Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehonlämpö aamulla ainoastaan 35,6??

Vierailija
08.11.2015 |

Mittasin tänään kehonlämmön heti herättyäni ja tuollaista lukemaa näytti! Mitä ihmettä, onko tää aivan tavallista ja oonko mä nyt ihan luulosairas? :D Ainakin muutama vuosi sitten kehonlämpö oli tavallisimmillaan jotain 36,7.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautuneen av-mamman harrastus: ruumiinlämmön mittaus ja tietenkin high-tech-mittarilla!

Vierailija
22/25 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin peruslämpö 35,5

Hikoilen todella paljon, en tiedä onko mulla joku ylijäähdytys :D Useammin on liian kuuma kuin liian kylmä

Oho, hassua että menee näin eri päin :D Itsekin kyllä hikoilen, mutta se on semmoista kylmää tuskanhikeä lähinnä, eikä tosin taida olla riippuvainen ilman lämpötilastakaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhautuneen av-mamman harrastus: ruumiinlämmön mittaus ja tietenkin high-tech-mittarilla!

Mulla on vaan tollainen normaali mittari. Pitäis varmaan ostaa uusi, hyvä idea! Ap

Vierailija
24/25 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi lämpö. Mulla suunnilleen sama. On teillä ihmisillä helvetin pienet huolet ja liikaa aikaa.

En minä tätä muuten, mutta koko ajan kylmä. Neuletta ja villasukkia pitää laittaa päälle vaikka kämpässä 24 astetta lämmintä ja sormet ihan kylmät. Siksi rupesin tuota alunalkaenkaan mittaamaan. Ap

mulla ihan normilämpö, tai jopa alempi kuin tuo, ihan lääkärissäkin todettu. Joudun nukumaan kaksi villapaitaa päällä ja silti palelee. 

Vierailija
25/25 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi lämpö. Mulla suunnilleen sama. On teillä ihmisillä helvetin pienet huolet ja liikaa aikaa.

En minä tätä muuten, mutta koko ajan kylmä. Neuletta ja villasukkia pitää laittaa päälle vaikka kämpässä 24 astetta lämmintä ja sormet ihan kylmät. Siksi rupesin tuota alunalkaenkaan mittaamaan. Ap

mulla ihan normilämpö, tai jopa alempi kuin tuo, ihan lääkärissäkin todettu. Joudun nukumaan kaksi villapaitaa päällä ja silti palelee. 

Kaksi villapaitaa kuulostaa jo aika ikävältä :D Minäkin nukkuisin varmaan noin, mutta järkyttävä tuskanhiki virtaa aina öisin. On siis tavallaan aivan liian kylmä, mutta tuntuu kuin olisi jotain kuumetta ja tekis mieli heittää peitto menemään. Ei kuitenkaan voi, koska olen niin jäässä kuitenkin ja kädet ja jalat ihan kohmeiset. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi