Jare vs. Cheek dokkari, Tv 2:lta JUST NYT
Keskustelua kyseisestä dokumentista voi sitten kirjoittaa tänne. .
Kommentit (131)
Jare ja Keekki tappeli, kumpi voitti?
Kiitti vinkistä! Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. .
10min jaksoin kuunnella tuota VITTUVITTUVITTUVITTU voi VITTU VITTU VITTU hölötystä ja sitten tosiaan riitti. YÖK!!
En ois uskonut että Cheek on noin kova vitun-mättäjä :D Mutta onpahan sitten varmaan aika luonnollinen tuossa dokkarissa. Olikohan ne äsken Cheekin kotona kun nuita munkkikaapuja säätivät. Näytti ainakin ne sohvalta samalta kun jossain kuvassa minkä Cheek oli bileistään julkassut. Nyt sen kodista on ollut Suomen kuvalehdessä juttua, mutta kuvia ei ollut antanut siihen ottaa.
Viimeiset 10 minuuttia yrittänyt ottaa selfietä. Tulokset olivat "vi--n huonoja".
Juu ei tätä kiroillua viitsi lapsen kanssa kuunnella. Ikävältä kuulostaa..
Kyllä aivan vitun kova jätkä... NOT
Miten sillä on noin huono iho ja ryhti. Kannattais vähän katsoa
Oonko mää ainoa ketä toi äijä jotenkin ällöttää? En siis tiedä mistä johtuu, mutta en pystyny kattoon 5 min pidempään tota dokkarii? Ei ne kappaleetkaan oo nyt niin huonoja, mutta tossa naamassa on jotain epämiellyttävää.
Aika leso hymy äijällä!! On sitä varmaan harjoiteltu peilin edessä. Hyh.48
Mä oon vähän pettynyt? Kielenkäyttö on tosi mautonta ja mä oon kuvitellut että Jare ois sivistynyt ja kohtelias herrasmies.
Jonkun verran raskaan oloinen tyyppi, vaikka juuri ton äärettömän rasittavan omaan napaan tuijottamisen ja täydellisyyteen pyrkimisen johdosta kai on menestynytkin.
Jumalauta että pistää vituttamaan toi tyyppi.
Pakko oli vaihtaa kanavaa, kun kiroilee aivan putkeen kokoa ajan. Nyt 9-vuotias mököttää kun ei saa katsoa.
Pelle