Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko miehet ihastua ilman seksuaalista vetovoimaa?

Vierailija
11.11.2015 |

Minä ja monet naispuolisista ystävistäni olemme kokeneet kahdentyyppisiä ihastuksia ja mietin esiintyykö miehillä vastaavaa ilmiötä. Jos tapaan kiinnostavan miehen ja ihastun, voin olla joko sekaisin seksuaalisesta vetovoimasta tai kokea voimakkaita, hellyyttä ja välittämistä muistuttavia ihastuksen tunteita. Usein koen tunteita molemmista "lokeroista" mutta yleensä tiedän viimeistään jälkeenpäin oliko kyseessä enemmän hellyys- vai seksi-ihastus.

Onko miehilläkin erilaisia ihastuksia, vai onko se teille aina yksinkertainen tunne tyyliin "tämän naisen kanssa haluaisin mennä sänkyyn? Voiko mies ihastua naiseen ilman että haluaa tämän kanssa seksiä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näissä ihastuksissa jää miinukselle.Mies panee ja lähtee, hassahtanut nainen suree

Vierailija
22/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voivat, siinä missä naisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla noin puolet on ulkonäköihastuksia ja toinen puoli sellasia, että naisen älykkyys tulee esille ja sitten se on menoa

Onko näissä ihastuksissa eroa muuten, esim. seksuaalisen halun suhteen?

ap

Ei ole. Molemmat herättävät seksuaalisia haluja

Vierailija
24/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellaisia persoonallisia, rohkeita ja vahvoja naisia joihin nimenomaan ihastuu platoonisesti ensin. Ja ajatttelee ystävyyttä ja hellyyyttä. Sellaisista ainakin haaveilin kun olin teini. Sitten oli sellaisia jotka olivat seksikkäitä, minuun on tehnyt  vaikutus tietynlainen pukeutuminen. Myöhemmin olen todennut että kumpaakin sorttia on vaikea pyydystää tai saamaan pysymään kyydissä joten rimaa on joutunut madaltamaan. Ja toisaalta seksi kiinnostaisi oikeastaan millaisen kaa tahansa koska oma emäntä on lopettanut terveyssyistä.

Vierailija
25/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta minä naisena en kyllä voi ihastua ilman seksuaalista vetovoimaa. Sehän nimenomaan erottaa romanttisen ihastumisen kaverimeiningistä.

Minulle se romantiikka tarkoittaa ihan muuta kuin seksuaalista vetovoimaa, vaikka voi samaa ihmistä kohtaan tuntea molempia.

Itsekin olen kyllä nainen.

Vierailija
26/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa aina panna!

Vierailija
27/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on aina 90 % muuta kuin seksuaalista. 

Ja tämä on syy miksi ihastun todella, todella harvoin.

Vierailija
28/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pelkiltä pelimiehiltä ei kysytä mitään. Henkisiä miehiä pitää olla kanssa.

Vierailija
29/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysytte lapsilta tuollaisia asioita?

Vierailija
30/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Olen nainen enkä ole kuullutkaan mistään hellyysihastumisesta. Jos käytän termiä ihastus, kyse on myös seksuaalisesta kiinnostuksesta. Muu on muuta tykkäämistä. Kyllähän sitä pitää ihmisistä ilman seksuaalista jännitettä. Mutta se ei ole ihastusta. 

Vierailija
31/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sulla on rahaa?

Vierailija
32/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla noin kaikki on panoihastuksia ja toinen puoli sellasia, että naisen älykkyys tulee esille ja sitten se on monoa akalle.

Vierailija
33/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella sellaista tilannetta. Ehkä joihinkin julkkiksiin voi ihastua vaikka tietää ettei niiltä ikinä saa.

Vierailija
34/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Täytyypäs itsekin miettiä, onko itselläni ihastuksia ilman seksuaalista jännitettä. T. Nainen

Vierailija
35/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Seksuaalinen vetovoima on välttämätön, mutta mitään muuta ei välttämättä tarvita. Mies voi ihastua seksikkääseen naiseen vaikka ei olisi edes koskaan puhunut naisen kanssa.

Vierailija
36/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Meinasin vastata keski-ikäisenä miehenä että voi, kyllä minä ainakin voin, mutta siis tosiasiassa on käynyt niin, vaikka ensinäkemältä eikä edes ekaan vuoteen ainakaan ollut mitään seksuaalista vetovoimaa ja aikomus oli olla vain kavereita, niin kyllähän siinä vaiheessa kun ihastuin, oli se seksuaalinen vetovoimakin jo syttynyt. Se vaan kesti kauemman syttyä, koska ei perustunut tässä tapauksessa ulkonäköön, joka ei ole ollenkaan sellainen mihin yleensä ihastun. Se meni hitaammin luonteeseen ja persoonaan ihastumisen kautta, ja sen kautta vähitellen ulkonäkökin alkoi näyttää ihanalta ja haluttavalta. Siinä vaiheessa tiesin että haluan muutakin kuin kaveruutta, mutta siis silloin jo halusin seksuaalisestikin häntä.

Vierailija
37/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisena seksuaalinen vetovoima ja hellyys kulkevat kyllä käsi kädessä. En ikinä voisi kuvitella silitteleväni miestä, jota kohtaan en tuntisi seksuaalista vetovoimaa. Seksi on hellyyttä ja läheisyyttä. Ihastua ei siis voi ilman vetovoimaa. 

Vierailija
38/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on rakastettava mies ja paperilla hyvä mies. Järki vai tunteet. Jokainen nainen päättää, mitä valitsee. 

Itse valitsen tunteet. 

Vierailija
39/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että tämä ei mene sukupuolen mukaan vaan on erilaisia ihmisiä. Täällä on jo ollut muitakin naisia, joilla ihastuminen vaatii seksuaalisen vatovoiman ja mulla on sama. Joku voi olla mun mielestä tosi kiva ja ihana ja söpö ja vaikka mitä, mutta jos seksuaalista vetovoimaa ei ole, niin en ihastu mitenkään, kiintyä voin niin kuin ystävään kiinnytään.

Vierailija
40/42 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on enemmän kuin seksuaalista vetovoimaa. Sitähän voi tuntea vaikka vihaamaansa ihmistä kohtaan. Sillä ei oikeastaan ole tekemistä ihastumisen kanssa, paitsi siinä mielessä että ihastuessa alkaa tuntea seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan, vaikka sitä ei olisi alunperin tuntenut.

Vähän huono esimerkki oli tuolla pariskunnasta jonka mies kuolaa erinäköisiä naisia kuin oma kumppani. Minäkin pidän hyvännäköisinä aika lailla eri näköisiä kuin omaa kumppania, mutta en silti ole ihastunut heihin enkä oikeasti halua panna ketään muuta kuin omaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi