En jaksa näitä palstan huomiohuoria

Vierailija

Yksi niistä ottaa erityisesti pannuun.

Kommentit (9)

Vierailija

Ammattivalittaja nostaa mun verenpauneet aina vaarallisiin lukemiin. Marsumiehen tajunnanvirrasta ei saa mitään tolkkua. Sitten on tämä miesvihaa hokeva ääliö, jonka älytön jankkaus saa itsemurhan partaalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja nostaa mun verenpauneet aina vaarallisiin lukemiin. Marsumiehen tajunnanvirrasta ei saa mitään tolkkua. Sitten on tämä miesvihaa hokeva ääliö, jonka älytön jankkaus saa itsemurhan partaalle.

Minä en ärsyynny noista kenestäkään. Laihuusjankutus nostaa minun verenpainettani.
Ap

Max Pp
Seuraa 
Liittynyt2.10.2014

Ohita huomiohuoraajien viestit kommenteitta äläkä missään tapauksessa ainakaan kerro kenestä ärsyynnyt. Se kun olisi huomion kerjääjälle parasta palautetta ja lisää hänen intoaan kirjoitella.

Tuo provojen ja muuten vaan ärsyttävien viestien ohittaminen on nettikirjoittelua seuratessa ihan ehdottoman tärkeä taito. Jos jää pihisemään kiukusta luettuaan jotakin palstalta niin silloin kannattaa jättää palstan seuraaminen väliin. Tai ainakin lukea keskustelut niin paljon myöhemmin, että ei enää tule kiusausta vastailla.

Vierailija

Joo tänään taas on ollut ahkera trolli täällä, vaikka kuinka ärsyttäisi niin trolleille ei kannata vastata niin voi päästä niistä eroon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat