Hauska katsoa kun demarit on niin katkeria kun hallitus ei kaatunut. :D

Vierailija

Lindman ja Rinne ruikuttaa ja valittaa.. heh! :D

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mahtaa Rinnetta vituttaa, eivät saaneet omalla hallituskaudellaan SOTEa aikaan vaan leikki mykkäkoulua Stubbin kanssa. Olisi ollut aikaa vaan ei niin ei..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua taas hirvittää tuo hallituksen sekoilu, jonka vuoksi lapsemme maksavat tulevaisuudessa kovan hinnan.
Älä mene asioiden edelle, siellä on vielä viime ja sitä edellisen hallituksen piikki maksamatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huvinsa kullakin. Isot ulkomaalaiset yritykset hyötyy tästä eniten.
Perustele. Onko heillä paremmat palvelut, jonka vuoksi asiakkaat valitsevat heidät mielummin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua taas hirvittää tuo hallituksen sekoilu, jonka vuoksi lapsemme maksavat tulevaisuudessa kovan hinnan.

Jaa en kyllä ymmärrä tällaista näkemystä lainkaan. Hallitushan nimen omaan yrittää, ettei kaikki kaadu tulevien sukupolvien niskaan eli velanotto olisi hallinnassa ja täällä olisi työtä jatkossakin tuleville sukupolville.

Vierailija

Itseäni taas harmittaa Sipilän jääräpäisyys ja ammattitaidottomuus sote-asiassa. Itse olen keskustan kannattaja ja minua harmittaa se, kun Sipilän oma napa menee järkipäätösten sekä kansan hyvinvoinnin edellä. Rinne on myös yhtä tyhjän kanssa. Molemmat miehet vaihtoon.

Vierailija

Vaikken mikään sossu olekaan niin ei paljoa naurata. Keskusta on vallassa seuraavat 20 vuotta ainakin, kiitos juuri tehdyn sote- jaon ja sitä myöden vaalipiirijaon. Tämän päälle vielä kaikki kulut jotka tuosta jaosta tulee. Ja eihän tämä tähän jää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja millä perusteella? Vasemmiston mantraa taas ilman todellisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Rinnetta vituttaa, eivät saaneet omalla hallituskaudellaan SOTEa aikaan vaan leikki mykkäkoulua Stubbin kanssa. Olisi ollut aikaa vaan ei niin ei..

Rinne ei saanut tässä asiassa mitään aikaan ja nyt piipittää yhdessä ylippilas Lindtmanin kanssa sitä, että muut osasivat tehdä päätöksiä. Juurihan Sdp oli 4 v vallassa, mutta asiaa ei kiinkostanut hoitaa sillon. Säälittävää porukkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele. Onko heillä paremmat palvelut, jonka vuoksi asiakkaat valitsevat heidät mielummin?

En ole kommentin kirjoittaja, mutta oletan, että hän puhuu niistä yksityisistä terveyspalveluista, joiden omistaja on ulkomaalainen yritys. Uutisissa oli, että nämä yritykset usein kiertävät veronsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai sä oot mennyt vihervassujen lankaan: lapsemme säästävät miljardikaupalla euroja ;) Stubb ei viime hallituksen loppukaudesta uskaltanut vetää liinoja tiukemmalle, no, eipä sillä porukalla olisi syntynyt muutoinkaan mitään valmiiksi, hopeatarjottimellakaan. Ja se viher-niinistö, taivas mitä katkeruutta, haluais varmaan kieltää kaiken energiantuotannon koko Suomessa ilmastohöpinän siivellä.

Vierailija

Kyllä on viisainta katsoa kuin käy: näyttää liian hyvältä ollakseen totta, tuo sote-uudistus meinaan! Kyllä oikeistopuolueet osaa!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikken mikään sossu olekaan niin ei paljoa naurata. Keskusta on vallassa seuraavat 20 vuotta ainakin, kiitos juuri tehdyn sote- jaon ja sitä myöden vaalipiirijaon. Tämän päälle vielä kaikki kulut jotka tuosta jaosta tulee. Ja eihän tämä tähän jää...

Samaa mieltä kanssasi. Vaikka en ole Kokoomuksen kannattaja, niin heillä oli silti paljon parempi sote-ehdotus. Kaikki asiantuntijatkin olivat eri mieltä Sipilän kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lindman ja Rinne ruikuttaa ja valittaa.. heh! :D

Juu, Lindemannilla silmät pyöri a-studiossa, oli niin kiihkoissaan, ja Rinnekin yrittää kun vain osais jotakin järkevää sanoa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat