Miksi joku hokee jokaisella tapaamisella miten kiireinen hän on?

Vierailija

Kiinnitti jo huomiota, että kun vaihdetaan kuulumisia, niin tän yhden kuulumiset on taas sitä, että elämä on kiireistä ja aikamoista liitoa. Sitä sitten huokailee kertomatta mitään kuulumisiaan. Mikä sen kiireen korostamisen tarkoitus on?

Kommentit (9)

Vierailija

Hän on Tärkeä Ihminen. Hyväksynnän saa komealla palkkapussilla, kiireellä tai jos ei noi onnistu, niin sitten sillä, että on vaan rankkaa. Jos elää leppoisaa, hyväntuulista elämää on joku luuseri, joka ei tiedä elämästä mitään.

Vierailija

Itsekorostuksen tarve. Haluaa kertoa sinulle, että hän se vasta maailmassa tärkeä ihminen onkin, kun hänellä on aina kiire, sillä maailma pyörii kiireisten ihmisten varassa - tai niin ainakin yleinen käsitys tuntuu olevan.

Vierailija

No mä tarkoitan tuolla just sitä itseään: olen kiireinen. Kerron toki tarkemmin miksi olen kiireinen, mutta juuri kiireen vuoksi en oikeastaan tiedä mitä MINULLE kuuluu. Tiedän mitä lapsilleni, puolisolleni, vanhalle ja sairaalle mummolleni ja siskoilleni kuuluu, mutta en mitä minulle kuuluu.
Elämäni pyörii luettelemieni ihmisten auttamisessa, tarpeiden tyydyttämisessä ja huolehtimisessa. Joskus ehdin pysähtyä miettimään, miten noloa ja surullista se on, kun minulle ei kuulu mitään erityistä koskaan.

Vierailija

Voi olla vip-korostusta tai sitten peittelee jotain, vaikkapa rahapulaa, eli koska on kiire, ei ehdi lähteä koskaan mukaan juhlimaan tai lomailemaan.

Vierailija

Mä näin ihastukseni yks päivä ja kertoili kiireistä. Otin sen niin, että hän ei halua ehdottaa tapaamista/että mä ehdotan. Eli ap, ehkä kys hlö ei halua nähdä. Siihen on aina aikaa, mikä on itselle tärkeintä! Mä sanon niille ihmisille, et mulla on sitä ja tätä, jos en halua tavata. Sitä en tajua, kun jotkut kai kertoo kiireistä ihan kuulumisina. Yks kaveri luetteli jopa omia ja tyttöystävän työvuoroja! Miks mua ne kiinnostaisi, tai ketään?

Vierailija

Minä arvostan enemmän sellaisia, jotka osaavat luoda kiireettömyyden tunnun, vaikka olisivat oikeasti ihan tuli pyrstön alla. Heistä huokuu vaikka 3min kohtaamisen aikana se, että ovat korvat auki, ehtivät kuunnella ja ja hymyillä hetken. Vaihtaa pari lausetta.

He eivät koskaan luettele jonossa odottavia tehtäviään ja ihmisiä, jotka ovat juuri sillä hetkellä "tärkeämpiä" kuin sinä, vaan kiittelevät miten onkin kiva nähdä pitkästä aikaa (edes sen 3 minuuttia) ja että tavataanpa oikein ajan kanssa lähiaikoina, joohan.

N45

Vierailija

Toistan "on niin kiire" -mantraa niille henkilöille, joiden kanssa minulla ei ole intressiä nähdä nykyistä useammin (vaikka toinen haluaisi), mutta suhde ei ole sillä tasolla että olisi kohteliasta sanoa sitä päin naamaa kyseiselle henkilölle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat