Miksette voi myöntää olevanne väärässä?

Vierailija

Tällä palstalla vuosia pyörineenä jaksaa aina ihmetyttää se, että ilmeisesti ihmisen elämässä kaikkein vaikein asia on myöntää olleensa väärässä. Sormenjäljet täsmää, DNA-näyte täsmää, miljoona ihmistä on nähnyt teon ja todistaa, että näin on. Siltikin naama peruslukemilla väitetään, ettei näin ole. Ja aina vaan yritetään löytää vika toisissa ihan olemattomilla perusteilla.

Jos esitetään lähteitä relevanteista julkaisuista, niin kutsutaan provoksi ja relevantiksi ihmiseksi tms. älytöntä.

Miksi?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Toinen omituinen seikka ap:n mainitseman lisäksi on se, että jostain aina ilmestyy se mulkku, joka alapeukuttaa järkeviä postauksia. Hyvin usein ihan järkevässä postauksessa on ainakin yksi alapeukku, ja usein just vaan se yks. Ap:llekin ilmaantui heti...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen yleensä aina oikeassa.

Oletan, että jos tämä ketju ei heti vaivu unholaan, niin puolet tyypeistä tirskuu näyttöjensä ääressä ja alkaa yläpeukuttaa tätä sankaria.

Vierailija

Paavo Väyryseltä kysyttiin kerran haastattelussa, voisiko PV joskus myöntää olleensa väärässä. Pate muikisteli että kun pitäisi ensin olla kerran väärässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyryseltä kysyttiin kerran haastattelussa, voisiko PV joskus myöntää olleensa väärässä. Pate muikisteli että kun pitäisi ensin olla kerran väärässä.

Nyt kun ihan jokaisen tuntema Paavon sanomisten vääristely on saatu sanottua, niin voisikohan ihan oikeita syitä tulla tuon 2:sen lisäksi. Vaikka turhaa se minäkin tätä pyytelen. Kysymyksessähän on av.

Vierailija

Minusta ois kiva nähä miten täällä muuttus mielipiteet ja keskustelun laatu sekä just noi peukutukset, jos tänne pitäis kommentoida vaikka facebookin kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta ois kiva nähä miten täällä muuttus mielipiteet ja keskustelun laatu sekä just noi peukutukset, jos tänne pitäis kommentoida vaikka facebookin kautta.

Ja tämä nyt oli semmonen ajatusleikki vaan. Tiedän että nimettömyys on tän palstan idea että kaikki voi kirjottaa mitä haluaa ilman sen kummempia seurauksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yökirjoituskielto kertoo jo. Täällä olisi todella vähän väkeä. Enpä minäkään täällä enää yöllä hengaile. Kaiken maailman kirjautumiset ottaa päähän. Pankkikortti, nettipankki, pääsähköposti, eri paikkoihin netissä byrokratian hoitoa, nettikaupat, kotikoneen 2-3 käyttöjärjestelmää, kannettavan 2 käyttöjärjestelmää, kännyn 2 SIM-korttia... Joten joku fase yms.: EI KIITOS!

Vierailija

Antaisiko ap esimerkkejä? Mäkin olen palstalla pyörinyt jo todella kauan, mutta silti ei tullut yhtään tapausta mieleen jossa olis jostain faktoista kiistelty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Antaisiko ap esimerkkejä? Mäkin olen palstalla pyörinyt jo todella kauan, mutta silti ei tullut yhtään tapausta mieleen jossa olis jostain faktoista kiistelty.

Eihän kukaan voi olla noin sokea, eihän?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on sellainen teko, johon liittyy sormenjäljet ja miljoona ihmistä on sen nähnyt?

Olisiko kyseessä kielikuva, metafora?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan voi olla noin sokea, eihän?

Niin. Eli et osannutkaan sitten laittaa yhtään esimerkkiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat