Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että syrjähyppijät (mm. Palander, Ahde,Keskinen) pysyvät uskollisina?

Vierailija
10.11.2015 |

Pääseekö tiikeri raidoistaan? Minua aina järkyttää nuo uskollisuutta ja rakkautta ylistävät julkkismiehet, jotka ovat jääneet kiinni törkeistä syrjähypyistä. Muuttuuko ihminen vai oppiiko hankkimaan seuraa, joka pitää tapahtumat salassa? Kanervan, Keskisen ja Palanderin salaseksiseuralaiset eivät ainakaan ole suostuneet salailuun, mutta jos se on vain paljastunut jäävuoren huippu?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heidän pitäisi pysyä uskollisena? Eihän palanderinkaan vaimoa haittaa, niin miksi toimisi toisin?

Vierailija
2/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko pettäjien uskollisuuteen. Seksiaddiktio on ihan oikea addiktio, josta tuskin parantuu pelkkien lupausten avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uskon myös Pakkasukkoon ja Sylvester Stallonen mitattuun 160 älykkyysosamäärään

Vierailija
4/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pysy.

Vierailija
5/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän palanderinkaan vaimoa haittaa, niin miksi toimisi toisin?

Mistä tiedät, ettei haittaa? Mitä julistaa julkisuudessa ja mitä ajattelee kello kolmen aikaan unettomina öinä, kun ukkonsa ei olekaan siinä vieressään, on kaksi eri asiaa.

Vierailija
6/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Ehkä vaimot saavat niin paljon nautintoa miehen kiinnijäätyä esittämästä katumuksesta ja hyvittelystä, että sen vuoksi antavat toisia tilaisuuksia.

Imetään mies tyhjiin ja sitten lempataan kun siitä ei ole enää mitenkään hyötyä?

Vierailija
7/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Ehkä vaimot saavat niin paljon nautintoa miehen kiinnijäätyä esittämästä katumuksesta ja hyvittelystä, että sen vuoksi antavat toisia tilaisuuksia.

Imetään mies tyhjiin ja sitten lempataan kun siitä ei ole enää mitenkään hyötyä?

Joku rassukka ehkä kuvittelee, että mies vielä muistaa avioliittovalansa ja palaa takaisin ruotuun, mutta eihän siinä niin käy, kun seksiaddiktista on kerran kysymys. Naisessa vain on usein sisäänrakennettuna se juttu, että avioero on kauhistus ja kasvojen menetys. Tarttis kyllä monen vähän miettiä, ennen kuin siihen bisneskontrahtiin nimensä alle pistää, että kenes kanssa nyt tätä ollaankaan solmimassa. Ei ainakaan ensirakastumisen huumassa ikinä avioliittokontrahtia allekirjoittamaan!

Vierailija
8/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme usko.

Vierailija
9/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ymmärtävät, että seksi sinänsä ei ole miehille iso juttu, aina niihin ei liity tunteita, siis toki himoa, mutta ei sen kummempaa kiintymystä tai rakkautta.

Vierailija
10/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä voi kyllä muuttua, mutta lähinnä entistä härskimpään suuntaan.

Hämmästelen edelleen vahvasti, että Palanderille lohkeaa yhtään mistään. Minun sisään ei sitä penistä laiteltaisi, vaikka olisi viimeinen lerssi maailmassa.

Vierailija
11/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon muuttumiseen. Itse olen joskus pettänyt, avioliitossakin. Mutta tässä suhteessa ei ole käynyt 10 vuoteen edes mielessä.

Vierailija
12/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Kyse lienee vain siitä päätyykö tieto julkisuuteen.

Tällä maamme suosituimmalla lätkänpelaajalla onkin ihmeellinen tietosuoja.

Vierailija
13/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pettänyt miestäni kaksi kertaa 17 vuotta kestäneen avioliittomme aikana. Arvelen, että mieskin on pettänyt minua pari kertaa.

Kumpikin pettämiskertani osui suhteessa kohtaan, jossa kipuilua ja kylmyyttä oli kestänyt jo pari vuotta. 

En oikein uskokaan, että kaikki pettäminen voidaan selittää perusluonteella. Monilla pettäminen on kokonaisuuden summa.

Pääsääntöisesti suhteemme on voinut hyvin ja olen jälkikäteen tyytyväinen, etten ole pettämisistäni miehelle kertonut. Yhtä lailla olen tyytyväinen, ettei mies ole kertonut mahdollisista syrjähypyistään minulle.

Vierailija
14/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Keskinen?

Vierailija
15/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu miksikään. Niin kuin ei kukaan muukaan meistä :)

Vierailija
16/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palanderin vaimo on kuitenkin kaunis ja erittäin haluttava. Hän  tietää itsekkin että saisi miehen kuin miehen.

Lisäksi Rouva Palender on erittäin hyvä lasten kasvattaja. Hän on siis kaikin puoli onnistunut. Hänellä ei ole semmoista alemmuuden tunnetta että mies lähtisi sen takia että hän on huono.

Jos on läski ja keskivertoa tyhmempi av mamma niin pettämisellä on ihan eri mittasuhteet "sä miksi lyötyä läskiä näin lyöt jne."

Vierailija
17/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Keskinen?

No Vesa. Marika Fingerroos pompahti salarakkaana esiin, kun Vesalla oli se ihana Nina-kihlattu (Nina Juurakko, poliisi silloin). Eikös se salarakas levyttänytkin ja oli rohkeissa kuvissa.

Vierailija
18/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ymmärtävät, että seksi sinänsä ei ole miehille iso juttu, aina niihin ei liity tunteita, siis toki himoa, mutta ei sen kummempaa kiintymystä tai rakkautta.

Kerros, miksi mies menee naimisiin ja vannoo vihkivalan, kun tietää, ettei sitä kuitenkaan noudata? Vannoo uskollisuutta useimmiten papain edessä ja myhäilee itsekseen, että "nyt mä valehtelen, mutta ei noi kukaan sitä tiedä! Hih hih!"? Eihän siinä ole mitään järkeä! No, miehet nyt ovatkin kovin usein järjetöntä sakkia, että mitäpä sitä oikeastaan ihmettelemään. Tyhjästä päästä on paha nyhjästä.

Vierailija
19/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Rouva Palender on erittäin hyvä lasten kasvattaja. Hän on siis kaikin puoli onnistunut. Hänellä ei ole semmoista alemmuuden tunnetta että mies lähtisi sen takia että hän on huono.

Rouva "Palender" varmaan kertoi tuon sinulle juuri eilen, eikö?

Vierailija
20/34 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on läski ja keskivertoa tyhmempi av mamma niin pettämisellä on ihan eri mittasuhteet "sä miksi lyötyä läskiä näin lyöt jne."

Elina Kiikko onkin niin tolkuttoman läski, että Kanervan Iken oli pakko tekstitellä Johanna Tukiaiselle, kun joku piti saada, kun fiilis oli sellanen?