Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle ei kelpaa ketään

Vierailija
10.11.2015 |

Olen nuori nainen ja ihan hyvännäköinenkin sellainen. En ole koskaan seurustellut, vaikka ottajia olisi ollutkin. Olen suoraan sanottuna nirso miesten suhteen! En ole ulkonäkökeskeinen nirso vaan haluan mieheltä itseäni miellyttäviä asioita. En ihastu kovin helposti, mutta välillä koen suuria tunteita sellaisia miehiä kohtaan keiden kanssa olen vaikka jutellut vain kerran. Saatan haaveilla tälllaisesta miehestä pitkään vaikka emme edes tapaisi uudelleen. Usein myös yritän saada nämä miehet ihastumaan itseeni ja kun onnistun tässä niin omat tunteenit katoavat ja vaan unohadan miehen. Välillä tapaan potentiaalisia miehiä joiden kanssa tapailen, mutta en ikinä ole pystynyt lähtemään juttuun mukaan täysillä, sillä odotan koko ajan että löytäisin "jotain parempaa"! Tunnen itse huonoa omatuntoa tästä ja olen miettinyt että millä pääsisin yli näistä ajattelutavoistani. Tällä hetkelläkin olen iskenyt silmäni erääseen mieheen joka vastaa kaikkia haaveitani, mutta en uskalla tehdä mitään asian eteen sillä pelkään taas "kyllästyväni" häneen pian vaikka tästä haluaisin suhteen. Feidasin jo yhden täydellisen miehen tämän haavenimieheni vuoksi... Onko kellään yhtään samanlaista ongelmaa että ei pysty sitoutumaan kehenkään vaan odotatte myös jotain muka parempaa

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä naiset voisivat lakata tuhlaamasta meidän miesten aikaa, ikävä törmätä tälläisiin jos on vakavalla mielellä liikenteessä. Monille kun tuntuu se huomio kuitenkin kelpaavan, joten tehdäänkö diili, että lakkaatte tuhlaamasta meidän miesten aikaa. Meille hyville miehille, kun ottajia riittää, löytyy meille se nainen nopeammin.

Mistäs sen voi naisena varmuudella tietää, että oletko sä yhtä kiinnostava vielä 4 kk kuluttua kuin alussa. Itse teet tietoisen päätöksen jatkaa tapailua.

Ihan sama, toivon vaan, että löydän sen oikean, niin pääsee osasta teistä eroon ikuisesti. Huokaisen syvään, kun tämä tapahtuu, voi ihan suoraan sanoa, että jotkut naiset ovat melkein vieneet uskon koko naissukupuoleen. Tekisi joiltakin teiltä mieli kysyä mitä helvettiä te luulette olevanne.

Katkeraa settiä. Laatumies ei ole katkera ;)

Vierailija
22/22 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä naiset voisivat lakata tuhlaamasta meidän miesten aikaa, ikävä törmätä tälläisiin jos on vakavalla mielellä liikenteessä. Monille kun tuntuu se huomio kuitenkin kelpaavan, joten tehdäänkö diili, että lakkaatte tuhlaamasta meidän miesten aikaa. Meille hyville miehille, kun ottajia riittää, löytyy meille se nainen nopeammin.

Mistäs sen voi naisena varmuudella tietää, että oletko sä yhtä kiinnostava vielä 4 kk kuluttua kuin alussa. Itse teet tietoisen päätöksen jatkaa tapailua.

Ihan sama, toivon vaan, että löydän sen oikean, niin pääsee osasta teistä eroon ikuisesti. Huokaisen syvään, kun tämä tapahtuu, voi ihan suoraan sanoa, että jotkut naiset ovat melkein vieneet uskon koko naissukupuoleen. Tekisi joiltakin teiltä mieli kysyä mitä helvettiä te luulette olevanne.

Katkeraa settiä. Laatumies ei ole katkera ;)

Höpö, höpö, oikeasti olen törmännyt sellaisiin itseään täynnä oleviin kusipäihin, että ei ole tosikaan. Mutta kaikki voidaan kuitata sillä, että vika on minussa. Ja tajuatko sellaista, että jotkut teistä naisista on rasittavia itseään täynnä olevia kusipäitä, näihin sitten törmää väkisin sitä oikeaa etsiessä. Mutta niinkuin kirjoitin, pääsen osasta teistä naisista eroon lopullisesti, se on ilon päivä, en koe treffailussa mitään hauskaa näin miehen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi