En jaksa enää nousta edes sängystä...

Vierailija

Oon niin masentunut ja yksinäinen. Ahdistaa koko ajan ja kuolema pyörii vaan mielessä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Osta D-vitamiinia ja syö sitä ainakin 100 mikrogrammaa päivässä. Ja joku monivitamiini valmiste siihen lisäksi. Paljon kalaa ja pähkinää. Saat aivoille voitelua ja mielialalle tärkeää b -vitamiinia.

Tsemppiä!

Vierailija

Sinulta on kadonnut elämänkipinä, koska olet luovuttanut. Vastoinkäymiset esim ihmisten kanssa saavat ihmisen lopettamaan kaikenlaisen sosialisoinnin ja elämästä katoaa se positiivinen jännitys. Hanki tuo kipinä takaisin rohkeasti! Elämän kuuluukin olla jännittävää ja joskus jopa ahdistavaa.

Vierailija

Millälailla se tekee onnekkaaksi ettei ole perhettä? Olen sen takia just masentunut ettei mulla ole sitä perhettä eikä juuri kavereitakaan tai kukaan ei halua olla yhteydessä! En ole koskaan voinut saada lapsia. Eksä jätti kun sillä oli jo uusi nainen. Elämä on menettänyt merkityksen enkä tuu pääsemään eron yli ikinä vaikka siitä on kohta jo 1,5 vuotta. Työkykykin on mennyttä masennuksen takia. Minkä takia elää enää?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millälailla se tekee onnekkaaksi ettei ole perhettä? Olen sen takia just masentunut ettei mulla ole sitä perhettä eikä juuri kavereitakaan tai kukaan ei halua olla yhteydessä! En ole koskaan voinut saada lapsia. Eksä jätti kun sillä oli jo uusi nainen. Elämä on menettänyt merkityksen enkä tuu pääsemään eron yli ikinä vaikka siitä on kohta jo 1,5 vuotta. Työkykykin on mennyttä masennuksen takia. Minkä takia elää enää?

Ap

Luuletko että elämä on staattista ja seisoo paikallaan? Joku päivä pääset täysin eroon exästäsi ja huomaat että olet vapaa tekemään mitä huvittaa! Vedä vaikka kännit ja tee jotain tyhmää ja pode kunnon morkkis, silloin tiedät olevasi elossa. Joku päivä sinä keksit syyn elää, vaikka nyt tuntuisi päinvastaiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sillä lailla että saat olla vaikka koko päivän sängyssä, niin haluaisin minäkin kun olen kovin masentunut mutta ei se lapsen ja miehen takia onnistu. Ei ole helppoa yrittää teeskennellä heille pirteää.

Vierailija

Minä jaksoin tänään viimein mennä suihkuun, aivan liian monen päivän tauon jälkeen. Imuroinut en ole varmaan yli kuukauteen. Kunpa voisin nukkua 24/7. Huomenna sitten työhaastatteluun, paikkaan johon en sovi millään tavoin. Pakko pakko, koska karenssi tästä nyt vielä puuttuisi. Elämä on yhtä pakkoa. Niin helvetin ihanaa.

Vierailija

Jos sulla ei ole elukoita tai tenavia huollettavana, niin makoile vaan pois, ap. Sitten kun tuntuu siltä että alat haista ja joka paikka on hikinihkeä, raahaudu vaikka väkisin suihkuun. Olo helpottuu kummasti. Syömättä jättäminenkin tekee olon huteraksi ja ahdistuneeksi, siispä muista syödä.

Ja ota asap yhteys mielenterveystoimistoon/kriisipuhelimeen tms jotta saat katkaistua tuon olotilan. Sun kuuluis olla sairaslomalla eikä työkkärin pompoteltavana.

Sisältöä elämään saat vaikkapa vapaaehtoistyöstä, esim kodittomien eläinten auttaminen.

terv. vakavan masennuksen takia jo eläkkeellä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Sillä lailla että saat olla vaikka koko päivän sängyssä, niin haluaisin minäkin kun olen kovin masentunut mutta ei se lapsen ja miehen takia onnistu. Ei ole helppoa yrittää teeskennellä heille pirteää.

Minulla ei oel kokemusta msennuksesta, mutta eikö se, että on joku pakottava syy nousta, saata juuri parantaa olotilaa pidemmällä aikavälillä? Luulisi ainakin pitävän toimintakyvyn paremmalla tasolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla ei oel kokemusta msennuksesta, mutta eikö se, että on joku pakottava syy nousta, saata juuri parantaa olotilaa pidemmällä aikavälillä? Luulisi ainakin pitävän toimintakyvyn paremmalla tasolla.

Ei se minulla ainakaan ole mitään auttanut. Vuosia olen yhtä masentunut ollut.

Vierailija

Olen itse tullut siihen tulokseen, että elämä tässä maailmassa on kärsimystä. Joten ap., se, että kärsit, on vain elämää. Joskus kärsimys on lievempää, joskus voimakkaampaa. Joskus se on niin lievää, ettei asianomainen huomaa sitä.

Se joka sanoo, ettei kärsi, valehtelee.

Jo yksistään tietoisuus aids-orvoista, nälänhädästä, hylätyistä vanhuksista joita pahoinpidellään laitoksissa, leukemiaa sairastavista lapsista, maamiinojen vammauttamista ihmisistä, perheistään koko loppuiäkseen erotetuista mielipidevangeista joita kidutetaan vankileireillä, totaalisen yksinäisistä, vaikeasti mielisairaista, pahoinpidellyistä, vainotuista, vihatuista jne. riittää aiheuttamaan jatkuvan kärsimyksen normaalilla empatiakyvyllä varustetulla ihmisellä.

Tää langennut maailma on matkalla helvettiin. Ja jokainen, joka sanoo "Kyllä" tälle langenneelle maailmalle eikä kiroa sitä, on kadotustuomion alainen.

Ota Jeesus vastaan, Hän on voittanut maailman!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat