Tiede selvitti miksi naiset ovat miehiä laiskempia

Vierailija

Aivoissa, mantelitumakkeen vieressä sijaitseva cryptex-alue on suurempi naisilla kuin miehillä. Ongelma on siinä, että neuronien määrä on kuitenkin sama ja niiden keskinäinen välimatka on siten suurempi. Cryptex on se, joka säätelee ihmisen päivittäistä toimintaa. Kun neuronien välimatkat ovat suuret, niiden välille ei muodostu toiminnan edellytyksenä olevaa jännitettä. Neuronit ikään kuin sinkoilevat ilman päämäärää.

Miehillä tuo jännite on luonnollisesti suurempi ja heillä on tarve toimia jatkuvasti. Pienempi cryptex tarkoittaa myös sitä, että se vie vähemmän tilaa muilta aivojen alueilta ja siten mahdollistaa niiden suuremman koon. Cryptex on on ainoa osa aivoissa, jossa suuri koko on negatiivinen asia.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Laajentaako siis kryptoniitti merkittävästi tätä aluetta, aiheuttaen teräsmiehen lähes täydellisen toimintakyvyn menettämisen? Onko kaljan, kryptoniitin ja cryptexin yhteyttä tutkittu?

Vierailija

Mulla on varmaan ihan jättimegaiso cryptex. Voinkin tästä lähtien sanoa miehelle, kun ei kiinnosta jotain tehdä, että "sori kulti, mulla on niin iso tuo cryptex, etten millään pysty."

Vierailija

Onko ADHD-tapauksilla tuo jännite sitten jättisuuri tai miksi joku mies esim. tekee koko ajan hommia, eikä pysty istumaan hetkeäkään paikoillaan. Ainoastaan nukkuessaan on paikoillaan.

Vierailija

Kuka on tutkinut, että naiset olisivat laiskempia. Vai onko huvittelukin nykyään ahkeruutta = toimintaa? Kuka Afrikassa hakee vedet, polttopuut, tekee nuotiot ja ruuat? Naiset ja lapset. Samaan aikaan paikalliset miehet osoittavat ahkeruuttaan ydinfyysikoina ja pankkiireina.

Vierailija

Tämä tosiaan oli älyttömän hyvä uutinen meille naisille. Kulta kun sinulla tuo cryptex on niin paljon pienempi pesetkö pyykit, tiskaat, imuroit... Harmi vaan kun töissä ei löydy miehiä jolle voisi omat työnsä delegoida.

Vierailija

Mun mies on just sellanen, että ei voi olla hetkeäkään tekemättä jotain. Tosin tämä tekeminen ei tosiaankaan ole mitään erityistä "ahkeruutta": pelaa koneella, soittaa soitintaan (ei tavoitteellisesti), juttelee kavereilleen yms viihdetekemistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mä saisin jännitettä ukon cryptex-aluelle?

Lyö päähän halolla, jos se vähän tiivistäisi sitä? Tosin vaarana on turvotus kyseisellä alueella ja siinäpä sitten olisit miehen kanssa jolla on entistä muhkeampi cryptex. Mutta varmaan tähänkin haetaan lääkefirmoissa koko ajan ratkaisua, pian on oletettavasti apteekeissa Cryptonil, SCRI-lääkeryhmään kuuluva lääke.

Vierailija

"Voi kulta kun neuronit ei nyt löydä toisiaan mun Cryptexis, liian pitkät välimatkat nääs! Nyt pitää vaan huilia ja ottaa sidukkaa!"

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat