Mitä voi tapahtua, jos Jousimies kohtaa Jousimies naisen?
Olisiko suhde täynnä vauhtia ja vaarallisia tilanteita, intohimoa, vai pettämistä, itkua ja kauhua? Kysyn mielenkiinnosta tätä.
Kommentit (16)
Tapahtuu niin, että mies kohtaa naisen ja sen jälkeen voi tapahtua mitä vain.
Kettu menee koloon kaksi nuolta perssiissään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Jousimiesnainen ja mun elämä ei ainakaan ole täynnä vauhtia eikä vaarallisia tilanteita. Päinvastoin. Oon kunnon introvertti kotihiiri, jonka elämässä ei tapahdu juuri mitään.
Ihan sama mulla😂
Nousevat ja laskevat merkit? Entä kiinalaiset merkit. Jousinaisena olen kiltti, mutta jos joku tökkii kepillä oikein, tulee hieman tuliseksi. Laukkaa pakoon joskus. Jos skorpari hyökkää lentää kuvainnollisesti nuolia.
Jousimies kohtaa mies-naisen? Mielikuvitus vain rajana, mitä tapahtuu.
Jousimies-apina - nainen täällä. En ikinä pettäisi ketään, jos sulla on siihen taipumusta niin liittyykö vaan sun huonoon luonteeseen?
Minä jousinainen pidän sekä vakaudesta että vaihtelusta. Pitää olla perusta, mutta ei saa jämähtää.
Viimeiset kaksi vuotta on ollut täyttä highpackarallaa. Jotenkin olen selvinnyt voittajana, mutta maali karkaa kuin kangastus.
Wilhelm Tell tai Robin Hood tulee paikalle ja ottaa jousimiesnaisen voimakkaasti takaapäin, sen jousimiehen joutuessa katselemaan vieressä.
Korkeintaan jälkiliukkaille voi päästä, jos niillekään, se nimeltään ei niin kuuluisa jousimies.
Voi mennä ihan miten vaan. Horoskoopit ovat huuhaata eivätkä määrittele ihmistä mitenkään, varsinkaan sitä kenen kanssa tulee tai ei tule toimeen
Riippuu ihan siitä pariudutko normaalin vai luonnevikaisen kanssa
Mä oon Jousimiesnainen ja mun elämä ei ainakaan ole täynnä vauhtia eikä vaarallisia tilanteita. Päinvastoin. Oon kunnon introvertti kotihiiri, jonka elämässä ei tapahdu juuri mitään.