Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voin törmätä Joonas Nordmaniin?

Vierailija
09.11.2015 |

Hauska tyyppi ja seksikäskin vielä. Missä päin Helsinkiä voisi nähdä? Onko jollain tietoa onko edes sinkku?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joonas Nordman on jotenkin karvanen. Se näyttää siltä, että sillä kasvaa karvoja kaikissa omistuisissa paikoissa. Niinkun silmämunissa. Joo, silmämunakarvoja."

Mistäs tämä sitaatti on peräisin?

Hah ahhaha, BINGO!

30

Vierailija
62/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas oli lukiossa hetken aikaa meillä ruotsinmaikan sijaisena. Joskus vuosia sitten. Sitten tais muuttaa Helsinkiin ja oli kaverin kanssa samaan aikaan Iltalehdellä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti Marsiin eilen. Ap, sinunkin kannattaa heti varata lippu sinne.

Vierailija
64/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vois törmätä Tsiisus Niemiseen? Rakastuin ihan totaalisesti! Ja koska ihan teeveestä näin miten ihanan fiksu ja hurmaava on, niin täytyyhän sen olla sitä oikeastikin. <3

Ero on siinä, että Tsiisus on fiktiivisen laulukilpailun sketsihahmo, Joonas Nordman taas oikea ihminen ja näyttelijä. Jos näen hänestä fiksuja ja hauskoja piirteitä televisiossa, miksi ajattelisin heti ensimmäisenä, että on oikeassa elämässä varmaan todella tylsä ja inhottava ihminen? Tottakai hyvä julkisuuskuva antaa positiivisen vaikutelman ihmisestä.

Jokaisella on oma yksityiselämänsä ja ongelmansa, sen tiedostan. Miksi siltikään ajattelisin pahaa Joonaksesta?

Ap

Eihän siinä mitään pahaa olekaan, on Joonas minustakin ihana. Mutta että oikein pitäisi törmäillä näihin jossain.. Olin tosiaan ihastunut Tsiisukseen ja siksi varmaan Kososeen itseensäkin. Monen mielestä myös Titanicille meno tuntui houkuttelevalta..

Vierailija
65/76 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, täytyisipä nähdä se Young Love-elokuva! Katsoin 17.10. perjantain Puoli seitsemän jakson Areenasta, ja siinä oli ihana haastattelu jällen kerran. Näytettiin myös pätkä elokuvasta, ihana söpö Joonas! Ne silmäripset ♥ Ja Joonaksen reaktiokin oli hauska, kauhisteli ja nolosteli :D

Ap

Vierailija
66/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Joonas fiksu ja hauska heppu

Vierailija
67/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaww :)

Vierailija
68/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas on itselleni jollain tavalla sellainen ihminen jota on ikävä, vaikkei edes tunneta. Kaipaan hänenlaistaan miestä elämääni :)

Vierailija
69/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä ketju pompahtaa esille. Hanki ap elämä!

Vierailija
70/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne viimeksi eilen, miksi suhtaudut noin agressiivisesti? Eihän sinun tarvite ketjua avata. Jotkut on tätä uppaillut, ei ole minun vikani. Mutta Joonaksella tulee joka tapauksessa olemaan aina paikka sydämessäni ja huumorissani!

Ap

Vierailija
71/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas on itselleni jollain tavalla sellainen ihminen jota on ikävä, vaikkei edes tunneta. Kaipaan hänenlaistaan miestä elämääni :)

Teini-iässä on ihan normaalia ihastua julkkikseen, tunne voi olla voimakaskin. Myös minun 13-vuotias tyttö on ihastunut Joonakseen. Voi voi, tulee ihan oma teiniaika mieleen.

Vierailija
72/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne viimeksi eilen, miksi suhtaudut noin agressiivisesti? Eihän sinun tarvite ketjua avata. Jotkut on tätä uppaillut, ei ole minun vikani. Mutta Joonaksella tulee joka tapauksessa olemaan aina paikka sydämessäni ja huumorissani!

Ap

Silti kannattaa hankkia se elämä.

Vierailija
73/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini-iässä on ihan normaalia ihastua julkkikseen, tunne voi olla voimakaskin. Myös minun 13-vuotias tyttö on ihastunut Joonakseen. Voi voi, tulee ihan oma teiniaika mieleen.

Onhan se normaalia myös aikuisena. En kyllä ole ihastunut Joonakseen julkkiksena, vaan näyttelijänä/koomikkona/persoonana. Huippu kaveri! Itse en ikinä halunnut kertoa vanhemmilleni ihastuksistani, en edes julkisuuden henkilöistä :D

Ap

Vierailija
74/76 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silti kannattaa hankkia se elämä.

Eivät yksi ihminen ja elämä sulje toisiaan pois. Ihan hyvä elämällä minulla on, vaikka tällainen vaihe onkin. Ovatko kaikki ihastuneet, rakastuneet ja parisuhteessa olevat vailla elämää? Enpä usko.

Ap

Vierailija
75/76 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas Nordman näyttää olevan av:n kuumin aihe tällä hetkellä.

Vierailija
76/76 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Joonaksen tänään naisystävänsä kanssa. Pieni ja muodokas, tumma.