Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta rannekelloa teillä on käytössä?

Vierailija

Itselläni on 5, joista kaksi Leijonaa, yksi DKNY, yksi Hilfiger ja yksi Fossil. Viimeksi mainittu ihan paras.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

No on se Fossil noista laadukkainkin.

Itselläni käytössä kolme. Kaksi Tag Heueria ja yksi Raymond Weil. Toinen Tagi on sellainen juhlakello, että en käytä sitä arkisin oikeastaan koskaan. Muita kahta käytän miten sattuu, vaikka tosta Raymond Weilistä en enää niin kamalasti pidä.

Olen pitkään miettinyt yhden tietyn Breitlingin ostamista, mutta koska maksaa niin paljon, niin harkitsen tarkkaan... Ehkä keväällä.

Vierailija

Mulla on kolme. Kullanvärinen Longines, hopeanvärinen Zenith ja Hilfigerin kantikas kello. Lisäksi mulla on jossain kaksi keraamista rannekelloa ja läjä vanhoja Swatcheja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 5, joista kaksi Leijonaa, yksi DKNY, yksi Hilfiger ja yksi Fossil. Viimeksi mainittu ihan paras.

Ei yhtäkään. Mihin niitä tarvii?

Sain rannekellon vuosia sitten synttärilahjaksi. Tuolla se lojuu laatikossa paketissaan. Kertaakaan en ole edes kokeillut. Nykyään kellonajan näkee mistään vaan, joten en ymmärrä rannekellon funktiota nykymaailmassa laisinkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei yhtäkään. Mihin niitä tarvii?

Sain rannekellon vuosia sitten synttärilahjaksi. Tuolla se lojuu laatikossa paketissaan. Kertaakaan en ole edes kokeillut. Nykyään kellonajan näkee mistään vaan, joten en ymmärrä rannekellon funktiota nykymaailmassa laisinkaan.

Kaunis kello on myös koru, ei vain ajan näyttäjä. Ehkä ei niinkään naisilla, mutta monelle miehelle se on ainut koru, ja siksikin jotkut panostaa siihen enemmän kun sen satasen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No on se Fossil noista laadukkainkin.

Itselläni käytössä kolme. Kaksi Tag Heueria ja yksi Raymond Weil. Toinen Tagi on sellainen juhlakello, että en käytä sitä arkisin oikeastaan koskaan. Muita kahta käytän miten sattuu, vaikka tosta Raymond Weilistä en enää niin kamalasti pidä.

Olen pitkään miettinyt yhden tietyn Breitlingin ostamista, mutta koska maksaa niin paljon, niin harkitsen tarkkaan... Ehkä keväällä.

Minulle Breitling on ollut pieni pettymys. Aika epätarkka ja pysähtelee kummallisesti. Tämä on kyllä aika vanha (vm. 1995) mutta kyllä sen huollettuna pitäisi kestää ja jotkut saman hintaluokan kellot (esim. suosikkini Ulysse Nardin) tuntuvat futaavan paljon paremmin.

Jos nyt hakisin Breitlingin tyyppistä kelloa niin ehkä katselisin mieluummin Breguet Transatlantiquen tai  - jos budjetti antaa periksi - Vacheron Constantin Overseasin suuntaan. Niitä ei muutenkaan ole joka jannulla joka kävelee kadulla vastaan.

Vierailija

Piirongin laatikossa useita suvun perintötaskukellosta lähtien Brietlingiin. Mut itse en käytä, en ole käyttänyt sitten 80-luvun. Hupaisaa on, että nuorena en olisi voinut kuvitellakaan kulkevani missään ilman kelloa. Mut niinhän se on kuten edellä on mainittu, nyt ajan näkee mistä tahansa, kellosta on tullut enemmän sellainen koriste tai sitten taas yksi tapa päteä eli tsiikatkaa hei kuinka tyyris kello mulla on hei, vähäks mä oo paras...Jep. Ja kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija

1 oli.

Pitäis ostaa uusia, perkele! Ainakin pari-kolme jollain keskipitkällä aikavälillä, mutta yksi uusi ens alkuun!

Ja halpoja tietenkin, koska olen köyhä.

Vierailija

Yksi varsinainen rannekello löytyy. Nykyään käytän kuitenkin aktiivisuusranneketta. Juhliin tms siistimpää pukeutumista vaativiin tilanteisiin vaihdan sitten oikean rannekellon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat