Np-ultra! HELP :/

Vierailija

kävin tänään Nähdään pian! ultrassa ja sikiö vastasi rv 12+6 vaikka piti olla 12+5. MUTTA rv 9 aikoihin kävin varhaisultrassa, piti olla rv 9+3 mutta vastasi rv 9+0. Eli ns ylimääräistä kasvua tapahtunut ? Sokerivauva..? Olen kyllä koittanut pitää sokerin minimissä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ihan normaalia heittoa arvioissa. Np-ultraan asti sikiöt kasvaa samaa tahtia ja sen jälkeen alkaa tulla yksilökohtaista eroa kasvussa. Ei siis tuon takia voi päätellä että olisi sokerivauva.

Vierailija

Niin vähän heittoa että on ihan normaalia 😊 nou hätä

Eikös sokerivauvan paino ala nousta vasta raskauden loppupuolella?

Ihana, "nähdään pian -ultra.. 😄

Vierailija

Voi rakas, sikiön koolla voi olla useankin päivän heittoa suuntaan tai toiseen, eikä se merkitse vielä mitään. Kyseessä on vain ultra, joka ei koskaan ole täysin luotettava, vaan arvio, ja olet vielä noin varhaisilla viikoilla, joten todellisesta koosta ei voi vielä sanoa mitään. Sokerivauvajuttuja ei voi mitenkään vielä miettiä noin varhaisessa vaiheessa raskautta. Siellähän se lapsi vasta on kehittymässä ihmisen näköiseksi, ei se vielä kasvata ns. sokerimassaa :D Taidat olla tosi nuori. Onnea raskauteen! Älä huoli turhia.

Vierailija

Tiedoksi ihmetteleville: iPhoneissa on valmiiksi asennettuna toiminto, joka muuttaa "np"- tekstin "Nähdään pian!"-tekstiksi automaattisesti ellei sitä ruksista paina pois:-))

Vierailija

Älä nyt hyvä nainen päivän heitoista huolestu. Sit vasta kun viikot jätättää niin on mahdollisesti aihetta. Eks se tossa vaiheessa mitata päästä peppuun ja jos oot vilkassu ruutua niin ne päivät heittelee millien siirrosta, sit jos on vanhempi laite niin tarkkaa lukemaa ei saa kun itse ruutu on niin pieni ja epätarkka. Ja sen todistaa mahdollisesti ultrakuvassa oleva merkintä esim +\- 4 pvä. P.s. synnytys sattuu ponnistusvaiheessa aikalailla samanverran oli se minkäkokone tahansa. (Näin sanonut kätilö)

Eli ota ny chillisti.

Vierailija

OHO! en edes tajunnut että tollanen virhe tuli otsikkoon. :D Automaattinen tekstinsyöttö..

Ja joo, mulle hyvä vaan jos tätä joku pitää tyhmänä kysymyksenä.. 

Vierailija

Koeta nauttia raskaudesta ap ja huolestu vasta, jos lääkäri sanoo huolestuneensa. Toivoisin, että olisin itse noudattanut tätä neuvoa kahdessa raskaudessani. Pelkäsin jos jotakin, vaikka oli normaalit raskaudet. Turhaan pelkäsin. Älä sinä tee samaa virhettä. Onnellista raskautta sinulle :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat