Sain eilen pakit mieheltä ja itsetuntoni romuttui.

Vierailija

Olin eilen baarissa ja ajauduin kaverini kavereiden kanssa samaan porukkaan. Juttelin pitkin iltaa tämän kaverini kaverin kanssa, kävimme kahdestaan tupakalla yms. Sitten kun tuli kotiinlähdön aika, pyysin miestä saatille. Mies kieltäytyi vedoten huonoon oloonsa. Hän todellakin oli melko heikossa hapessa, joten kyseessä ei välttämättä ollut edes tekosyy. Hengailimme pilkun jälkeen vielä ulkonakin kahdestaan. Mainittakoon tähän väliin, että baarista random miehen mukaan ottaminen ei todellakaan ole tapaistani, joten hyvä vain näin jälkikäteen ettei lähtenyt, jotta pahemmalta morkkikselta säästyttiin aamulla. Pointtini on se, että näin naisena itsetuntoni käytännössä romuttuu siitä, että saan yhdet "kohteliaat" pakit, joten miten miehet voivat kestää kerrasta toiseen pakkeja naisilta?! Kuinka arvon miehet teidän itsetuntonne voi pysyä kasassa? Baarissa näkee erittäin tylyä käytöstä naisilta. Joskus jopa näin erään naisen nauravan suoraan miehelle päin naamaa ja kysyvän mitä sinä oikein kuvittelet itsestäsi miehen lähestyessä häntä. Respectit teille miehet, kun uskallatte tehdä aloitteita vaikka takkiin tuleekin varmaan useasti! Tiedän, ettei pitäisi ottaa asioita näin vakavasti, mutta päiväni oli aivan pilalla eilen saatujen pakkien vuoksi! :D

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Huoh. Mä saan useinkin pakkeja ja en oo masentunut.eikä kolauta mun egoa. se on kokenut jo vaikka mitä, ei tunnu miltään, ja olen nainen.

Vierailija

Se on joku muinaiskäsitys, että on miesten asia lähestyä naista eikös päinvastoin. Itse kylläkin olen tehnyt aloitteita. Varmasti se pakkien saaminen miehistä tuntuu yhtä pahalta kuin naisista, mutta huonosti muotoiltuna pakkien saaminen vain on osa miesten elämää, eikä siinä ole sen kummempaa.

Vierailija

Kukaan ei lähtenyt eilen mun kanssa hitaisiin. :(
Yks mies sitten narikkajonossa sanoi, että häntä niin harmitti, kun oli nähnyt, miten hain useampaakin miestä, eikä kukaan lähtenyt. Hän sitten tarjoutui tarjoamaan mulle hampurilaisaterian. Meillä oli kivaa, paha mieli unohtui ja sain naurettua. Jäi paljon kivempi fiilis. Mies oli ottanut vaan muutaman kaljan ja katselin enemmänki työkavereiden perään ja odotti kovasti aamua (isänpäivää) ja mitä kivaa saa lahjaksi lapsiltaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun tietää, että pakit tulee 99% varmuudella, niin ei siitä jaksa enää välittää tai edes yrittää koko iskemistä.
Sä ootki vässykkä luuseri. Sulla on jo valmiiiksi huono itsetunto jos tuollanen tuntuu jossain. Mua on myös haukuttu rumaksi monet kerrat kun olen miestä lähestynyt.  Varmaan just sunkaltaset nobodyt

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tietää, että pakit tulee 99% varmuudella, niin ei siitä jaksa enää välittää tai edes yrittää koko iskemistä.
Sä ootki vässykkä luuseri. Sulla on jo valmiiiksi huono itsetunto jos tuollanen tuntuu jossain. Mua on myös haukuttu rumaksi monet kerrat kun olen miestä lähestynyt.  Varmaan just sunkaltaset nobodyt

Minua ei ole ikinä lähestytty ja miksi haukkuisin naista? Ei se hänen vika ole, että minulla ei ole vientiä naisten keskuudessa.

Vierailija

Eihän nuo edes olleet varsinaiset pakit, jos mies ei suostu lähtemään panemaan sinua, vaikkakin oli viettänyt kanssasi aikaa. Kaikki edes miehistä ei harrasta nimittäin yhdenyön panoja.

Vierailija

Se nyt vaan on naiset sillä lailla vaikka mitä satuja näillä palstoilla latelisistte, että ette te ketään miestä ole lähestyneet. Se on on ihan pelkkää puppua. Välillä sitä oikein naurattaa kun miettii että taitaa ne naiset kuvitella että ovat lähestyneet miestä kun kysyivät siltä paljonko kello on :D

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei lähtenyt eilen mun kanssa hitaisiin. :(
Yks mies sitten narikkajonossa sanoi, että häntä niin harmitti, kun oli nähnyt, miten hain useampaakin miestä, eikä kukaan lähtenyt. Hän sitten tarjoutui tarjoamaan mulle hampurilaisaterian. Meillä oli kivaa, paha mieli unohtui ja sain naurettua. Jäi paljon kivempi fiilis. Mies oli ottanut vaan muutaman kaljan ja katselin enemmänki työkavereiden perään ja odotti kovasti aamua (isänpäivää) ja mitä kivaa saa lahjaksi lapsiltaan.
Onko tuollaista joskus tapahtunut oikeasti? Kuulostaa todella erikoiselta.

Ymmärrän että mies voi tarjota aterian saadakseen naisesta itselleen seuraa tai joskus jopa pelkästä säälistä ja myötätunnosta, mutta tuo syy kuulostaa aika hassulta; naisille kun on yleensä aika kova paikka myöntää tulleensa hylätyksi ja moni nainen olisi tuollaisen kuullessaan suuttunut ja sähähtänyt miehelle, että "minä en ole kuule ketään tavoitellut! Miehet ne vaan minun perässä juoksee!"

Aika rohkeaa mieheltä mennä säälittelemään naista tuolla tavalla mutta kai se sitten on tässä tapauksessa toiminut.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on naiset sillä lailla vaikka mitä satuja näillä palstoilla latelisistte, että ette te ketään miestä ole lähestyneet. Se on on ihan pelkkää puppua. Välillä sitä oikein naurattaa kun miettii että taitaa ne naiset kuvitella että ovat lähestyneet miestä kun kysyivät siltä paljonko kello on :D
Jos ei sua ole lähestytty niin haha, ei se kerro mitään. Mä oon lähestynyt useitakin, jopa paria aika huonoa. Mutta myös tosi komeita miehiä. Osa lähtenyt messiin,osa ei.

Vierailija

Ei se miehistäkään mairittelevalta tunnu kun pakit tulee, mutta miehet on miehiä ja meidän miesten on vain kestettävä se. Naiset eivät lähesty, joten jos ei meinaa yksin olla loppu ikäänsä niin on otettava se riski, että pakithan ne tulee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sua ole lähestytty niin haha, ei se kerro mitään. Mä oon lähestynyt useitakin, jopa paria aika huonoa. Mutta myös tosi komeita miehiä. Osa lähtenyt messiin,osa ei.

Saatko jotain seksuaalista tyydytystä noista fantasioistasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saatko jotain seksuaalista tyydytystä noista fantasioistasi?

Kyllä mä joskus fantasioin niistäkin miehistä jotka antanut pakit. Kyllä.

Vierailija

Ei kaikkien miesten itsetunto tuota kestäkään. Ehkä miesten rohkeus asiassa perustuu siihen, ettei miehen ole vieläkään soveliasta paljon tunteitaan näyttää. Mies ei vain voi olla herkkä tai raukkis. Joten haavat nuollaan salassa ja jatketaan kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien miesten itsetunto tuota kestäkään. Ehkä miesten rohkeus asiassa perustuu siihen, ettei miehen ole vieläkään soveliasta paljon tunteitaan näyttää. Mies ei vain voi olla herkkä tai raukkis. Joten haavat nuollaan salassa ja jatketaan kohti uusia pettymyksiä.

Viinalla voi huuhtoa pettymykset pois mielestä.
Mies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat