Paras halpa ruoka, jonka tiedät?

Vierailija

Minun suosikkini kaalilaatikko

Sivut

Kommentit (125)

Vierailija

Pojan suosikki on mäkkärin euron juusto. Minulla ei sillä lähde nälkä, eli eihän se minulle ole halpisruoka, kun pitää syödä muuta lisäksi.

Vierailija

Kaalilaatikko, hernekeitto, makaroni-, liha-, kalalaatikko, sörsselsöni, liha-, varsinkin jauhelihakeitto ja mm. kalasoppa. Edullisia ja monet hyvinkin ruokaisia perussalaatin kera tai ilman, no keittoihin salaatti tietysti etupalaks jos haluaa!

Vierailija

Sieniruoat ovat melkein ilmaisia, kun kerää sienet itse. Lempiruokani numero yksi on korvasienimuhennos, mikään kalliskaan ruoka ei ole sen parempaa.

Äidin tekemä uuniohrapuuro (puu-uunissa yön yli) on mielettömän hyvää. Samoin perunasose, jos se on hyvälaatuisista perunoista tehty, ja tuore perunalimppu.

Vierailija

Kasviskeitto (porkkanaa, perunaa, selleriä, palsternakkaa, sipulia, kukkakaalia, parsakaalia, punaisia linssejä, vettä ja kasvisliemikuutio). 

Vierailija

Hirven sisäfile ja lohkoperunat. Metsästyksen kulut lasketaan harrastukseksi, ei ruuanhankintaan, ja perunat kasvavat omalla maalla.

Kaupasta ostetuista tarvikkeista kaali- ja makaronilaatikko, joihin voi käyttää sitä samaa hirveä jauhettuna.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat