Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko miehet ihastua ilman seksuaalista vetovoimaa?

Vierailija
11.11.2015 |

Minä ja monet naispuolisista ystävistäni olemme kokeneet kahdentyyppisiä ihastuksia ja mietin esiintyykö miehillä vastaavaa ilmiötä. Jos tapaan kiinnostavan miehen ja ihastun, voin olla joko sekaisin seksuaalisesta vetovoimasta tai kokea voimakkaita, hellyyttä ja välittämistä muistuttavia ihastuksen tunteita. Usein koen tunteita molemmista "lokeroista" mutta yleensä tiedän viimeistään jälkeenpäin oliko kyseessä enemmän hellyys- vai seksi-ihastus.

Onko miehilläkin erilaisia ihastuksia, vai onko se teille aina yksinkertainen tunne tyyliin "tämän naisen kanssa haluaisin mennä sänkyyn? Voiko mies ihastua naiseen ilman että haluaa tämän kanssa seksiä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat, puutteessa!

Vierailija
2/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi puutteessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat, puutteessa!

Eikö sen pitäisi olla juuri toistepäin? Puutteessa mahdotonta ihastua ilman että haluaa heti sänkyyn, mutta silloin kun seksiä saa säännöllisesti voi tapahtua "henkisempi" ihastus?

Vierailija
4/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan koe voivani.

Vierailija
5/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noin puolet on ulkonäköihastuksia ja toinen puoli sellasia, että naisen älykkyys tulee esille ja sitten se on menoa

Vierailija
6/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaiset miehet joilla on voimakas huora/madonna-kompleksi?

Vierailija
7/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä tunne koskaan ihastuessani mitään seksuaalista. Se tulee sitten myöhemmin, jos on tullakseen.

Vierailija
8/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla noin puolet on ulkonäköihastuksia ja toinen puoli sellasia, että naisen älykkyys tulee esille ja sitten se on menoa

Onko näissä ihastuksissa eroa muuten, esim. seksuaalisen halun suhteen?

ap

Vierailija
9/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluan panna ihastukseni kohdetta. Ihminen voi tietty olla mukava muutenkin, mutta en käyttäisi sanaa "ihastus" siinä tapauksessa.

Vierailija
10/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ihastumiseen jo sanana liity ajatus että on myös seksuaalista vetovoimaa? Näin ainakin minulle. Mulla on kyllä ollut suhteita, joissa ei ole ensin ollut seksuaalista kiinnostusta, vaan ne on alkaneet ihan vaan kaveruutena tai ystävyytenä. Mutta vasta kun on alkaanut sitten herätä seksuaalinenkin kiinnostus tuota ihmistä kohtaan, olen kutsunut sitä ihastumiseksi.

Vierailija
11/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta minä naisena en kyllä voi ihastua ilman seksuaalista vetovoimaa. Sehän nimenomaan erottaa romanttisen ihastumisen kaverimeiningistä.

Vierailija
12/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikkien "pihtaavien" vaimojen miehet ole ihastuneet alunperin naiseensa ilman seksuaalista vetovoimaa. Ehkä sitten juuri siitä hellyydestä. Tuskin tämä vaimo mikään seksin ylipapitar on silloinkaan ollut. Siksi aivan järjetön tämä puutteessa elävien aviomiesten vonkaaminen jokaisen naisen perään.

Vierailija
13/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikkien "pihtaavien" vaimojen miehet ole ihastuneet alunperin naiseensa ilman seksuaalista vetovoimaa. Ehkä sitten juuri siitä hellyydestä. Tuskin tämä vaimo mikään seksin ylipapitar on silloinkaan ollut. Siksi aivan järjetön tämä puutteessa elävien aviomiesten vonkaaminen jokaisen naisen perään.

Eiköhän niillä yleensä ole kuitenkin ennen ollut sitä seksuaalista vetovoimaa. Ja etköhän sinä ole paljon lähempänä aivan järjetöntä kuin nuo mainitsemasi miehet, ainakin tässä asiassa.

Vierailija
14/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehet ovat pinnallisia, kaunis ulkokuori ja mahdollisimman vähän ikää ovat kaikki kaikessa.

Vierailija
15/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet ovat pinnallisia, kaunis ulkokuori ja mahdollisimman vähän ikää ovat kaikki kaikessa.

Juuri näin. Käy esim. kurkkaamass treffipalstojen touhua. Viisi- ja kuuskymppiset ukot etsimässä 18-35 vuotiaita naisia. Että sellaista.

Vierailija
16/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta en mäkään sanoisi olevani ihastunut jos en koe mitään seksuaalista vetovoimaa. Sen puute taas usein johtuu kyllä henkisestä puolesta, voi olla ulkonäöltään adonis mutta en vaan koe mitään yhteyttä tai sitten mies on jollain oudolla tavalla liian samanlainen kuin minä ja siis että hänellä on kaikki minun ärsyttävimmät piirteeni. Ei tule mieleen miestä joka olisi tosi mukava jne johon en koe mitään seksuaalista vetovoimaa. Ja siis mukava ei tarkoita "mielipiteetön alati hymyilevä mutta oikeasti huonon itsetunnon omaava salaa kaikkea vihaava mies" vaan se sisältää esim samanlaisen huumorintajun.

Vierailija
17/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia on miehillä kahdenlaisia. Romanttisia ihastumisia ja seksifantasioita. Yksi ja sama nainen ei oikeastaan voi olla molempien kohteena. Yleensä on yksi jonka kohdalla haaveillaan hellyydestä ja yhteisestä tulevaisuudesta, ja monia joiden panemisesta unelmoidaan.

Vierailija
18/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut paljon lapsesta saakka ja kertaakaan ihastumisiini ei ole liittynyt tuollaista pääasiallisesti seksuaalista sävyä eikä ihastuminen ole ollut yhtä kuin seksuaalinen vetovoima. En ole miettinyt että tuon kanssa haluan sänkyyn ja tehdä sitä ja tätä, vaan olen kuumotellut mielessäni ajatuksia kahdenkeskisestä olemisesta, sellaisesta katseesta ja ymmärryksestä kun molemmat tietävät toisen olevan ihastunut. Ehkä olen enemmän romanttinen kuin seksuaalinen fyysinen tyyppi.

En usko tämän olevan sukupuolisidonnaista.

Vierailija
19/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voivat. Syy siinä, että jos eivät voisi, jäisivät kokonaan ilman. Koskee tosi monia miehiä.

Vierailija
20/42 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua voivat varmaan joo, mutta lähinnä vain sellaisella kaverillisella tasolla. Hyvänä esimerkkinä yks kaveripariskunta. Nainen on sellainen tosi ylipainoinen, ei mikään kedon kaunein kukkanen muutenkaan, pukeutuu esim. aika oudosti ja tukka sellainen oranssi rastakasa. Mutta ihmisenä tosi valloittava, räväkkä ja hauska. Siksi luultavasti miehensä ihastunut tähän naiseen (mies toki itsekin aikamoinen tavis). Seksuaalista vetovoimaa heillä tuskin on toisiinsa kohtaan minkäänlaista, ja sen huomaa siitäkin, että se mies kyttää ja kuolaa kaikkia kauniita naisia aina kun vaan tulee tilaisuus. Se imelä tuijottaminen on niin ilmiselvää, ettei sitä voi olla huomaamatta. Ehkä oon itse vaan liian herkkä ja turhamainen nainen, mutta mua itseäni kyllä häiritsisi tuollainen jos mieheni kyttäisi koko ajan muita naisia. Uskon, että miehille sellaiseen huumaavaan 'tosi' rakkauteen vaaditaan sitä, että nainen on miehelle seksuaalisesti vetoava. Muuten suhde jää hieman tuollaiselle ystävyystasolle. Ei sen puoleen, ihan sympaattinen pariskuntahan he ovat ja selvästi viihtyvät toistensa seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme