Kyykkyjä, paljonko?

Oona

Mä oon tällänen helvetillinen lättäperse, ja haluaisin joskus perseen.
Kuinka monta kyykkyä pitäis päivässä tehdä että joskus alkaa näkyyn tuloksia?
Liikun tosi paljon, mutta salille en saatana mene! :D

Oikeesti, auttakaa!

Kommentit (10)

Vierailija

Alkuun kannattaa aloittaa vähän vähemmällä määräämä, mutta 50-100 on hyvä..

Ota jossain vaiheessa painoa siihen hommaan mukaan, itselläni on 10kg painot, ja niistä on kyllä apua.
Ei tuloksia kannatta ihan heti odottaa, mutta sali olisi hyvä lisä siihen. Tsempit!!

Vierailija

No eihän sitä voi kukaan taata, vaikka kyykkäisit koko hereilläoloaikasi, että minkälainen perse sulle tulee. Sehän riippuu vartalosi muodosta, lihaksistasi, ruokavaliosta ja vaikka mistä muusta. Ja veikkaanpa, ettei nämä kotikyykkääjät koskaan ole tarpeeksi pitkäjänteisiä saadakseen mitään näkyvää aikaan. Ei sellainen "katselen tässä salkkareita ja syön sipsejä samalla kun kyykistelen" tuo mitään tuloksia.

Vierailija

Lantion levyinen haara-asento, painoa enemmän takana, mutta niin että pysyt pystyssä. Kyykkää ylös, mutta hyppää. Alastulossa jarruta liikettä kun laskeudut uuteen kyykkyyn. Aloita vaikka 25-30 × 3 sarjoilla, välissä 2 min tauko.
Kokeile tänään niin lupaan että et huomenna pysty kävellä :D tehokas on!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä voi kukaan taata, vaikka kyykkäisit koko hereilläoloaikasi, että minkälainen perse sulle tulee. Sehän riippuu vartalosi muodosta, lihaksistasi, ruokavaliosta ja vaikka mistä muusta. Ja veikkaanpa, ettei nämä kotikyykkääjät koskaan ole tarpeeksi pitkäjänteisiä saadakseen mitään näkyvää aikaan. Ei sellainen "katselen tässä salkkareita ja syön sipsejä samalla kun kyykistelen" tuo mitään tuloksia.

Onneksi monella on ainakin kova yritys, niitäkin on, jotka ei sitä sipsiä mässää.
Se on välillä hieman tylsää, mutta siihen pitää ite keksiä jotain.. Hyvä musiikki esim?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lantion levyinen haara-asento, painoa enemmän takana, mutta niin että pysyt pystyssä. Kyykkää ylös, mutta hyppää. Alastulossa jarruta liikettä kun laskeudut uuteen kyykkyyn. Aloita vaikka 25-30 × 3 sarjoilla, välissä 2 min tauko.
Kokeile tänään niin lupaan että et huomenna pysty kävellä :D tehokas on!

Pakko päästä töihin!

Vierailija

Ei muovaudu, jos ei oo vastusta. Kato niitä aerobicissä hinkkaavia mammoja, yhelläkään ei oo sellainen kroppa, jonka luulevat niillä hinkutussaroilla saavansa.

Vierailija

Jos et mene salille,saatana, niin voi olla hyvä tehdä vaikka yhden jalan kyykkyjä. Saat enemmän vastusta. Tai hanki kyykkyteline ja tanko painoineen kotiin.

Vierailija

Ilman painoja kyykkäily on melkolailla yhtä tyhjän kanssa. Itse olen saanut lättäperseeseen vähän muotoa salilla isoilla painoilla, nyt kun vuosien aerobisen kyykkimisen jälkeen vihdoin uskalsin kokeilla ihan kunnon painojen kanssa. Siltikin vaikutus on aika pieni, siis toki näkyvä mutta ei musta mitään Kim Kardashiania todellakaan tullut :D

Vierailija

Mahdollisimman vähän painoa jos haluaa selkänsä ja polvensa toimivan vielä muutaman vuoden päästä..
Ja ihan ammattilaisten ohjauksessa olen opetellut kyykkäämään, enää ei tarvi kyykätä..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat