Miehillä on kahdentyyppisiä peniksiä – kumpi sinulla on?

peniskeijo

http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/miehella-on-kahdentyyppisia-penik... Tää on mun mielestä vähän outoa että ne ois luokiteltu kahteen luokkaan... Mitä mieltä tästä?

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ääripäiden välille mahtuu harmaasävyjä, mutta yleisesti ottaen tuo luokittelu on ihan paikkansa pitävä.

Kyllä asia noin on, minua kyllä tosin hävettää se kun tulen uimasta ja menen suihkuun. Kullini on sellanen 4-5 cm nysä en kehtaa mennä saunaan itseäni munaamaan, kyllä mä sen tiedän että olen tuppikulli, erektiossa 15-16cm. Kaikkia ei ole siunattu isolla kalulla m vm 68

Vierailija

Yllättävän monelle naiselle tämä on uutinen. Toiset kun oikeasti arvostelee koon löysänä. Sehän on sama kuin toteis ettei nainen voi imettää jos ei tule maitoa vaikkei olisi edes synnyttänyt.

T: grower

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Grower löytyy.

Kyllä Grover löytyy mutta miksi ette kirjoita suomeksi. eli kasvava penis/kaksinkertaiseksi tai vieläpä sen yli. Ei täällä ole kaikki yhtä "fiksuja" kun kolmonen ja nelonen, Tuolta AP:een linkistähän tämä löytyy, mutta miksi teidän tehdä yksinkertainen asia monimutkaiseksi?.

Vierailija

Grower.

Joskus talvipakkasella kun on ensin palellut ja siitä painelee saunailtaan, niin on kyllä melko vähän värkkiä näkyvillä. Tosin ei kai se muita miehiä kiinnostakaan.

Onneksi kuitenkin seisokissa ihan riittävän kokoinen.

Vierailija

Triplaantuu. Eilen kävin uimassa järvessä. Vesi oli + 5. Penis oli 6 cm, eli triplaantui siitä noin kymmenen maissa kun se sai asianmukaista seuraa.

Vierailija

Valkoihoiset noita grower-miehet pääasiassa ovat. Mustan miehen iso muna on stereotypia, joka johtuu siitä, että ne ovat shower-munia.

Ero johtuu maantieteestä. Pohjoisessa on kylmää, joten muna pakkautuu pienempään tilaan, joka pitää lämpöä paremmin. Afrikassa taas munaa tarvii viilentää, jolloin on edullisempaa, ettei muna pakkaudu yhtä pieneksi ja lämpö haihtuu tehokkaammin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat