Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moneltako teidän ala-asteikäiset menee koulupäivinä nukkumaan?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

22-00 riippuen, miten treenit loppuu. Jos lepakkovuorosta tulevat 22.30, iltapalat, suihkut ja kierroksien hidastaminen ottaa hetkensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2.luokkalainen 19.45.-20.15 herää 7.30-7.45

Oho. n. 12 h? Onko ihan pirteä kuitenkin päivällä ettei ole joku sairaus joka selittää noin suuren unentarpeen?

Vierailija

Ala-koululainen menee kahdeksalta nukkumaan, herää siinä 7 paikkeilla. Ylä-koululainen menee yhdeksän - kymmenen välillä nukkumaan ja herää myös seitsemältä.

Vierailija

Tokaluokkalainen menee nukkumaan n. klo 20, nukahtaa heti. Herää klo 6.30 kouluaamuina, yleensä seitsemään mennessä viikonloppuisin.

Vierailija

Ei aavistustakaan. Pelailevat tietokoneella vielä kun minä menen 23 aikaan nukkumaan. Olen käskenyt pitään äänet hiljaisella joten eivät kuitenkaan häiritse. 10 ja 11v poikia.

Vierailija

Yleensä viimeistään kello 21. Herätys seitsemältä.

Yläkoululainen menee nukkumaan klo 23. Sitähän sää et kysynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan. Pelailevat tietokoneella vielä kun minä menen 23 aikaan nukkumaan. Olen käskenyt pitään äänet hiljaisella joten eivät kuitenkaan häiritse. 10 ja 11v poikia.

Oikeastiko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2.luokkalainen 19.45.-20.15 herää 7.30-7.45

Oho. n. 12 h? Onko ihan pirteä kuitenkin päivällä ettei ole joku sairaus joka selittää noin suuren unentarpeen?

Tuon ikäisen keskimääräinen unentarve on n 10 h.  Tunti pari sinne tänne ei vielä epätervettä ole. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko?

No mikä muka on ongelma? Kyllä ne nukkumaan menevät kun alkaa väsyttämään. Aamulla ovat aina liiankin pirteitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat