Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekin puutteesta valittaville vinkki

Anton

Ja hyvin yksinkertainen. Vaimoni pihtasi aikanaan, puhuimme asiasta ja tuli selväksi, että hän tykkää seksistä, asiat ovat suhteessamme muutenkin hyvin, mutta hänestä on vaan vaikeaa ensinnäkin tehdä aloitetta, mutta jopa vaikea suostua minun aloitteeseeni seksiin. Liikaa paineita yms ajatuksia pyörii päässä. No, ratkaisuksi keksin, että en kysy vaan otan seksiä kun haluan. Enkä tarkoita raiskaamista, kyllä sen tietää, jos toinen oikeasti ei halua. Tämä muutti seksielämämme aivan täysin. Nykyisin vaimo on alkanut aloitteitakin tekemään, jopa useimmin kuin minä. Siis kaikki mitä tarvittiin oli se, että minä otin miehenä homman haltuuni. En tiedä toimiiko kaikille, tai silloin, jos mies on se joka pihtaa. Jaanpa vain elämänkokemustani, kun niin moni pihtauksesta valittaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Jos menen miehen viereen kiehnaamaan tai istun syliin ja hän tajuaa, mitä olen haluamassa, niin menee todella tuskaiseksi ja vaivaantuneeksi ja sysii minua pois. Ei se halua oikeasti, usko nyt. Ihan yhtä huono vinkki kuin kaikki muutkin.

Vierailija

Itse haluan seksiä aina, en vaan tykkää tehdä aloitteita... Joten mies vaan alkaa koskettelemaan ja siitä se lähtee. Ei tarvitse erikseen jutella asiasta, mies kyllä tietää, että olen aina valmis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse haluan seksiä aina, en vaan tykkää tehdä aloitteita... Joten mies vaan alkaa koskettelemaan ja siitä se lähtee. Ei tarvitse erikseen jutella asiasta, mies kyllä tietää, että olen aina valmis.

Mistä tälläinen johtuu? Olisin kiinnostunut tietämään miksi naisten on vaikea tehdä aloitteita seksiin, niin parisuhteissa kuin irtosuhteissa? Anteeksi yleistys.

Vierailija

Ainakin osalla torjutuksi tulemisen pelosta ja itsetunto siinä jamassa että pyrkii suojelemaan itseään kaikilta sitä mahdollisesti kolhivilta vastoinkäymisiltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos menen miehen viereen kiehnaamaan tai istun syliin ja hän tajuaa, mitä olen haluamassa, niin menee todella tuskaiseksi ja vaivaantuneeksi ja sysii minua pois. Ei se halua oikeasti, usko nyt. Ihan yhtä huono vinkki kuin kaikki muutkin.

Jos tuo ei kerran toimi niin mitäs jos kokeilet siitä vähän rajummin, ota sepaluksesta kiinni ja vedä häntä makuuhuoneeseen, sanot että nyt mies annat sitä munaa! :D

Et vihaisesti vaan iloisesti, ei kuitenkaan nauraen. Et siis lannistu vaivaantuneesta miehestä, pidät mielialasi ja määrätietoisuutesi.

Jos ei liikahda, sanoo "Mitä sä nyt oikein yrität" niin jatkat vaan yrittämistä, sanot "tänne nyt, kyllä tulet! Minä tarvitsen sinua" 

Jos ei seiso niin tiedät varmaan keinot jolla lähtee seisomaan.

Jos miehen innostus on pitkään ollut heikko, niin tietenkin keskityt sitten miehen nautintoon, etkä lahnaile, ja olet kiitollinen ja lempeä jälkeenpäin. Tarkoitus siis saada mies tuntemaan itsensä arvostetuksi ja hyödylliseksi. Tätä kautta saat fiksuna vielä miehen tekemään mitä haluatkin, ei kuitenkaan samana päivänä. 

Niin ja ajoituskin aina tärkeä, jos se nyt pitää mainita. Ei kesken matsin, ei ruuan jälkeen jne.

Vierailija

Hyväksi havaittu keino on hankkia rakastajatar tai säännöllinen huorissa käynti.

Eipähän tarvitse valitella kotona ja molemmilla on hyvä olla.

Vaimo saa pihtailla kaikessa rauhassa ja mies saa helposti seksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin osalla torjutuksi tulemisen pelosta ja itsetunto siinä jamassa että pyrkii suojelemaan itseään kaikilta sitä mahdollisesti kolhivilta vastoinkäymisiltä.

Tämä pätee sekä miehiin että naisiin. Ero on lähinnä siihen miten siihen suhtaudutaan. Naisen heikko itsetunto on ymmärrettävää ja siitä voi helposti syyttää mediaa tai omaa miestä. Heikon itsetunnon omaava mies on vain tossu tai nyhverö.

Monesti kuulee naisten puhuvan siitä miten joutuvat tekemään aloitteen. Miehille se on aika itsestään selvyys, että jos seksiä haluaa, on tehtävä aloite. Ilmeisesti se kuuluu niihin miesten töihin.

eäilveä

Vierailija kirjoitti:

kauan ootte olu yhdessä?

montako lasta?

minkä ikäsiä lapset?

näillä katsotaan onko perusteet kunnossa seksiin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat