Jare vs. Cheek dokkari, Tv 2:lta JUST NYT
Keskustelua kyseisestä dokumentista voi sitten kirjoittaa tänne. .
Kommentit (131)
Aivan helvetin leso ja mikään ei ole riittävän hyvin -tyyppi. Y:Ö:K
Mies voi vittu lähteä Lahdesta, mutta Lahti ei vittu lähde miehestä. Onpa nolo ja vulgaari jäbä.
Mitä te nillitätte?? Cheek on kuule sen verran iso artisti ja omalla työllään tehnyt kaiken, niin saa minun puolestani kiroilla tai pomottaa.
tämän ketjun ansiota juuri käänsin ja voi ei mitenkä aikuinen mies kiukuttelee tolle naiselle ihan kuin joku pikku poika :D
btw vois tän katsoo jostain netistä? tosiaan kun vasta käänsin ja täähän loppuu ihan just...
Vierailija kirjoitti:
Mitä te nillitätte?? Cheek on kuule sen verran iso artisti ja omalla työllään tehnyt kaiken, niin saa minun puolestani kiroilla tai pomottaa.
Saa toki tehdä mitä tykkää..mutta käytös kertoo kyllä ihmisestä silti aika paljon.
Ehkä pienet paineet? Miettikää nyt vähän. Kovalla työllä on luotsannut itsensä huipulle. Respect.
Arhinmäellä osuva kommentti Cheekin musiikista...
Chekkonen on just siisti tyyppi. Nostan hattuu.
Cheekillä on kuule vara olla stara ja sitähän ei tuulipukukansa hyväksy.
Siis ihan hirveetä käytöstä, varmasti stressin takia osittain, mutta oikeesti? Äijä kiukuttelee tolle assistentilleen(?) niinkun uhmaikäinen lastenhoitajalleen. Ja kaikki ympärillä mielistelee ja kielistelee sen pyllynreikää.
Kuin kiukutteleva teini. Mennyt fiilikset koko Cheekistä jo muutenki ja tää vain vahvisti sitä mielikuvaa...
Kauheata säätöä että saa jonku hyvän Insta kuvan. On tuo liian sliipattu, olisin toivonu että olis oikeasti ollu oma itsensä. Samaa settiä tuossa dokkarissa kun muutenki esittää julkisuudessa. Olisi nyt antanut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mää ainoa ketä toi äijä jotenkin ällöttää? En siis tiedä mistä johtuu, mutta en pystyny kattoon 5 min pidempään tota dokkarii? Ei ne kappaleetkaan oo nyt niin huonoja, mutta tossa naamassa on jotain epämiellyttävää.
Juu et ole. En voi sietää kyseistä ''herraa''.
Vierailija kirjoitti:
Cheekillä on kuule vara olla stara ja sitähän ei tuulipukukansa hyväksy.
Stara on yhtä kuin kauhee kiroilu ja nillitys koko ajan? Niitä ominaisuuksia minä lähinnä kavahdan.
Tykkäsin dokkarista! Kyllä huomaa että Jare on horoskoopiltaan jousimies :D T. Toinen jousimies
Ihme että noin mauton doku annettiin tulla ulos. Ei ainakaan suosiota nosta.
Ovatko kaikki tradenomit ja merkonomit tuollaisia...?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan hirveetä käytöstä, varmasti stressin takia osittain, mutta oikeesti? Äijä kiukuttelee tolle assistentilleen(?) niinkun uhmaikäinen lastenhoitajalleen. Ja kaikki ympärillä mielistelee ja kielistelee sen pyllynreikää.
Ei se assari mun mielestä nuollut Cheekkiä. Ihan napakkana se siinä tilanteessa oli, ja Cheekhän selitteli sille käytöstään. Hyvä tunnelmahan niillä kuitenkin oli.
Siinä varsinainen idoli :D
Örinää vittu vittu örinää vittu. Eihän tuo osaa edes laulaa.