MIEHET! Mitä TE toivotte oikeasti joululahjaksi?
Vastaavassa, kaikille suunnatussa ketjussa, oli 99% naisia vastaamassa. Huomasin että kirjat, suklaa, viini, pörrö/villasukat, paistinpannut, hieronnat ym., korut ja leffaliput olivat suosittuja naisten keskuudessa. Nyt mietin kuumeisesti mitä mies haluaa???
t. Avomies saa uudet boxerit jos ei muuta keksitä!!!
Kommentit (60)
10 kerran lahjakortti korkealaatuisen "hieronta with happy ending and allinclusive " voisi poistaa vähän liikoja jäykkyyksiä .
Tässä ketjussa on huvittavaa se, kun miehet ehdottelevat toisille miehille annettavan lahjaksi seksiä. Ei oo tullu mieleen, että jotkut miehet oikeesti saa seksiä ja sitä on tarpeeksi, jopa anaaliakin saa monet säännöllisesti? :D
Mun mies tykkäsi viime vuonna minulta tilaamastaan tyttökalenterista - se on hänen kotikuntosalinsa seinällä. :) Kuvissa mulla on joko bikinit tai sitten ne on otettu niin, ettei mitään strategista näy, joten ei haittaa että sen meillä kyläilevät näkee. Ja oon siis todellakin bikinikunnossa oleva urheilullinen 40v nainen ja kuvat valitsin noin viimeisen viiden vuoden matkoiltamme.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on huvittavaa se, kun miehet ehdottelevat toisille miehille annettavan lahjaksi seksiä. Ei oo tullu mieleen, että jotkut miehet oikeesti saa seksiä ja sitä on tarpeeksi, jopa anaaliakin saa monet säännöllisesti? :D
Jaa-a. Kyllä minä muistelen edelleen lämmöllä sitä, kun yhtenä jouluna löytyi kammarista joulunpunaisiin pitsihepeneisiin paketoitu vaimo. Siitäkin huolimatta, että seksiä on ja oli lähes päivittäin. Tuskimpa se toista kertaa samalla tavalla toimisi, mutta tuosta yhdestä kerrasta jäi huomattavasti kestävämpi ja mukavampi joulumuisto, kuin suklaarasiasta tai uudesta akkuporakoneesta.
Elikkä pillukalenteri omasta pillusta edestä ja takaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sulle mieleen se, että jotkut miehet käyvät töissä ja voivat palkalla ostaa tarvittavat jutut eikä tarvitse lahjana oottaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sulle mieleen se, että jotkut miehet käyvät töissä ja voivat palkalla ostaa tarvittavat jutut eikä tarvitse lahjana oottaa? :D
Koskas palstan lompakkoloiset itse ymmärtäisivät saman asian?
Minä heitän bokserit roskiin jos semmosia tulee. Stringejä ennemmin :)
Vierailija kirjoitti:
Osta itsellesi sexyt alusvaatteet ja järkkäätte vähän laatuaikaa toisillenne. ;)
Toimisikohan tällainen lahja myös toisin päin? Eli jos mies ostaa itselleen uudet norsunkärsäbokserit ja sitten illalla hieman laatuaikaa. Vai tuliskohan naiselta poru, kun ei saanutkaan materiaa?
Zenbook joka on parempi ku Macbook semmonen kiitos
En mitään. Ihan vaan että saisin olla koko joulun rauhassa. Hyvää ruokaa, hyvää olutta. Siis nuo ruokapöydässä eikä lahjaksi :)
Mies tykkäsi kovasti tästä: Tein 12 lahjakorttia, yhden joka kuukaudelle. Keksin niihin helpotusta arkeen, yhteistä tekemistä ja joitain konkreettisia asioita, joita tiesin miehen toivoneen. Lahjakortit piti käyttää seuraavaan jouluun mennessä, ja mies sai itse päättää ajankohdan tai halutessaan jättää kortin käyttämättä.
Esimerkkejä lahjakorteista:
- Tiskivapaa viikko (meillä yleensä tiskiin liittyvät asiat miehen vastuulla)
-Viikon vapautus lumitöistä (ei yhdistettävissä tiskivapaaseen)
- Viikon vapautus eläintenhoidosta (ei yhdistettävissä muihin lahjakortteihin)
- Toiveesi mukaiset kämmekkäät (mies iski tämän toivekortin pöytään heti joululomalla, ja neuloin lahjan heti
-Yöuinti x-järvellä, sis. kuljetuksen ja eväät (ja, kuten kesällä ilmeni, rakastelua kuutamoisella järvellä, mutta tätähän ei korttiin kirjattu:)
- Aamiainen vuoteeseen (tilattava väh. vuorokautta etukäteen)
- Päiväretki Turkuun tai Tampereelle (sis. kyydin ja ravintolakäynnin)
- Hieronta tuoksuvin öljyin
- Jne.
- Sokerina pohjalla oli "Villi kortti", jolla mies saisi lunastaa jonkin vapaavalintaisen toiveen, jonka pyrkisin toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan.
Vuoden kuluessa mies rakensi huolellisesti strategioita erityisesti vapaakorttien käyttöön. Vähäluminen talvi harmitti, koska hän odotti parasta mahdollista aikaa käyttää lumityökortin. :) Tiski- ja eläinvapaat hän varasi jo hyvissä ajoin kiireisille työviikoille. Nämä olivat toimivia lahjoja, koska meillä juuri miehellä on taipumus ottaa vastuulleen isompi osa arjen vastuista, ja hän kokee myös meistä kahdesta enemmän syyllisyyttä, jos joutuu luistamaan niistä. Nyt niin sai tehdä luvan kanssa.
Villiä korttia mies panttasi niin kauan, että jouduin myöntämään sille lisäaikaa... Itse asiassa se odottaa edelleen käyttöään. Luulen kuitenkin, että se käytetään jonain päivänä makuuhuoneen puolella, muutamaan sellaiseen juttuun, joita harvemmin teemme ja joista mies saa enemmän kiksejä kuin minä. Ja se on täysin ok, onhan kyseessä villi kortti. :)
Lahjakorttiasiaan vielä täsmennyksenä, että nuo useat "rajoitukset" korteissa olivat pääosin huumoria, mutta osin käytännön sanelemia (arki ei näin isoilla tiluksilla ja meidän työmäärillä normaalisti pyöri yhden ihmisen voimin). Esim. aamupala piti tilata etukäteen, jotta siitä pystyi tekemään erityisen ja hakemaan kaupasta spesiaaliainekset.
- 53
Vierailija kirjoitti:
Voi tytteli, oletan että olet nainen. Pitkässä suhteessa tulee aikoja jolloin haluaa enemmän kuin saa. Siksi sitä seksisä ehdotetaan lahjaksi. Varsinkin sellaista mitä harvoin saa. Joku haluaa persettä, itse haluan oraalia. Vaikka sitä esileikkinä saan joka viikko niin silti haluan loppuun asti ja vielä eri tavoilla.
Naisen ei tarvi kuin vihjata niin saa kaikkea mitä voin antaa. Voi olla että olen opettanut liian hyvälle? Tarkoittaa sormia, omaa kalua, suuta ja leluja milloin mitenkin. Puutteessa ei varmasti tarvi olla. Siksi kun annan paljon katson että mulla on myös oikeus vaatia jotain.
Jos ei kestä seksiä niin kannattaa pysyä pois mun sängystä. Sitten jos kestää niin sitä varmasti saa ja kahden aikuisen välillä ei ole perverssioita, vain eri makuja mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tytteli, oletan että olet nainen. Pitkässä suhteessa tulee aikoja jolloin haluaa enemmän kuin saa. Siksi sitä seksisä ehdotetaan lahjaksi. Varsinkin sellaista mitä harvoin saa. Joku haluaa persettä, itse haluan oraalia. Vaikka sitä esileikkinä saan joka viikko niin silti haluan loppuun asti ja vielä eri tavoilla.
Naisen ei tarvi kuin vihjata niin saa kaikkea mitä voin antaa. Voi olla että olen opettanut liian hyvälle? Tarkoittaa sormia, omaa kalua, suuta ja leluja milloin mitenkin. Puutteessa ei varmasti tarvi olla. Siksi kun annan paljon katson että mulla on myös oikeus vaatia jotain.
Jos ei kestä seksiä niin kannattaa pysyä pois mun sängystä. Sitten jos kestää niin sitä varmasti saa ja kahden aikuisen välillä ei ole perverssioita, vain eri makuja mistä tykkää.
Voi poju, mun mies saa ihan mitä kehtaa/haluaa pyytää ja säännöllisesti enkä muuten ole siiderivalas.. 21 vuotta aviota vietetty. Voin vihjata, että miehelläni on valtavan rikas mielikuvitus. Naurattaa juurikin siksi nämä "anna pillua" -jutut.
Heh, tuo lahjakortti makuukammarin puolelle on mielestäni hauska, näin vaimon(kin) mielestä. :D Voin kuvitella miehen ilmeen, kun luulee kuitenkin saavansa lahjakortin Biltemaan. Kun tässä asiaa pohdin, niin olen pihtaillut, tiedän. Mietin vain, että riittäiskö 10 kertaa. Meniskö maku, jos laittais 3 korttia á 10 krt. Viimeistä käyttöpäivää en kyllä merkkaa.:D
Istuvat vaatteet. Täydellinen runko vaatii vain täydellisen verhoilun, vai mites se meni? ;)
Seksi ei kuulu jouluun, jouluna jokainen on pikkulapsi! T. kiimainen homopari joka ei harrasta seksiä jouluna.
Up