Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen haluaa olla "pantavan kaunis"?

Vierailija
09.11.2015 |

Pantavan kaunis on nainen, jota useat miehet haluavat. Tällainen nainen käyttää paljon kosmetiikkaa ja muotivaatteita. Vanhemmiten tällaiset naiset rupsahtavat nopeammin kuin kanssasisarensa, jotka eivät käytä kosmetiikkaa sekä sairastuvat syöpiin ja muihin kemikaalien aiheuttamiin sairauksiin useammin kuin kosmetiikkaa käyttämättömät.

Kaiken lisäksi nainen, joka haluaa olla pantavan kaunis, ei voi koskaan elää tasaisessa suhteessa, koska hänestä kilpaillaan miesten keskuudessa.

Terveyden ja suhteen pituuden suhteen naisen ei kannattaisi olla pantavan kaunis. Miksi naiset silti haluavat olla sellaisia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että saat seuralaista koko illaksi ja loppuelämäksi.

...eikä tuliaisiakaan tarvitse erikseen ostaa.

Vierailija
22/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla kaunis, mutta en pelkästään miesten vuoksi. Se on eräänlainen tapa psyykata itseään, kun on huolitellun näkönen ja itse mahdollisimman tyytyväinen peilikuvaan. Yksi niistä pienistä asioista, joista elämänhallinnan tunne rakentuu. Toki on hienoa, jos miehet haluavat, mutta en koe saavani yhtään mitään siitä että olisin "pantavan kaunis." Kaikenlainen naiseuteni esineellistäminen inhottaa minua, joten jos mies pitää minua pantavan kauniina niin mitään ei tuolle miehelle kyllä heru. Itsetuntoni ja elämäni rakentuu aivan muille asioille kuin keskenkasvuisten miesten huomiolle. Jotkut miehet tuntuvat näkevän naiset vain potentiaalisina pilluina, mutta se on sitten heidän menetyksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut aika monen miehen mielestä pantavan kaunis. Se ilmeisesti johtuu siitä, että hoikan vyötäröni alla raahaan mukana kahta isohkoa, pyöreää pakaraa ja kasvoja koristaa iloinen hymy. Yhdistelmä sai aikaan paljon epätoivottua huomiota varsinkin nuorempana. Valitettavasti aivan liian nuorena, 13-15 vuotiaana, saatu huomio taisi häiritä suhtautumista omaan kehoon ja minäkuvaan.

Plussana voin kertoa, että mun rikas ja komea aviomies pitää mua pantavan kauniina vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin.

Vierailija
24/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koe tarvetta moiseen. Pitäisikö ?

Pitäisi ehkä. Joskin vain siinä tapuksessa, että uskot darwiniaiseen elämän selitykseen,

Joidenkin muiden uskontojen katsomuksen mukaan naisen pitää verhota itsensä (ei ei pidä olla houkutteleva).

Lopulta kysymys on  siitä, miltä tuntuu. Tykkätkö miehisstä, vai haluatko toteuttaa jonkin muunlaista elämäää.

Itse arvostan toki myös nunnia, rohhkeasta luonnonvastaisenuskonnollsen  ratkaisun tekemisestä.

Vierailija
25/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sellainen luonnostaan oikea kaunotar haluaisikaan olla nk pantavan kaunis. Varmaan saa häätää ihailijoita muutenkin ihan tarpeeksi. Siinä kun sitten vielä alkaisi korostamaan sitä sexypuoltaan oikein tosissaan niin eihän mistään mitään tulisi. Uskon että tosikaunottaret eivät halua olla niitä " pantavan" näköisiä.

Vierailija
26/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla kaunis, mutta en pelkästään miesten vuoksi. Se on eräänlainen tapa psyykata itseään, kun on huolitellun näkönen ja itse mahdollisimman tyytyväinen peilikuvaan. Yksi niistä pienistä asioista, joista elämänhallinnan tunne rakentuu. Toki on hienoa, jos miehet haluavat, mutta en koe saavani yhtään mitään siitä että olisin "pantavan kaunis." Kaikenlainen naiseuteni esineellistäminen inhottaa minua, joten jos mies pitää minua pantavan kauniina niin mitään ei tuolle miehelle kyllä heru. Itsetuntoni ja elämäni rakentuu aivan muille asioille kuin keskenkasvuisten miesten huomiolle. Jotkut miehet tuntuvat näkevän naiset vain potentiaalisina pilluina, mutta se on sitten heidän menetyksensä.

Mitä muuta tällainen on kuin itsetunnon ongelmaa? Mikäli ihminen ei hyväksy itseään sellaisena kuin on, on ns. reikä päässä.

Vierailija
27/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koe tarvetta moiseen. Pitäisikö ?

Pitäisi ehkä. Joskin vain siinä tapuksessa, että uskot darwiniaiseen elämän selitykseen,

Joidenkin muiden uskontojen katsomuksen mukaan naisen pitää verhota itsensä (ei ei pidä olla houkutteleva).

Lopulta kysymys on  siitä, miltä tuntuu. Tykkätkö miehisstä, vai haluatko toteuttaa jonkin muunlaista elämäää.

Itse arvostan toki myös nunnia, rohhkeasta luonnonvastaisenuskonnollsen  ratkaisun tekemisestä.

Luonnonvalinta olisi tappanut rumat ajat sitten sukupuuttoon, jos kauneus olisi lisääntymiseen parhaiten johtava seikka.

Vierailija
28/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo ekassa lauseessa AP tämän totuuden kertoikin: "Pantavan kaunis on nainen, jota useat miehet haluavat.". Ei naiset ajattele itseään tästä miehisestä näkökulmasta. Eli harhaluulosta on kyse.

Kyllä sellainen nainen on naisista nimenomaan pantavan kaunis. Vai...mikä sellainen nainen muka on, jota useat miehet haluavat? Siis miesten mielestä? Ihana lady madonna vai? Melkein neitsyt?

Vierailija
29/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle sopisi olla miesten mielestä pantavan kaunis. Saisi monta miestä yrittämään päästä mun poikaystäviksi, hihi. Voin sitten itse vain valkata parhaat päältä. Seksiä en anna kellekään ennen kuin on suunnilleen sormukset sormissa :)

t. Nainen

Vierailija
30/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa... Aika huono maku mielestäni jos muotivaatteet ja iso määrä pakkelia tekee naisesta kauniin..