MIEHET! Mitä TE toivotte oikeasti joululahjaksi?
Vastaavassa, kaikille suunnatussa ketjussa, oli 99% naisia vastaamassa. Huomasin että kirjat, suklaa, viini, pörrö/villasukat, paistinpannut, hieronnat ym., korut ja leffaliput olivat suosittuja naisten keskuudessa. Nyt mietin kuumeisesti mitä mies haluaa???
t. Avomies saa uudet boxerit jos ei muuta keksitä!!!
Kommentit (60)
Bokserit on oikein hyvä, jos osaat ostaa sellaiset joita voi pitää. Sukat, hanskat, pipo, kaulaliina... Mitään kovin kallista ei kannata ostaa. Ajatus on tärkein.
Onko mitään typerämpää kuin ostaa lahja vain siksi että on pakko ostaa lahja!?
Mun mies haluais oikeasti esim: dc, vans, quiksilver tms.collegen kauluspaidan tai hupparin, uuden pelinäppäimistön, uuden ajurin, uudet talvirenkaat autoon, fanittamansa joukkueen pelipaidan, lahjakortin verkkokauppaan, soft close wc-pöntönkannen :D yms.
Kirjoja,lahjakortti,kello,viinaa,kaulakoru,leffalippuja...toppatakin,toppahousuja,suksia,hockareita,kenkiä.....
Vähemmän hösötystä ja stressausta joulusta, siivoamisesta, ruuasta, lahjoista, oikeasti ottakaa edes yksi joulu pingottamatta. Olisi paras lahja, mutta taidan taas mennä kalaan että saa rauhassa olla.
Typerää kysyä MUILTA vinkkejä, mitä juuri SINUN PUOLISOSI oikeasti haluaisi, ja metsään menee, ellei sitten miehesi ole "kolmetoistatusinassa vaillaomiamielipiteitä peruspera". Pirun tylsä, väritön, hajuton, mauton ja persoonaton vässykkä. ='(
Jos taas näin on: kannusta ja lujita hänen itsetuntuaan ja persoonaansa.
Etkö tunne miestäsi ja etkö osaa kysyä, joko suoraan tai epäsuoraan?
Isäni oli lapsuudessani usein sillä kannalla että skipattais joulu ja lähdettäisi jonnekin matkalle, etelään. Nuoruuden olin sitä mieltä että kyllä nyt äidille pitää monipäiväinen joulu-juhla suoda, mutta nyt vanhempana alan yhtyä isäni mielipiteeseen: Kunpa pääsisi koko hommasta eroon edes yhdeksi vuodeksi. Naisten ja lasten juhla.
Myöhäistä varmaan tälle vuodelle, mutta antakaa joku jonain vuotena semmoinen lahja miehelle, vapaus suvusta, pynttäämisestä ja perinteistä. Pako, turvapaikka, rauhaa. Minä en semmoista lahjaa tule saamaan, kuten ei isänikään ikinä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Typerää kysyä MUILTA vinkkejä, mitä juuri SINUN PUOLISOSI oikeasti haluaisi, ja metsään menee, ellei sitten miehesi ole "kolmetoistatusinassa vaillaomiamielipiteitä peruspera". Pirun tylsä, väritön, hajuton, mauton ja persoonaton vässykkä. ='(
Jos taas näin on: kannusta ja lujita hänen itsetuntuaan ja persoonaansa.
Etkö tunne miestäsi ja etkö osaa kysyä, joko suoraan tai epäsuoraan?
A special, unique snowflake.
Eikö perkele Ilkka Remeksen uusin kelpaa? Miehet?
En halua kerta kaikkiaan mitään joululahjaksi. En pidä lahjojen antamisesta enkä saamisesta. Jos haluan jotakin, voin ostaa sen ihan hyvin itsekin. Makuni ovat sitä paitsi hyvin kehittyneet ja tietyt, joten mieluisan lahjan ostaminen olisi vaikeaa. En halua aiheuttaa lähipiirille stressiä minun miellyttämisestäni.
Vierailija kirjoitti:
En pysty lukemaan tuollaista kioskikirjallisuutta, jossa faksit "kurnuttavat" ja matkapuhelimet "livertävät". Remes ei täytä kirjallisen ilmaisukyvyn vähimmäisvaatimuksia. -33
Matkalahjakortti, viiniä/viinaa. Sukat, kalsarit ja keittiövälineet osaan ostaa itsekin ja ovat muutenkin liian arkisia lahjoiksi.
Toki osaan ostaa myös viinit itse mutta jos sen saa naiselta lahjaksi niin se ei oikein voi valittaa sen juomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pillua.
Onko joku sarjakuva josta tykkää? Sarjakuvakirja Fingerpori tms.?
Urheilukaupan lahjakortti ei ainakaan menisi hukkaan ja siihen voi ostaa kylkeen vaikka superjuoksusukat tai teknisen asun, jonka tietää varmasti tulevan käyttöön.
Mun miehelle on todella vaikea ostaa lahjoja, koska sen toivelistalla on moottoripyörä, Porsche, viskiä (tuloee joutua tarpeeksi muutenkin) ja jotain megakalliita työkaluja, ei mitään mikä maksaisi edes alle tonnin. EI lue kirjoja, ei käytä kelloa, tuoksuja ja on varsin konservatiivinen pukeutuja. Onneksi se on nyt tyytynyt siihen, että saa lahjaksi sukkia, olohousuja jne. käyttöön tulevaa ja ehkä kerran kolmessa vuodessa keksin jotain oikeasti kivaa, tarpeellista tai hauskaa.
Toisinaan ostan myös aikakauslehtiä. Siis jotain erikoisempia, ulkomaisia autolehtiä tms. joita se kuitenkaan itse tajua lähteä ostamaan, kun lähikaupasta ei löydy. Teen ison karkin näköisen paketin, lehden rullalle ja karkkia, pikkupullon tai vaikka sukat sisään.
Minä en ihan oikeasti halua mitään. En tavaraa ainakaan. Oikeastaan haluaisin perinteisen joulun mutta ulkosuomalaisena ja ulkomaalaisen puolison kanssa se nyt ei vain tule tapahtumaan.
Lupauksen yhteysestä ajasta. Tavaraa on liikaakin ja vaatteet haluan ostaa itse.
Krääsää on jo liikaakin. Seksiä tai savuja niin on ainakin toivottu lahja. Tonttulakki päähän ja toimeksi. En tajua miksi naiset valittaa kun meitä miehiä on helppo miellyttää? Lahjaa ei tarvi edes paketoida, riittää kun imee vähän. Oispa miehillä yhtä helppoa..?
Parempi "piipputupakka" kelpaisi ja suikkari on aina kovin lahja. Ei sitä näin vanhana ole enään niin lahjojen perään. Niitä oikeastaan mielummin antaa. Siinä on taas miettiminen mitä keksii viidelle lapselle ja kolmelle aikuiselle? Pienille lapsille oli paljon helpompi keksiä jotain lahjaksi.