Mitkä yhdistelmävaunut keskustaan?

Mama

Hei! Saamme esikoisemme keväällä, asumme Helsingin Punavuoressa. Mitkä yhdistelmävaunut olisivat parhaat? Tarkoituksena varmasti käyttää monipuolisesti vaunuja keskustassa mutta toisaalta myös tehdä vaunulenkkiä luonnon helmassa. Hyvä tavaratila ehdoton vaatimus! Hinnalla ei niin väliä.

Kommentit (5)

Vierailija

Meinasin ehdottaa Bugaboo vaunuja, mutta ei niillä kyllä luonnossa liikuta. Olivat kaupungissa ihanat, kevuet ja ketterät ja mahtuivat tosi pieniin hisseihin. Jos teille pitää mennä hissillä, vaunujahan ei saa säilyttää rappukäytävässä, kehottaisin ensimmäiseksi mittamaan hissin, sen koko kun voi rajoittaa valikoimaa reilusti.

Vierailija

Pienet ja näppärästi liikkuvat, se mikä sopii sinulle, selviää kokeilemalla erilaisia vaunuja. Isorenkaiset on paremmat kuin pienirenkaiset. Minä tykkäsin käyttää kolmipyöräisiä (kadulla, kauppakeskuksissa, maastossa), mutta moni on sitä mieltä, että ne ovat jotenkin huterat.

Vierailija

Jokseenkin samoilla valintakriteereillä päädyin vuosi sitten Brio Go -yhdistelmiin. Olen ollut todella tyytyväinen: näppärät keskustassa, tukevat maastossa ja iso alakori. Aloittakaa mittaamalla kodin ja tärkeimpien kyläpaikkojen hissi!

Vierailija

Wau! Kiitos, tuli pelkkiä asiallisia vastauksia :D Olin ajatellut Emmaljungan super vikingejä mutta täytyypä kokeilla nuo Briot myös. Meidän kodin hissiin mahtuu mitkä vaan, mutta hyvä vinkki tuo tärkeimpien kyläilypaikkojen miettiminen myös :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat