Jare vs. Cheek dokkari, Tv 2:lta JUST NYT
Keskustelua kyseisestä dokumentista voi sitten kirjoittaa tänne. .
Kommentit (131)
Oon varmaan ainut jonka mielikuva cheekistä muuttui positiivisempaan suuntaan..
Vierailija kirjoitti:
Meni kiroiluun aivan maku, miesystävä tokaisi tuossa että "tuohan kiroilee enemmän ku sinä" - kylvän v*ittu sanaa aivan liikaa, mutta kiikki veti korren ylemmäs.
En ihmettele enää yhtään ettei ole löytänyt vaimoketta itselleen, en katselisi tuollaista edes yhtä iltaa. Olisi varmaan joka paikassa "ota kuva musta, ei vittu ei kamala ihan paska ei vittu ei ota uus viel uus ei vittu mua ahdistaa noi ihmiset". Kukaan ei pakottanut sua olemaan sä.
biisien sanoituksissa antaa kuvan, että hän on naissuhteissaan "niskan päällä". Taitaa olla vain uhoamista ja egoilua, jotenkin ohjelman käytöksen perusteella on helpompi kuvitella, että naiset jättää Jaren.
Ahhahah, aloin kattomaan Areenasta kun missasin tv:stä tän. On siinä varsinainen Eino Leino ja suuri filosofi samassa paketissa :'D Sanoitukset ja biisit on tasoa "sä huudat että sä oot hukas ilman mua" voihan vittu kun on vaikeeta saada se mesitsi tiätsä vittu perille, vittu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteli faneja tosi kivasti. Siitä pisteet!
Ai hienoa kohtelua kun sai paskahalvauksen kun valkoiseen paitaan tarttui jotain huulipunaa vaikkei itse ollutkaan esiintymässä vaan väkisin "pitämässä hauskaa"? Vittu vittu vittu vittu.
Joo se oli kyllä naurettavaa! Ei puhettakaan että osaisi ottaa rennosti ja nauttia elämästä oikeasti. " Vittu , mun Diorin paidassa jotain maalii, mitä vittu tää on, lähteeks tää pois, siis vittuuu"! " Yleisössä heti sellasii joita mä vittu en halua nähdä" Vittuuu tää on rumaaaa, yhyyy" , " Otetaan nyt joku rento selfie, Vittuu tää on huono, Ei vittuuu tossa on ruma puu ja rumii ihmisii takana, Vittuuuu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kiroilee, mutta ei varmaan aina ja kaikkialla. Minäkin kiroilen, töissä työmiehille kiroilen ihan vapautuneesti, tietysti asiakkaiden aikana en, enkä esimiesten. Minä tykkään cheekistä edelleen, ja mun mielestä tuo kiroilu vaan tuo sitä aitoutta tuohon ohjelmaan, olishan se kauheeta jos se olis puhunu eri tavalla kauhees stressiski vaan sen takia ku kuvataan ja sitte sen dokkarin haluu kattoo kaikki herkät pikkupiltit, mun 6v pojat katto, eikä mitään häikkää. Mun pojat ei kiroile, vaikka kuulevat vanhempiensa kiroilevan.
Niin kiroilu olisi kulttuuriin sopivaa, jos dokkari olisi kertonut Rekkamies Raimosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te nillitätte?? Cheek on kuule sen verran iso artisti ja omalla työllään tehnyt kaiken, niin saa minun puolestani kiroilla tai pomottaa.
Cheek ei ole artistia nähnytkään. Mutta bisnesmiehenä menestynyt, tyhmien suomalaisten "Vain elämää" -ohjelman katsojien ansioista.
En ymmärrä, miksi vanhemmatkin ihailevat tuota, lapsilta ei voi odottaakaan järkeä, mutta vanhemmilta kyllä. Johan tuon asenteetkin ovat kyseenalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Noh, minä keski-ikäinen nainen olen perin juurin kyllästynyt heikkoitsetuntoisiin miehiin, joista ei ole kohtaamaan vahvaa naista. Cheek on vahva, se ei jaksa mielistellä, se on just niin v-mäinen kun siltä tuntuu.
Oli hauska kuulla yhdestä kommentista että hän on jousimies. Ei yllättänyt, jousimies minäkin olen. Ja kirosanat lentää täälläkin kun siltä tuntuu. Julkisivun kiillotus ja pyhän ihmisen leima ei vain kiinnosta, teeskentely ei kiinnosta.
Jos olisin mies, olisin varmaan samanlainen.
Nyt olen perheenäiti, ylempi toimihenkilö, ja diggailen Cheekiä ihan simona :) On se hot... tsih.
Et oo tosissasi - aikuinen ihminen...
Tekstisi luettuani ymmärsin, miksi olet sinkku...
Vierailija kirjoitti:
Mitä te nillitätte?? Cheek on kuule sen verran iso artisti ja omalla työllään tehnyt kaiken, niin saa minun puolestani kiroilla tai pomottaa.
Juupa juu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki tradenomit ja merkonomit tuollaisia...?
On.
Ei ole :) onneksi
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pienet paineet? Miettikää nyt vähän. Kovalla työllä on luotsannut itsensä huipulle. Respect.
Millä kovalla työllä? Levy-yhtiö järkkäsi sen typerään tv-ohjelmaan (jonka ainoa tarkoitus on promota näiden levy-yhtiöiden, enimmäkseen monikansallisten, "artisteja"), vähän itkeskeli siellä ja se oli siinä.
Hämmästyttää kovin, että tuollainen tyyppi on uponnut kansaan.
Mä en osaa sanoa miks, mutta tykkään tosi paljon.
Tykkään sen tyylistä, hienosteluineen kaikkineen. Osaa kuitenkin olla tosi asiallinen haastatteluissa, ei kiroile tms.
Sitäpaitsi tykkään siitä itseironiasta mitä viljelee.
Fanejaan kohtelee kunnioittavasti. Ihailua herätti myös itsekuri ja kunnianhimo.
Joo tykkään ja olen 40ja risat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hienoa kohtelua kun sai paskahalvauksen kun valkoiseen paitaan tarttui jotain huulipunaa vaikkei itse ollutkaan esiintymässä vaan väkisin "pitämässä hauskaa"? Vittu vittu vittu vittu.
Mutta valittiko Cheek asiasta faneille? Ei. Kyllä muakin ärsyttäisi jos valkoinen paita tahriintuisi, varsinkin kun on varmasti parempaa Seppälää.
Vierailija kirjoitti:
Noh, minä keski-ikäinen nainen olen perin juurin kyllästynyt heikkoitsetuntoisiin miehiin, joista ei ole kohtaamaan vahvaa naista. Cheek on vahva, se ei jaksa mielistellä, se on just niin v-mäinen kun siltä tuntuu.
Oli hauska kuulla yhdestä kommentista että hän on jousimies. Ei yllättänyt, jousimies minäkin olen. Ja kirosanat lentää täälläkin kun siltä tuntuu. Julkisivun kiillotus ja pyhän ihmisen leima ei vain kiinnosta, teeskentely ei kiinnosta.
Jos olisin mies, olisin varmaan samanlainen.
Nyt olen perheenäiti, ylempi toimihenkilö, ja diggailen Cheekiä ihan simona :) On se hot... tsih.
Moi vaan, Jaren äiti vai joku sukulaistätikö siellä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kiroilee, mutta ei varmaan aina ja kaikkialla. Minäkin kiroilen, töissä työmiehille kiroilen ihan vapautuneesti, tietysti asiakkaiden aikana en, enkä esimiesten. Minä tykkään cheekistä edelleen, ja mun mielestä tuo kiroilu vaan tuo sitä aitoutta tuohon ohjelmaan, olishan se kauheeta jos se olis puhunu eri tavalla kauhees stressiski vaan sen takia ku kuvataan ja sitte sen dokkarin haluu kattoo kaikki herkät pikkupiltit, mun 6v pojat katto, eikä mitään häikkää. Mun pojat ei kiroile, vaikka kuulevat vanhempiensa kiroilevan.
Niin kiroilu olisi kulttuuriin sopivaa, jos dokkari olisi kertonut Rekkamies Raimosta.
Höpö höpö. Se on vittu räppäri. Voi jeesus mitä jeesustelua.
Ketä oli ne tyypit joita se ei halunnu nähdä? Fanejako?
Sinänsä ei dokkari yllätyksiä tuonut, juuri sellainen vähän itsestään epävarma pikku poika siellä ison egon cheekin sisällä niin kuin ajattelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta valittiko Cheek asiasta faneille? Ei. Kyllä muakin ärsyttäisi jos valkoinen paita tahriintuisi, varsinkin kun on varmasti parempaa Seppälää.
No ei valittanut ei, mutta enemmän arvostaisin face eikä selän takana puhuta paskaa niin artistilta kuin ystävältä. Ja vielä että kohtaus näytetään TELKKARISSA. Ja vielä tuo lause "yleisössä porukkaa mitä en jaksaisi" tms.
Miksi pisti parempaa seppälää kun tiesi että varmasti tulee hikoilevia teinejä halimaan ennenkun otetaan kolme tuntia yhtä kuvaa instagramiin.
Keekin menestys on yksi syy siihen, miksi toivoni ihmiskunnan suhteen ei ole kovin korkealla. Tyyppi on umpisurkea sanoittaja, vielä paskempi räppääjä (kuunnelkaa oikeita artisteja, niin huomaatte eron), lapsellinen, ylimielinen ja itseään täynnä oleva moukka, jolle tärkeintä näyttää olevan onnistuneet selfiet. Miten KUKAAN voi fanittaa tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän pettynyt? Kielenkäyttö on tosi mautonta ja mä oon kuvitellut että Jare ois sivistynyt ja kohtelias herrasmies.
Oikeasti? Oletko koskaan kuunnellut Cheekin biisejä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus oli ottaa kuvia siellä festareilla, siis julkaistavia. Näyttääkö hyvältä, jos on päällä paskanen paita? Tuskin sillä muuten olisi ollut väliä.