Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ennen koulun alkamisaika teidän koululaiset nousevat ylös?

Vierailija
10.11.2015 |

Meidän ala-asteikäiset, 3.&6. Luokkalaiset nousevat ylös klo 07, kun koulun kello soi 8.15. koulumatkaa kilometri. Aamuunista äitiä tämä ärsyttää... Eli on herätty, käyty vessassa, puettu,syöty aamupala ja herätetty mutsi...niin sitten on luppoaikaa lukea akkareita aamulla...mur.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäinen lyhyttukkainen poika herää n.tuntia ennen lähtöä. Pötköttelee, syö rauhassa, tekee pesut ja katsoo että repussa on kaikki, mitä kalenterin mukaan pitää olla. Ylimääräistä aikaa ei jää minään aamuna. Jos on kympin aamu, niin nukkuu niin pitkään kuin saa.

Vierailija
42/45 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräävät klo 7. Lukio alkaa klo 8.15 ja yläkoulu klo 8.30. Kuljetetaan aamuisin koululle autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta riippuen heräävät 30min - 1 tunti ennen kuin koulu alkaa. Koulumatkaan tuosta menee osalla 15 min, yhdellä noin puoli tuntia. Mahdollisimman pitkään tykkäävät nukkua. No, joskus tulee kiire lähteä. 

Vierailija
44/45 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tuntia ennen. Olen itse jo silloin töissä niin en tarkalleen tiedä mitä aamuisin kotona tapahtuu. Ei ole tullut Wilmaan myöhästymismerkintää koskaan. 

Vierailija
45/45 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaluokkalainen herää seiskalta, koulu alkaa 8.30 ja matkaan reilut pari kilsaa jonka yleensä menee bussilla. Mun puolesta voisi herätä vähän aikaisemminkin, itse nautin kiireettömistä aamuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi