Miksi Ikean sohvat viedään ihan käsistä nettikirppareilla?
Kaveri möi Ektorpin sohvaa ja olisi pitänyt kuulemma ollut useampi myynnissä, niin monta kyselyä sekä ostajaehdokasta olisi ollut.
Ja hinta kuitenkin maltillinen. Onko nämä todettu kestäväksi?
Kommentit (6)
Kelpaisiko Klippan kenellekään? Meille tulee uusi sohva ja mietin jo, mitä vanhalla teen.
No on ne kestäviä, meillä on 18v vanha 3h Tomelilla ja 16v vanha vuodesohva Tomelilla ja molemmissa on rungot (myös vuodesohvamekanismi) ja tyynyt kuin uudet. Kankaat on päivitetty kertaalleen.
Ihmettelen. Ikean sohvat on jotenkin tosi nuhjuisen näköisiä. Ehkä itse tykkään vaan ryhdikkäämmistä sohvista.
Puusta ja muista oikeista materiaaleista tehdyt menee kaupaksi. Myös muut kalusteet. Wetabixista tehdyt kalusteet ja sellaiset vaahtomuovikasasohvat (kaupassakin nuhjuiset) ei mene. Kaikki Ikeassa ei ole nuhjua, halvin ja toiseksi halvin kuitenkin aina on. Monella on kokemusta pelkästään niistä.
Off Topic - on vanha ketju, mut vastaan kuitenkin.
Mulla on kaks kpl IKEA Tomelilla sohvaa olkkarissa vuodemekanismeilla. Aikanaan stadista ostettuna. V. 2003 ja 2004. Toinen valkoinen, toinen farkkusininen.
Kestäneet aikaa ja kulutusta todella hyvin. Tosin pidän nykyään esim. istuinosassa päällisiä, mut muuten alkuperäiset kankaat ja puhtaat. Olen pessyt päälliset joskus esim. taloyhtiön isossa koneessa.
Olen käännellyt istuintyynyjä välillä, mutta eivät näytä kyttyrää tykkäävän. Napakat edelleen. Istuinirtotyynyihin olen lisännyt lisätyynyn täytteeksi, että ovat todella muhkeat.
Löysin tämän ketjun sattumalta, koska etsin googlestä em. mainittujen sohvien nimiä. Tomelilla on huomattavasti laadukkaampi, kuin sen jälkeen myyty Ektorp, joka näyttää heti puhkinussitulta.
En aio luopua vieläkään.
Vain valkoiset ja harmaat menevät kaupaksi. Sisustusblogit....