisenä päivänä oli vähän hölmö olo sen valon jälkeen, on se sen verran tuju.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin!

Miten saat noin paljon lomaa? Olisipa mullaki varaa, Huoh.

En ole normaalissa palkkatyössä. Ei tämä silloin onnistuisikaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat