kysy mitä vaan varastotyöntekijältä
Kommentit (34)
17: onhan tää ihan helvetin puisevaa hommaa. Silsi aloinkin opiskelemaan työn ohessa.
19: olen lihaksikas. Itse trukkua voi käyttää millainen rimpula tahansa, voimaa tarvitasn siihen tavaroiden kaivamiseen hyllyn alta. Esim juomat painaa helposti 10kg tai jauhot 15kg js kun roudaat sitä hyllyn alta rullakkoon päällimmäiseksi niin slkaa se hapottaa... varsinkin kun tekee 8h/pv ja 5pv viikossa.
Millaista on olla miesvaltaisella duunarialalla naisena? Oletko yksi "jätkistä"?
18: juu, palkka on kyllä ihan hyvä. Mutta kyllä ihan syystäkin. Työ on raskasta. Esim jotkut liikuntaharrastuksistani kärsii tämän työn takia koska energiaa harrastaa tämän työn lisäksi ei ihsn kauheasti ole. Toisaalta myös henkisesti yllättävän kuormittavaa sillä työvuoron ajan täytyy olla valppaana trukkiliikenteessä.
25: miesvaltaisella alalla naisena. On kyllä paljon helpompaa kuin pelkästään naisten kanssa työskentely. Miehet ovat helpompia ja suoria kommunikaatiossaan, jokaista asiaa ei olla heti ylitulkitsemassa. Toisaalta miehet osaavat olla myös helvetin lapsellisia, esim. riitelevät keskenään typeristä asioista eivätkä osaa selvittää riitojaan. Ja voi kyllä, osaa ne miehetkin juoruamisen jalon taidon. Silti viihdyn paremmin miesvaltaisessa työpaikassa. En koe olevani yksi jätkistä. Ihan naisellinen olen, kai muidenkin kuin itseni mielestä.
29: yritän selittää lyhyesti😀. Puheohjauksessa meillä on eräänlaiset luurit päässä jossa mikrofoni puhetta varten.näistä menee piuha sitten vyötäröllä pidettäväön pieneen laatikkomaiseen akkuun jossa voi myös säätää esim äänenvoimakkuutta. Kun laite otetaan ensimmäistä kertaa käyttöön tehdään ääniprofiili jossa lausutaan erilaisia sanoja ja numeroita. Kun profiili on tehty, lähdet keräämään tuotteita. Automaatti kertoo keräyserän tiedot, esim montako rullakkoa tarvitset. Tämän jälkeen lähdet keräämään automaatin ohjeiden mukaan. Jokaisen kerättävän tuotteen kohdalla on eräänlainen tarkistenumero joka lausutaan automaatille. Näin varmistutaan siitä että olet keräämäsdä oikeaa tuotetta. Koko keräyserä kerätään tällä tavalla ja kun yksi erä on kerätty, aloitat homman alusta...
Pääsen firman henk.kunta myymälään jossa saan ostettua halvalla ruokaa, liikuntaseteleistä sponssataan 50% ja aina välillä saadaan ilmaiseksi jotain, esim saippuaa, suklaata, sipsejä jne
15: kuivapuoli.