Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jare vs. Cheek dokkari, Tv 2:lta JUST NYT

Vierailija
08.11.2015 |

Keskustelua kyseisestä dokumentista voi sitten kirjoittaa tänne. .

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habituksesta tulee mieleen varakkaasta perheestä oleva Nico-Petteri 8v, joka leveilee kavereille, joilla ei ole yhtä hienoja puhelimia, vaatteita jne.

Jotenkin henkisesti lapsen oloinen.:D

Vierailija
42/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Habituksesta tulee mieleen varakkaasta perheestä oleva Nico-Petteri 8v, joka leveilee kavereille, joilla ei ole yhtä hienoja puhelimia, vaatteita jne.

Ei ole erityisen varakkaasta perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheekillä on kuule vara olla stara ja sitähän ei tuulipukukansa hyväksy.

Kertoo kyllä ihmisestä jotain, jos hän myös itse näkee asian näin....

Vierailija
44/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki tradenomit ja merkonomit tuollaisia...?

On.

Vierailija
45/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta käytös on kuin rikkaasta perheestä olevan, lellityn pikkulapsen.

Vierailija
46/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki tradenomit ja merkonomit tuollaisia...?

On.

oikeasti?

Vierailija
47/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla penaalin terävin kynä mutta pääsitpähän nyt sanomaan!

Vierailija
48/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tuo selfie-kuvaus. Ihan kuin 15w pikku teini ja kauheaa kiroilua televisiossa. Onkohan vähän epävarma itsestään.

Vierailija
49/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli harvinaisen kiusallista katsottavaa.

Vierailija
50/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kiroiluun aivan maku, miesystävä tokaisi tuossa että "tuohan kiroilee enemmän ku sinä" - kylvän v*ittu sanaa aivan liikaa, mutta kiikki veti korren ylemmäs.

En ihmettele enää yhtään ettei ole löytänyt vaimoketta itselleen, en katselisi tuollaista edes yhtä iltaa. Olisi varmaan joka paikassa "ota kuva musta, ei vittu ei kamala ihan paska ei vittu ei ota uus viel uus ei vittu mua ahdistaa noi ihmiset". Kukaan ei pakottanut sua olemaan sä.

Vierailija
52/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä keski-ikäinen nainen olen perin juurin kyllästynyt heikkoitsetuntoisiin miehiin, joista ei ole kohtaamaan vahvaa naista. Cheek on vahva, se ei jaksa mielistellä, se on just niin v-mäinen kun siltä tuntuu.

Oli hauska kuulla yhdestä kommentista että hän on jousimies. Ei yllättänyt, jousimies minäkin olen. Ja kirosanat lentää täälläkin kun siltä tuntuu. Julkisivun kiillotus ja pyhän ihmisen leima ei vain kiinnosta, teeskentely ei kiinnosta.

Jos olisin mies, olisin varmaan samanlainen.

Nyt olen perheenäiti, ylempi toimihenkilö, ja diggailen Cheekiä ihan simona :) On se hot... tsih.

Vierailija
53/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10min jaksoin kuunnella tuota VITTUVITTUVITTUVITTU voi VITTU VITTU VITTU hölötystä ja sitten tosiaan riitti. YÖK!!

Mitä sehän oli keekin vain mölinää osa 2, eikä nyt tullut pippaa lissiin ja pinppiin? oletko kasvatavut järjen osan ykisi?

Vierailija
54/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hauska kuulla yhdestä kommentista että hän on jousimies. Ei yllättänyt, jousimies minäkin olen. Ja kirosanat lentää täälläkin kun siltä tuntuu. Julkisivun kiillotus ja pyhän ihmisen leima ei vain kiinnosta, teeskentely ei kiinnosta.

Ei se horoskooppimerkki niitä kirosanoja suuhun tuo. Terveisin vesimies.

Vierailija
55/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh oon poistanu kaksi kylkiluuta nyt saan edes joltakulta suuta,,

Vierailija
56/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä keski-ikäinen nainen olen perin juurin kyllästynyt heikkoitsetuntoisiin miehiin, joista ei ole kohtaamaan vahvaa naista. Cheek on vahva, se ei jaksa mielistellä, se on just niin v-mäinen kun siltä tuntuu.

Ja ton pitäisi olla jotenkin ihailtavaa vai? Ihan kyin kiroilematta oleminen on sama asia kuin teeskentely ja mielestely. Vai samalla logiikallahan suusta pitäisi antaa tulla ulos kaikki mitä ajattelee, muuten se on teeskentelyä.

Vierailija
57/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteli faneja tosi kivasti. Siitä pisteet!

Vierailija
58/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanlainen kapinallinen, "cool" diivailija yläasteella ja häpeän kyllä silloista käytöstäni.

Vierailija
59/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteli faneja tosi kivasti. Siitä pisteet!

Ai hienoa kohtelua kun sai paskahalvauksen kun valkoiseen paitaan tarttui jotain huulipunaa vaikkei itse ollutkaan esiintymässä vaan väkisin "pitämässä hauskaa"? Vittu vittu vittu vittu.

Vierailija
60/131 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare on horoskooppimerkiltään kauris, mutta jatkakaa vaan, idiootit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi