Vihaan isänpäivää

Vierailija

Muita joita todella ahdistaa pakolliset isänpäivä-, joulunpyhä-, synttäri- yms sukuloinnit? Pahinta on jos paikalle tulee myös koko loistava sisarusparvi perheineen. Olen niin eri kastia siinä porukassa. Ainoa kaikessa epäonnistunut. Minulla ei ole edes mitään puhuttavaa sen porukan kanssa. Tämäkin päivä pilalla koska oli pakko lähteä juhlimaan isänpäivää.

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla ei oo isää ja omia lapsia, tänäänkin saanut kuulla vaikka mitä jota jotkut höpisee ajattelemattomuuttaan. En jaksa välittää, päivä on vain minulle täysin merkityksetön. Tai on minulla isä, näin hänet viimeksi 25 vuotta sitten, mutta ei mulla mitään isää konkreettisesti ikinä ole ollut.

Vierailija

Ota tavaksi käydä jo lauantaina, jos koko muu katras saapuu sunnuntaina. Tai käy isäsi kanssa jossakin, syömässä, näyttelyssä vaikka kävelemässä, jos ette muuten kahdestaan tapaa.

Sinun ei ole mikään pakko osallistua koko suvun yhteistapaamiseen, mutta välien katkaiseminen vanhempiin ei ole tarpeellista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osanottoni  nro 4, voisiko häntä käydä katsomassa, miltä tilanne näyttää.

Juu, mutta luulee että joku on käskenyt mut vakoileen sitä yms ja vaikee keskustella

yhtään mistään..ollut näin jo vuosia, mut silti..surettaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
pakolliset isänpäivä-, joulunpyhä-, synttäri- yms sukuloinnit?

"Pakolliset"? Tuskin sua poliisit tulee vankilaan laittamaan, vaikka et meniskään.

Itse taidan lähettää isälleni tekstarin, kuhan jaksan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat