Miksi nainen haluaa olla "pantavan kaunis"?

Vierailija

Pantavan kaunis on nainen, jota useat miehet haluavat. Tällainen nainen käyttää paljon kosmetiikkaa ja muotivaatteita. Vanhemmiten tällaiset naiset rupsahtavat nopeammin kuin kanssasisarensa, jotka eivät käytä kosmetiikkaa sekä sairastuvat syöpiin ja muihin kemikaalien aiheuttamiin sairauksiin useammin kuin kosmetiikkaa käyttämättömät.

Kaiken lisäksi nainen, joka haluaa olla pantavan kaunis, ei voi koskaan elää tasaisessa suhteessa, koska hänestä kilpaillaan miesten keskuudessa.

Terveyden ja suhteen pituuden suhteen naisen ei kannattaisi olla pantavan kaunis. Miksi naiset silti haluavat olla sellaisia?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höpönhöpön, mieskö siellä höpöttelee?

Eihän tuossa ollut mitään höpön höpöä? Kaikki on täyttä faktaa.

Vierailija

Pantavan kaunis ei ehkä haluakaan sitä munaa, vaan nauttii siitä että häntä halutaan. Joskus saat sellaisen sänkyysi, niin voi ulkonäköä lukuunottamatta osoittautua pettymykseksi.
Tärkeämpää tuntuu että on haluttu, useat itseensä panostavat eivät välttämättä ole kovin kiinnostuneita itse seksistä.
Tosi asia nimittäin on että, jos on pillu niin se riittää naiselle siihen että saa seksiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pantavan kaunis ei ehkä haluakaan sitä munaa, vaan nauttii siitä että häntä halutaan. Joskus saat sellaisen sänkyysi, niin voi ulkonäköä lukuunottamatta osoittautua pettymykseksi.
Tärkeämpää tuntuu että on haluttu, useat itseensä panostavat eivät välttämättä ole kovin kiinnostuneita itse seksistä.
Tosi asia nimittäin on että, jos on pillu niin se riittää naiselle siihen että saa seksiä

Minä en halua naida mielisairaita naisia (= nauttii siitä, että häntä haluaa panna useat miehet ja saa siitä nautintoa), mutta ymmärrän pointin paremmin kuin voit kuvitella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Tai en minä tiedä ovatko kriteerini tavattoman korkealla, mutta en todellakaan saa useimmitenkaan seksiä niiltä miehiltä, joita pitäisin OIKEASTI seksuaalisesti puoleensavetävinä fyysisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Tai en minä tiedä ovatko kriteerini tavattoman korkealla, mutta en todellakaan saa useimmitenkaan seksiä niiltä miehiltä, joita pitäisin OIKEASTI seksuaalisesti puoleensavetävinä fyysisesti.

Onko nyt niin, että jos puoleensavetävyys = fyysinen ulkomuoto, on se tavallaan sama kuin tämä meikeillä feikattu kauneus?

Vierailija

Joskus ärsyttää kun mies toteaa jostain naisesta, esim. tv:ssä, että ihan pantava. Eli se ulkonäkö vaan saa aikaan tuon lausahduksen. Jos miellyttää silmää niin sitten miehelle käy. Muilla seikoilla ei ole merkitystä. Kun naisena katson komeaa miestä en ajattele että panisin, vaan että on komea, eikä tarvitse olla vaan komea vaan miehekäs ja ehkä jopa karski tai  tietyllä tapaa rumankaunis. Jos minusta joku mies toteaisi että olet pantavan kaunis niin en ottais sitä kohteliaisuutena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pantavan kaunis ei ehkä haluakaan sitä munaa, vaan nauttii siitä että häntä halutaan.

No tämähän se. Naisten elämä pyörii monesti oman ulkonäön ja kelpaavuuden ja haluttavuuden ympärillä. Nainen haluaa olla haluttu ja ihailtu, mies haluaa olla rakastettu ja hyväksytty. Siinä miehen ja naisen rakkauden ero. Nainen on kuin kissa, pitää miestä kivana isäntä jolta saa huomiota mutta itse ei aidosti anna mitään.

M39

Jo ekassa lauseessa AP tämän totuuden kertoikin: "Pantavan kaunis on nainen, jota useat miehet haluavat.". Ei naiset ajattele itseään tästä miehisestä näkökulmasta. Eli harhaluulosta on kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pantavan kaunis ei ehkä haluakaan sitä munaa, vaan nauttii siitä että häntä halutaan.

Tunnistan itseni. Haluan että kaikki haluaa minua, muistaa minut. En tiedä mikä minua vaivaa tai mikä on ongelmani, mutta pieni manipulointi on ihanaa, ja varsinkin jos se toimii. Tosin se erottaa tyhmät viisaista, tai sitten sen, että olen jo taitava tässä hommassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla siksi, että saisin edes jonkinlaista huomiota miehiltä. 26-vuotiaana tämä yksinäisyys alkaa sattua.

Mene vaikka ruotsin risteilylle ja roinaat kullia perse pystyssä pillua hieroen, siinä käytävillä. Uskoisin, että saat seuralaista koko illaksi ja loppuelämäksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat