Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NP ultrasta! !

Vierailija
10.11.2015 |

Kävin juuri. Sikiö vastasi viikkoja rv 12 + 6. Mutta ! Ei osannut kuulemma sanoa sukupuolta suuntaan tai toiseen. Ainoastaan että "pitkulainen uloke näkyy, onko se sitten pippeli, en tiedä " niin että onko tyttösikiöillä sitten tollasta uloketta ollenkaan? Ja onko tosiaan mahdoton sanoa tossa vaiheessa kumpi on ?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan rauhassa sinne rakenneultraan. Siellä pystyvät arvioimaan sukupuolta. Varman tiedon saat vasta lapsen synnyttyä.

Vierailija
2/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vielä näekään. Ei aina rakenneultrassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi noilla viikoilla mieleenkään edes kysyä sukupuolta, ei sitä voi nähdä...

Se kuitenkin selvinnee aikanaan.

Vierailija
4/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu rakenneultrassa kyselet sit.

Vierailija
5/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin niin paljon että saan tietää. Yksityiselle mentävä. Edellisestä ultraaja tiesi että poika tulossa rv 12+3. Tai kysyi oikein itse että haluatko tietää sukupuolen kun näkyy tässä nyt niin selvästi.

Ap

Vierailija
6/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaidon ultraaja. Voisi edes yrittää veikata jotain jos ei varmaksi tiedä. Meillä 4 lasta ja kaikista tiennyt np ultrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ultran tärkein anti sulle sukupuolen selvittäminen?

Vierailija
8/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole. Vaan se että siellä on kaikki hyvin ! Kait sitä oli niin varma että sais tietää sukupuolen kun viimeksikin sanoi heti :D no mut yksityinen kutsuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kokemuksia sukupuolesta? Ja selityksiä miten toinen ultraaja voi heti nähdä sukupuolen noilla viikoilla mutta toinen ei ?

Vierailija
10/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattitaidon ultraaja. Voisi edes yrittää veikata jotain jos ei varmaksi tiedä. Meillä 4 lasta ja kaikista tiennyt np ultrassa.

 

Totta, onhan siinä 50-50 mahdollisuudet, että menee oikein. Tosin arvaus ei välttämättä ole yhtään parempi kuin kenenkään arvaus, joten en näe mitä hyötyä siitä voisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "nub theory". On mahdollista selvittää sukupuoli jo noilla viikoilla mutta ei tietenkään ole 100% varma. Ja sitä ei todellakaan lähdetä noilla viikoilla selvittämään koska vaatii aikaa ja hyvät laitteet ja olisi todella turhaa, lisäksi tällä estetään epätoivotun sukupuolen abortointi. Ne joille on sanottu sukupuoli niin voi olla että ulokkeen suunta on näkynyt niin selkeästi että ultraaja on rohkeasti uskaltanut sanoa tai sitten on luullut uloketta (joka on tytöllä ja pojalla tuossa vaiheessa samanlainen) pippeliksi ja on käynyt tuuri että osui oikeaan ja tuli poika. Näitäkin nimittäin löytyy. T.kätilö.

Vierailija
12/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tänään np ultra. 1.4 oli turvotus. Eli onko millanen lukema ? Lääkäri sano et normaali, mut edellisessä raskaudessa oli 0.6 niin kuulostaa isolle. Kokemuksia ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli tänään np ultra. 1.4 oli turvotus. Eli onko millanen lukema ? Lääkäri sano et normaali, mut edellisessä raskaudessa oli 0.6 niin kuulostaa isolle. Kokemuksia ?

Kuulostaa normaalille. Itsellä oli muistaakseni 1.3 ja ihan terve lapsi syntyi.

Vierailija
14/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kokeneen ultraajan pitäisi tietää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika saattaa näkyä jo rv 12-13 eli np-ultran aikaan, mutta yleensä lääkäri ei tuossa vaiheessa suostu sanomaan sikiön sukupuolta. Minulla np-ultrassa näkyi pojan sukupuolielimet rv 13, lääkäri, eräs Suomen tunnetuimmista sikiödiagnostikoista näki sen selvästi, mutta ei sanonut sitä, mutta myönsi sittemmin rakenneultrassa, että oli nähnyt sukupuolen jo tuossa vaiheessa. Nimenomaan, jos on huippulaitteet ja huippu-ultraaja, np-ultrassa voi nähdä sikiöllä pojan tunnusmerkit ja ne eivät muuksi muutu raskauden aikana, mutta tuossa vaiheessa vielä tytöltä näyttävä sikiö voikin olla pian selvä poika. 

Eli ainakin Suomessa sukupuoli selviää ultralla vasta rakenneultrassa.

 

Vierailija
16/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö ultrien tärkein asia on?

Vierailija
17/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli tänään np ultra. 1.4 oli turvotus. Eli onko millanen lukema ? Lääkäri sano et normaali, mut edellisessä raskaudessa oli 0.6 niin kuulostaa isolle. Kokemuksia ?

Kuulostaa normaalille. Itsellä oli muistaakseni 1.3 ja ihan terve lapsi syntyi.

Kolme on se raja. Sanottiin mulle syyskuussa. Meillä oli 0,95 turvotus.

Vierailija
18/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näkynyt sukupuoli rakenneultrassakaan vielä :D oli niin hyväs asennos :D

Vierailija
19/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisimmillaan olen saanut oikeaksi osoittautuneen arvion sukupuolesta rv 14. Rv 12 mahdollisuus oikeaan arvaukseen on 50-50, koska poikien ja tyttöjen sukupuolielimet muistuttavat vielä toisiaan.

Vierailija
20/20 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli nt 1.5 ja synnyttyään paljastui downin syndrooma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi