Kuinka paljon ennen koulun alkamisaika teidän koululaiset nousevat ylös?
Meidän ala-asteikäiset, 3.&6. Luokkalaiset nousevat ylös klo 07, kun koulun kello soi 8.15. koulumatkaa kilometri. Aamuunista äitiä tämä ärsyttää... Eli on herätty, käyty vessassa, puettu,syöty aamupala ja herätetty mutsi...niin sitten on luppoaikaa lukea akkareita aamulla...mur.
Kommentit (45)
Heräävät klo 7. Lukio alkaa klo 8.15 ja yläkoulu klo 8.30. Kuljetetaan aamuisin koululle autolla.
Lapsesta riippuen heräävät 30min - 1 tunti ennen kuin koulu alkaa. Koulumatkaan tuosta menee osalla 15 min, yhdellä noin puoli tuntia. Mahdollisimman pitkään tykkäävät nukkua. No, joskus tulee kiire lähteä.
Varmaankin tuntia ennen. Olen itse jo silloin töissä niin en tarkalleen tiedä mitä aamuisin kotona tapahtuu. Ei ole tullut Wilmaan myöhästymismerkintää koskaan.
Seiskaluokkalainen herää seiskalta, koulu alkaa 8.30 ja matkaan reilut pari kilsaa jonka yleensä menee bussilla. Mun puolesta voisi herätä vähän aikaisemminkin, itse nautin kiireettömistä aamuista.
Alakouluikäinen lyhyttukkainen poika herää n.tuntia ennen lähtöä. Pötköttelee, syö rauhassa, tekee pesut ja katsoo että repussa on kaikki, mitä kalenterin mukaan pitää olla. Ylimääräistä aikaa ei jää minään aamuna. Jos on kympin aamu, niin nukkuu niin pitkään kuin saa.