Hampaanporaus ja rauhoittava

Vierailija

En kehtaa kysyä tätä hammaslääkäriltä, niinpä ajattelin että täältäkin varmaan löytyy tietoa ongelmaani: Eli olen menossa hammaslääkäriin reiän takia, reikä on elämäni ensimmäinen ja olen ihan uskomattoman kipuherkkä.
Mietinkin että voisinko kyseisenä pvänä ottaa vaikka tuntia ennen aikaa rauhoittavan? Käytän joskus unettomuuteen Tenoxia ja sehän nyt ainenkin rauhoittaa. Tiedän että saan puudutuksen, mutta se pelkoni on niin voimakas, ettei ajatus siitä helpota yhtään.

Kommentit (7)

Vierailija

Kiitos vastauksesta! Juu en missään nimessä ole autolla, eli sen puolesta ainenkin voin ottaa. Ihana juttu, helpotti todella paljon.
Ap.

Vierailija

Annat vaan hampilääkärin hoitaa sen kuntoon, ei se satu ja kaikki menee ihan hyvin. Turha heittäytyä hysteeriseksi. Koita nyt saada jotain muuta ajateltavaa äläkä lietso itseäsi paniikkiin.

Vierailija

Itse juuri olen ottanut opamoxia kun kävin hammaslääkärissä. Tuskin se kipuun auttaa, mutta hammaslääkäriahdistukseen kyllä. Saa olla levollisemmin mielin. Kipuun sitten pyydät puudutusta! Ei pitäisi miltään tuntua.

Vierailija

Varmista kuitenkin siltä hammaslääkäriltä. Jotkut lääkkeet reagoivat puudutusaineen kanssa ja sydänpysähdys olisi ikävämpi juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmista kuitenkin siltä hammaslääkäriltä. Jotkut lääkkeet reagoivat puudutusaineen kanssa ja sydänpysähdys olisi ikävämpi juttu.

No just tuota yhteisvaikutusta mietin, en ystäväni googlenkaan avulla oikein mitään löytänyt.
Ehkä sitten kuitenkin soitan sinne hammaslääkärille ja varmistan asian, olisihan se hullu tapa kuolla.
Se mun hammaslääkäri ja kipupelko on niin älytön, että aika on vasta joulukuussa ja stressaan siitä ihan mielettömästi jo nyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat