Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä on kahdentyyppisiä peniksiä – kumpi sinulla on?

peniskeijo
10.11.2015 |

http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/miehella-on-kahdentyyppisia-peni… Tää on mun mielestä vähän outoa että ne ois luokiteltu kahteen luokkaan... Mitä mieltä tästä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripäiden välille mahtuu harmaasävyjä, mutta yleisesti ottaen tuo luokittelu on ihan paikkansa pitävä.

Vierailija
2/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääripäiden välille mahtuu harmaasävyjä, mutta yleisesti ottaen tuo luokittelu on ihan paikkansa pitävä.

Kyllä asia noin on, minua kyllä tosin hävettää se kun tulen uimasta ja menen suihkuun. Kullini on sellanen 4-5 cm nysä en kehtaa mennä saunaan itseäni munaamaan, kyllä mä sen tiedän että olen tuppikulli, erektiossa 15-16cm. Kaikkia ei ole siunattu isolla kalulla m vm 68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grower

Vierailija
4/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grower löytyy.

Vierailija
5/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monelle naiselle tämä on uutinen. Toiset kun oikeasti arvostelee koon löysänä. Sehän on sama kuin toteis ettei nainen voi imettää jos ei tule maitoa vaikkei olisi edes synnyttänyt.

T: grower

Vierailija
6/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grower löytyy.

Kyllä Grover löytyy mutta miksi ette kirjoita suomeksi. eli kasvava penis/kaksinkertaiseksi tai vieläpä sen yli. Ei täällä ole kaikki yhtä "fiksuja" kun kolmonen ja nelonen, Tuolta AP:een linkistähän tämä löytyy, mutta miksi teidän tehdä yksinkertainen asia monimutkaiseksi?.

Vierailija
7/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla enemmänkin shower. Lepotilassa se on noin 11-12cm ja erketiossa 15-16cm eli ei paljoa siitä kasva.

Vierailija
8/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grower.

Joskus talvipakkasella kun on ensin palellut ja siitä painelee saunailtaan, niin on kyllä melko vähän värkkiä näkyvillä. Tosin ei kai se muita miehiä kiinnostakaan.

Onneksi kuitenkin seisokissa ihan riittävän kokoinen.

Vierailija
9/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shower. 11-12cm -> 17cm, ei kyllä koko tuplaannu.

M42

Vierailija
10/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grower. 7- 8cm -> 15cm. Tuplaantuu.

Vierailija
11/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplaantuu. Eilen kävin uimassa järvessä. Vesi oli + 5. Penis oli 6 cm, eli triplaantui siitä noin kymmenen maissa kun se sai asianmukaista seuraa.

Vierailija
12/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoihoiset noita grower-miehet pääasiassa ovat. Mustan miehen iso muna on stereotypia, joka johtuu siitä, että ne ovat shower-munia.

Ero johtuu maantieteestä. Pohjoisessa on kylmää, joten muna pakkautuu pienempään tilaan, joka pitää lämpöä paremmin. Afrikassa taas munaa tarvii viilentää, jolloin on edullisempaa, ettei muna pakkaudu yhtä pieneksi ja lämpö haihtuu tehokkaammin.

Vierailija
13/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grower,levossa 6-7cm täydesä mitasa 14cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä