Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin pettynyt mieheeni

Vierailija

Siihen käyräsarviseen kullikkaaseen. Erityisesti lapsenkasvattajana. Se epäonnistuu kaikessa, ja saa mut raivon partaalle. Ei nuo surkeat organisointitaidot lapsiarjessa näkyneet päällepäin ennemmin. Tulin taas makuuhuoneeseen puhkumaan pettymystäni, etten irvailisi tai ivaisi hänelle persoonaansa! Siitä ne perheriidat nimittäin alkaa! Toinen on vääränlainen, huono, tekee asiat pettymystä aiheuttavalla tavalla. Tekisi mieli jättää se ja elää elämää puolison kanssa, jota rakastaa.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ai sulla olisi tarjolla sellainenkin, jota rakastat. No siitä se sitten johtuukin. Meinaan vaan, ei lapsiarjessa oikeasti VOI tehdä asioita niin väärällä ja pettymystä aiheuttavalla tavalla, että epäonnistuminen siitä johtuisi. Sä vaan haluat sen olevan väärä tapa, koska se on miehesi tapa.

No jätä se ja vaihda parempaan, jos kerran uskot sellaisen olevan tarjolla. Jos se sit tykkää teidän lapsista...

Vierailija

Voi lapsiarjessa tehdä asioita niin väärällä tavalla, että se aiheuttaa pettymystä. Mies tekee koko ajan. Huvittaisi tosiaankin jättää se sika! Tai soittaa sille suutaan... Mutta sen sijaan tulin makuuhuoneeseen purkamaan paskaa oloani. Tavallaan mököttämään. Hahaa, se paska. Hoitakoon nyt kaiken tavallaan kun kerran haluaa olla niin huono. Mä mökötän täällä makuuhuoneessa!

Vierailija

Miten olisi keskustelu yhteisistä säännöistä ja toimintatavoista silloin kun et ole raivona. Ja niin että aidosti kuunnellaan toinen toisiaan ja päätetään yhdessä?
Ja persoonan irvailu kannattaa lopettaa tosiaan kokonaan. Se on huono polku!

Vierailija

Saan mä olla pettynyt mieheeni vaikka olisin itse miten vajavainen tahansa. Mies saa olla pettynyt minuun jos haluaa, en piittaa. Koska minusta hän ei piittaa minun tuntemuksistani. Eli on koitettu keskustella, mutta mies ensinnäkin oikeasti _unohtaa_ minun toiveeni, ei ne ole sille tärkeitä siis. Saattaa luvata toimia tavalla X mutta ei sitten toimikaan.
Ap

Vierailija

Niin siis jos mies on pettynyt minuun, niin tietää missä ovi on. En pysty minäkään toimimaan hänen ajatuksenjuoksunsa mukaisesti.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin siis jos mies on pettynyt minuun, niin tietää missä ovi on. En pysty minäkään toimimaan hänen ajatuksenjuoksunsa mukaisesti.
Ap

No mikset sitten itse toimi ohjeesi mukaan ja lähde oven suuntaisesti kun olet niin pettynyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos mies tekee tavallaan, mikäli sekin tapa toimii?

Mies tuhlaa luonnonvaroja. Se on kiellettyä Suomessa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap

No mikset sitten itse toimi ohjeesi mukaan ja lähde oven suuntaisesti kun olet niin pettynyt?

Jaa-a, en ymmärrä itsekään.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuhlaa luonnonvaroja? Sekö on teidän suuri riita? Kerropa lisää.

No en alkanut ees riiteleen tästä. Tulin vain mököttämään makkariin. Ihan sama, onko erimielisyyttä vai ei. En jaksa nimittäin aloittaa edes enää.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaa luonnonvaroja? Sekö on teidän suuri riita? Kerropa lisää.

No en alkanut ees riiteleen tästä. Tulin vain mököttämään makkariin. Ihan sama, onko erimielisyyttä vai ei. En jaksa nimittäin aloittaa edes enää.
Ap

Siis mitä luonnonvaroja? Ootko ihan terve?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat