Minulle ei kelpaa ketään

Vierailija

Olen nuori nainen ja ihan hyvännäköinenkin sellainen. En ole koskaan seurustellut, vaikka ottajia olisi ollutkin. Olen suoraan sanottuna nirso miesten suhteen! En ole ulkonäkökeskeinen nirso vaan haluan mieheltä itseäni miellyttäviä asioita. En ihastu kovin helposti, mutta välillä koen suuria tunteita sellaisia miehiä kohtaan keiden kanssa olen vaikka jutellut vain kerran. Saatan haaveilla tälllaisesta miehestä pitkään vaikka emme edes tapaisi uudelleen. Usein myös yritän saada nämä miehet ihastumaan itseeni ja kun onnistun tässä niin omat tunteenit katoavat ja vaan unohadan miehen. Välillä tapaan potentiaalisia miehiä joiden kanssa tapailen, mutta en ikinä ole pystynyt lähtemään juttuun mukaan täysillä, sillä odotan koko ajan että löytäisin "jotain parempaa"! Tunnen itse huonoa omatuntoa tästä ja olen miettinyt että millä pääsisin yli näistä ajattelutavoistani. Tällä hetkelläkin olen iskenyt silmäni erääseen mieheen joka vastaa kaikkia haaveitani, mutta en uskalla tehdä mitään asian eteen sillä pelkään taas "kyllästyväni" häneen pian vaikka tästä haluaisin suhteen. Feidasin jo yhden täydellisen miehen tämän haavenimieheni vuoksi... Onko kellään yhtään samanlaista ongelmaa että ei pysty sitoutumaan kehenkään vaan odotatte myös jotain muka parempaa

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama. Ottajia olisi, mutta sellaista miestä ei ole tullut vielä vastaan, johon en olisi kyllästynyt alle puolessa vuodessa.

En mitään tunnevammaisia ottaiskaan, en olis ottanutkaan.

Vierailija

Kuulostaa normaalilta teini-ikäisen toiminnalta. Kyllä se siitä kunhan kypsyt. Nykyisinhän teini-ikä valuu jonnekin kolmenkympin yli joillain, ja tuollainen epävarma haahuilu omien halujen, tunteiden ja identiteetin kanssa vaikeuttaa kyllä sitä aikuisena olemista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa normaalilta teini-ikäisen toiminnalta. Kyllä se siitä kunhan kypsyt. Nykyisinhän teini-ikä valuu jonnekin kolmenkympin yli joillain, ja tuollainen epävarma haahuilu omien halujen, tunteiden ja identiteetin kanssa vaikeuttaa kyllä sitä aikuisena olemista.

Olet selvästi hajulla asioista :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siihen mennessä ap varmaan oppii myös kirjoittamaan, ja saattaa vielä kelvata jollekulle itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ottajia olisi, mutta sellaista miestä ei ole tullut vielä vastaan, johon en olisi kyllästynyt alle puolessa vuodessa.

En mitään tunnevammaisia ottaiskaan, en olis ottanutkaan.

Ei se ole tunnevammaisuutta, että te miehet olette vaan aika tylsiä.

Förevör aloun
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Joo. Tai no itselläni se ei johdu nirsoudesta, vaan siitä, että ihastun ihmisiin todella hitaasti. Minun täytyy tietää todella paljon hänestä ennen kuin olisin edes kiinnostunut, ja tämä rajoittaa potentiaalisten hyvienkin seurustelukumppanien määrää. En vain sitten sen vuoksi ole lähestynyt oikein ketään siinä mielessä. M24

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat