Mitä tykkäisit jos puolisosi ostaisi itselleen monen tonnin kellon
Kommentit (40)
se on ansainnut sen <3 mut meillä ei ookkaan massista pulaa :)
Hän osti mulle äitienpäiväks niin saa ostaa itselleenkin jos haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees, jos omilla rahoillaan ostaa.
Tarkoittaako tuo ettei se herättäisi mitään tunteita?
Kysyisin, minne edellinen katosi. Mies hukkaa tavaroitaan siihen tahtiin, että olisi saanut ostaa kaksi tai kolme kelloa samantien. Mies käy töissä ja tienaa itse elantonsa, miksi sanosin mitään ostoksistaan?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mielestäsi ihmisellä jolla on massia olla myös kallis kello?
Ei onneks oo varaa tuommosiin, joten ei pelkoa että ostais. Eikä se ees käytä sen nykystäkään kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tuo ettei se herättäisi mitään tunteita?
Mitä tunteita sen pitäisi herättää? Ostos kuin ostos.
Vierailija kirjoitti:
Mies käy töissä ja tienaa itse elantonsa, miksi sanosin mitään ostoksistaan?
Puhutteko sitten muutenkaan mistään?
Putoisin pyllylleni, kun ei ole käyttänyt rannekelloa ainakaan 20 vuoteen.
Tivaisin, mistä hemmetistä on saanut rahaa moiseen, hyvä kun pystytään maksamaan edes yhtiövastikkeet ja lainat kuukausittain.
Mikäs siinä. Ei olisi ensimmäinen. Omilla rahoillaan saa ostaa, mitä haluaa. Se on osa aikuisuutta.
Omat rahansa saa käyttää tai sijoittaa kuten parhaaksi katsoo.
Jos on vesitiiviis 30 metriin, niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan, mutta aika harvoin rahasta tai siitä, mitä sillä voi ostaa. Me puhutaan kirjoista (myös huonoista kuten vaikka kotimaisista dekkareista), me puhutaan suunnitteilla olevista matkoista, joulusuunnitelmista ja siitä, missä olen nähnyt miehen silmälasit. Jos mies ostaisi kalliin kellon, huomaisin sen ehkä vasta tammikuussa ellei hän toisi rannettaa nenäni eteen ja kehuisi ostoksellaan. Sanoisin, että sievä. En kysyisi hintaa.
Minulla on muutama muutaman tonnin laukku, joita olen ostanut omilla rahoilla. Jos on hyvin toimeentuleva mies, kysehän on hänen rahoista ja minun puolesta hän saa ostaa itselleen mitä lystää. Tokihan on asia erikseen, jos on perhe ja esim. puhuttu ensiasunnon hankkimisesta yhdessä lapselle.
Jos 5 on ap ja hänen mies hukkaa tavaroita jatkuvasti niin sitten nostan kissan pöydälle. Näen sen tuhlauksena, jos ostaa parin viikon välein aina muutaman tonnin kellon, vaikka olisi miten hyvätuloinen. Rahat voisi käyttää järkevämmin; esim. hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mielestäsi ihmisellä jolla on massia olla myös kallis kello?
Jos on esimerkiksi ison firman myyntijohtaja (jolla on yleensä hyvä palkka), niin ei oikein voi mikään halpiskello ranteessa kulkea. Joissakin hommissa pitää olla releet aseman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan, mutta aika harvoin rahasta tai siitä, mitä sillä voi ostaa. Me puhutaan kirjoista (myös huonoista kuten vaikka kotimaisista dekkareista), me puhutaan suunnitteilla olevista matkoista, joulusuunnitelmista ja siitä, missä olen nähnyt miehen silmälasit. Jos mies ostaisi kalliin kellon, huomaisin sen ehkä vasta tammikuussa ellei hän toisi rannettaa nenäni eteen ja kehuisi ostoksellaan. Sanoisin, että sievä. En kysyisi hintaa.
Oho, olettepa ihan päinvastaisia kuin me. Mä tiedän miehen vaatteetkin ulkoa ja huomaisin heti jos se on ostanut edes uuden t-paidan. Saati tuhansia maksannen kellon. :D Bongaisin kellon ehkä viidessä sekunnissa, jos sitä ranteessaan pitäisi. Joo, ollaan tosi läheisiä, joskus ehkä liiankin.
Olisin varmaan ihan innoissani valitsemassa sitä mieheni kanssa. Itse sain Omegan vahemmiltani valmistujaislahjaksi ja miehelle on tullut nyt pieni kateus ja alkanut katselemaan kelloa itselleen.
Mikäs siinä jos ostaa omalla rahalla ja kokee sen tärkeäksi muutenkin kuin egon pönköttimenä.