Sain eilen pakit mieheltä ja itsetuntoni romuttui.
Olin eilen baarissa ja ajauduin kaverini kavereiden kanssa samaan porukkaan. Juttelin pitkin iltaa tämän kaverini kaverin kanssa, kävimme kahdestaan tupakalla yms. Sitten kun tuli kotiinlähdön aika, pyysin miestä saatille. Mies kieltäytyi vedoten huonoon oloonsa. Hän todellakin oli melko heikossa hapessa, joten kyseessä ei välttämättä ollut edes tekosyy. Hengailimme pilkun jälkeen vielä ulkonakin kahdestaan. Mainittakoon tähän väliin, että baarista random miehen mukaan ottaminen ei todellakaan ole tapaistani, joten hyvä vain näin jälkikäteen ettei lähtenyt, jotta pahemmalta morkkikselta säästyttiin aamulla. Pointtini on se, että näin naisena itsetuntoni käytännössä romuttuu siitä, että saan yhdet "kohteliaat" pakit, joten miten miehet voivat kestää kerrasta toiseen pakkeja naisilta?! Kuinka arvon miehet teidän itsetuntonne voi pysyä kasassa? Baarissa näkee erittäin tylyä käytöstä naisilta. Joskus jopa näin erään naisen nauravan suoraan miehelle päin naamaa ja kysyvän mitä sinä oikein kuvittelet itsestäsi miehen lähestyessä häntä. Respectit teille miehet, kun uskallatte tehdä aloitteita vaikka takkiin tuleekin varmaan useasti! Tiedän, ettei pitäisi ottaa asioita näin vakavasti, mutta päiväni oli aivan pilalla eilen saatujen pakkien vuoksi! :D
Kommentit (26)
Jos miestä ei harmita pakit, niin eipä hän kovin vakavissaan sitä tyttöä sitten minnekään kusynytkään. Juuri tämän takia halveksin miehiä. Tunteettomia paskiaisia. Ja jos joku nainen suostuu, niin ei se ole miehelle kovin arvokas, koska suostui niin "helpolla". Siis: miehet ovat pelkkää paskaa.
Paitsi ne tunteelliset miehet, jotka tosissaan lähestyvät yhtä naista ja surevat mikäli ei onnista. Ja jos onnistaa ovat uskollisia, eivätkä mieti mielessään naisten kamalaa "helppoutta".
En kyllä itsekään lähtisi jörnimään jotain tupakan natsan hajuista. Tietenkään en polta itse. Kuka nykyään enää polttaa röökiä? Itsetuhoiset luuserit.
Vierailija kirjoitti:
Kun tietää, että pakit tulee 99% varmuudella, niin ei siitä jaksa enää välittää tai edes yrittää koko iskemistä.
Samat.
Oon päättänyt vaan odottaa, että joku kysyy multa vaikka niin ei ole koskaan tapahtunut.
Kyllä se jotkut masentaa niin pahasti, että lopettavat naisten lähestymisen kokonaan. Toisin kuin moni luulee, niin miehilläkin on tunteet ja rajansa kaikella. Ei kukaan kestä pakkeja loputtomiin, tulee se piste että pitäkää tunkkinne.
Mä en enää edes lähesty naisia baarissa. Lopetin tuossa n. 4v sitten. m25
Uskottavuus tarinaasi meni jo ennen lopun hymiötä.
Minuakin naurattaa :D :D :D